HYOSUNG - Global Motor'a açmış olduğum davayı Kazandım...

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hak arama mücadelenizi tebrik ediyorum.Ayrıca kazanmış olmanız hepimiz için bir yolgöstericidir.Herşey bitmiş madem,Global firmasıda bira dirayetli davranıp uğraştırmadan yeni motorunuzu vermeli.Tamam tasfiye ediyorlar şirketi ama yarın öbür gün yine bu sektöre dönerlerse isimleri en azından bu olayla biraz kirlenmez.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tebrikler...
adalet er geç yerii bulur. acele etmemek lazım ;)
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
teşekkürler arkadaşlar iyi dilekleriniz için. umarım bundan sonra ki süreçte kimse bu tip bir durumla karşılaşmaz. yine de tavsiyem sağlam adını lekeletmeyecek firmaları seçip ona göre tercih yapmanız olacak. çünkü şunu öğrendim en güzel motor hareket eden motordur :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Katılıyorum...

çünkü şunu öğrendim en güzel motor hareket eden motordur :)

İşte bu söze katılıyorum, bizim düldül, her ne hikmet ise "yürümem" demiyor. Geçenlerde çatıdan düşen buzla kırılan Gösterge Camını , İstanbul'dan sipariş ettim, 2 günde geldi ve taktım. Motor gene sağlam, gene yürüyor.:p

İnşallah siz de hareket eden bi motora kavuşursunuz.:)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2
inşallah kardeş kazanırsın sonuna kadar haklısın çünkü ve hyosung kadar başıboş bi firma görmedim
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
177
İşte bu söze katılıyorum, bizim düldül, her ne hikmet ise "yürümem" demiyor. Geçenlerde çatıdan düşen buzla kırılan Gösterge Camını , İstanbul'dan sipariş ettim, 2 günde geldi ve taktım. Motor gene sağlam, gene yürüyor.:p

İnşallah siz de hareket eden bi motora kavuşursunuz.:)

bu iş tavşan kaplumbağa hikayesine döndü. biz tavşan diye aldık. bizim tavşan tembel çıktı boyuna yatıyor. sizin kaplumbağanın da maşallahı var yürümem demiyor. km saatine bakınca beni çoooktan geçtiniz :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
Arkadaşım hayırlı olsun ve helal olsun.
Davanı yazdıklarından takip ediyordum. Davranışın herkese örnek oldu.:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Tebrik ederim.Bilinçli her tüketicinin yapması gerekenler ama malesef ülkemizde yargı süresinin uzun olmasından dolayı insanlar haklı olduğu konuda bile mahkemeyle uğraşmak istemiyor.Masraf gel-git vs.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
hyosungdan agzı yanan birisi olarak benım tavsiyem motorun yenısını aldıktan sonra sıfır olarak satabilirsenız satmanız bence sizin için en iyisi bu olacak gibi:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun..hakkımızı sonuna kadar aramayı,,yılmamayı kendimize ilke edinmeliyiz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
hyosungdan agzı yanan birisi olarak benım tavsiyem motorun yenısını aldıktan sonra sıfır olarak satabilirsenız satmanız bence sizin için en iyisi bu olacak gibi:rendeer:

sizin şikayetiniz neydi? ben 2000 km de motorumu aldım, yedek parça bulunabilir olduğu sürece garanti olayı umrumda değil, bastırıp parasını muadil parçalarla yaptırırım diye yola çıktım, mesela kırdığım fren manetini kanuniden 7 tl'ye mal ettim, orjinali 20 tl+10 tl kargo ile 30 tl'ye mal olacaktı, sizce doğru yoldamıyım :) ben arabada da garantiye inanmam çünkü babam amcam oto yedek parçacı :) biraz da birşeylerden anlıyoruz ...
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
111
Umarım hayırlısı olur, sizler gibi bilinçli tüketiciler , hakkını arayan büyüklerimiz ( benden büyüksünüz ) olduğu sürece koyun olmaz bu millet... Sizi ayakta alkışlıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst