Adelet yerini bulur kısmetse..
çünkü şunu öğrendim en güzel motor hareket eden motordur![]()
İşte bu söze katılıyorum, bizim düldül, her ne hikmet ise "yürümem" demiyor. Geçenlerde çatıdan düşen buzla kırılan Gösterge Camını , İstanbul'dan sipariş ettim, 2 günde geldi ve taktım. Motor gene sağlam, gene yürüyor.
İnşallah siz de hareket eden bi motora kavuşursunuz.![]()
hyosungdan agzı yanan birisi olarak benım tavsiyem motorun yenısını aldıktan sonra sıfır olarak satabilirsenız satmanız bence sizin için en iyisi bu olacak gibi:rendeer: