Aydındaki arkadaşlar

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
iyi akşamlar arkadaşlar,yarın sabah 10 civarında melcor (birol) ve ben Kuşadasından Aydına yola cikyoruz,sabahtan işlerimizi hallettikten sonra Aydındaki motosiklet seven arkadaşlarla tanışmak istiyoruz :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
merhaba arkadaslar yarın sabah jeyna arkadasımla birlikte kusadasından aydına hem bir isimiz oldugu icin hemde bi yol yapma tutkusuyla geliyoruz ve aydında bizim gibi motosiklet sever arkadaslarla tanısırız diye umud ediyoruz. eger tanısma konusuna sıcak bakan mt bagımlısı arkadaslar varsa mesajlarını bekliyoruz tesekkur ederiz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst