Way be yazdıklarını okudum da, bundan sonra biraz daha dikkat et bence bakımı km olarak geçiktirmemeye, hondanın garanti kapsamı aslında oldukça geniş,müşteri hizmetleri müş. memnuniyeti de genelde diğer markalara nazaran oldukça iyi çalışıyor. Bu onların genel bi prensibi olabilir. (periyodik bakımı yaptırılmamış motor, devamında arıza yaparsa garanti kapsamında sayılmaz) denilebilir. Bu konuda haklı çıkmamız zor. Ama yağ değişiminide kendin yaptğına göre bu arızaya neyin sebep olabileceğini bende anlayamadım. Ama benim 4000 bakımında servis sibop ayarı için üst kapağı açtığında ekzantrik zincirininin gerginliğini kontrol etmişti. Hıı bilemeyiz.. Belkide arızanın, aksatılan bakımla hiç ilgisi yok. tekrar geçmiş olsun. Sebebi her şey olabilir. Belkide aksatılan bakımda yapılması gereken bir işlem değildir. Ondan da emin değilim. umarım gerekli olan parayı temin etmekte zorlanmazsın
Bu işi sıkı tutmalarındaki amaç kullanıcıları servise bağlamak, bana en yakın Honda servisi 100 km uzaklıkta,sadece garantiden çıkmasın diye gidiyorum, yoksa burda bizim motorun işini kaliteli bi şekilde yapabilecek çok usta var. Mecburen gidiyorum.