- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
iyi akşamlar arkadaşlar,yarın sabah 10 civarında melcor (birol) ve ben Kuşadasından Aydına yola cikyoruz,sabahtan işlerimizi hallettikten sonra Aydındaki motosiklet seven arkadaşlarla tanışmak istiyoruz :rendeer:
Son düzenleme: