Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
101
Cihantavuz kardeşim akıl verdiğin için teşekkür ederim dediğini bende düşünmüştüm ama kendi motorumu modifiye etmek bana daha makul geldi.seninde dediğin gibi alıp satmak için cok uygun bir motor değil derbi.benımde aklımda ninja 250 var. kendi motorumu sattıktan sonra allah nasip ederse ninja 250 alıp onu satmamak üzere kullanacağım.suan elimdeki motoru beğeniyorum,hızı beni tatmin ediyor tek problem zayıflığı,onuda grenajı kabartarak yapmayı düşünüyorum.sizden bu konuda fikir istemiştim aslında ama sanırım fazla ilgilenen olmamış.teşekkür ederim yinede.bu arada gpr 125 gerçekten güzel bir motor.kazasız belasız sürmeniz dileğiyle allaha emanet olun
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Cihantavuz kardeşim akıl verdiğin için teşekkür ederim dediğini bende düşünmüştüm ama kendi motorumu modifiye etmek bana daha makul geldi.seninde dediğin gibi alıp satmak için cok uygun bir motor değil derbi.benımde aklımda ninja 250 var. kendi motorumu sattıktan sonra allah nasip ederse ninja 250 alıp onu satmamak üzere kullanacağım.suan elimdeki motoru beğeniyorum,hızı beni tatmin ediyor tek problem zayıflığı,onuda grenajı kabartarak yapmayı düşünüyorum.sizden bu konuda fikir istemiştim aslında ama sanırım fazla ilgilenen olmamış.teşekkür ederim yinede.bu arada gpr 125 gerçekten güzel bir motor.kazasız belasız sürmeniz dileğiyle allaha emanet olun

Arkadaşım grenajları kaslı hale getirdin dielim lastikleri napıcaksın peki?? Geniş grenajlar altında incecik lastikler.. Bence iyi bir görüntü olmaz. Orjinalliğini bozma derim.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Cihantavuz kardeşim akıl verdiğin için teşekkür ederim dediğini bende düşünmüştüm ama kendi motorumu modifiye etmek bana daha makul geldi.seninde dediğin gibi alıp satmak için cok uygun bir motor değil derbi.benımde aklımda ninja 250 var. kendi motorumu sattıktan sonra allah nasip ederse ninja 250 alıp onu satmamak üzere kullanacağım.suan elimdeki motoru beğeniyorum,hızı beni tatmin ediyor tek problem zayıflığı,onuda grenajı kabartarak yapmayı düşünüyorum.sizden bu konuda fikir istemiştim aslında ama sanırım fazla ilgilenen olmamış.teşekkür ederim yinede.bu arada gpr 125 gerçekten güzel bir motor.kazasız belasız sürmeniz dileğiyle allaha emanet olun

Red selamlar. Ben grenaj kabartma diye bişey hiç duymadım =( biyerden duyduğuna göre demek ki öyle birşey var ama çok bilinmemiş bir yöntem demek. İlla elindeki makine üzerinde uğraşıp onu bir şekle sokmak istiyorsan tavsiyem işinin ehli bir fiber ustası bulman olacak. Yada sert strofor veya benzeri bir maddeyle (eğer yeteneğin varsa) dilediğin kasayı yaratıp üzerini elyaf, epoksi vb malzeme ile kaplayarak, ardından bu malzemeyi zımparalayıp boyayarak dilediğin kasayı elde edebilirsin. Ben benzer yöntemle fiber tekneye başaltı yapmıştım, eminim yetenekli ellerden komple grenaj da çıkar =) yani uğraşmak istersen ustasını bulabilirsin eminim. Ama tüm o işlemlerin ardından motoru satmayı unut tabi =/ kazalı motor muammelesi görecektir.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Her motorun alıcısı vardır.Özellikle GPR125R ın meraklısı çokdur.Tek sıkıntısı turkıye standartlarına gore insanlara fiyatının ağır gelmesi.Zaten bu makıneler al-sat yapmak ıcın degiller.Alıp kullanıcısı olacaksan, keyif alıcaksın.Satma konusundada, cbr125rı 1 haftada satıyorsan gpr125i daha uzun surede satarsın.evet bu dogru.
Bu fark da, GPR 125R' ın karakterıstıgının dıger makınelerden cok farklı olmasından kaynaklanıyor.

Ya arkadaslar benım makınenın aküsü bıttı benım ılgısızlıgımden dolayı.Bıldıgınız gıbı bızım makınelerde yuasa 12v 4ah kuru akü var.Şimdi netden fiyatlarına baktım bunların.107 lıra fıyat yazmıslar.83 lırayada aku şarj aletı var.Acaba yenı akumu alsam, yoksa aku şarj cıhazımı alsam.Cunku gıdıp benım ustaya şarj ettırırsem 2 gun sonra aku yıne tırtlıycak.O acıdan sorunu kokten cozmek ıstıyorum.Acaba aku şarj cıhazını alsam kaç defa şarj edebılırim elimdeki akümü.Deneyimi olan varmı.

şarj aletı için link:

http://www.malzememarket.com/detail..._113_TAM_OTOMATİK_AKÜ_ŞARJ_CİHAZI_12V-30A.htm

selam Cihan. geçenlerde benim de bitmişti. Debriyaj telini değiştirirken aküyü de söküp şarja koydular, 1 haftadır hiç çalıştırmamıştım, bugün bi çalıştırıyım dedim 3-4 marşta çalıştı motor. Bence hiç para verme böyle bi şeye. Aküyü sök götür herhangi bir tamirciye şarj eder bi kaç saatte, takıp motorla gezersen biraz da tam doldurur kendini. Sökmek istemiyosan arabadan takviye kablosuyla da takviye edebilirsin. Bi kez çalıştırdıktan sonra biraz yol yaparsan doldurur kendini. Bugün benim zat 150 ye arabadan takviye yaptım canavar gibi oldu. kaldı ki 2 aydır falan hiç çalıştırmamıştım motoru hep yatıyordu. 83 liraya 2 tane bosch sulu akü alabilirsin sıfır hem de. verme o zamazingoya o kadar para yazık bence.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Olm senin fazer olayın nooldu aldınmı almadınmı motoru son durumun ne??
Akü olayında 4-5 senelik akü ise hiç şarj etmeye değmez, işlevini yitirmiştir şarj tutmaz! Benimde 2 ay önce akü bitti, şarj ettim 1 gün dayandı bende gittim yenisini aldım, 30YTL kuru akü, tayvan malı canavar gibi! Daha önceki tecrübelerime dayanarak bosch sulu bulursan almanı tavsiye ederim, bulamazsan benim gibi bu tarz bir ürün alırsan 2sene kafan ağrımaz:)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yahu benım konjektör arızalı almanayda tanıdıgı olan bir arkadaş sordurabılır mı fiyat nedir?
Yada msnlerini verin ekliyim arkadaşlar :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Cihancim fazer hala bakiyorum bakiyorum derken aklimda bir kac tane var aslinda gidip gordugum lakin ne yazikki bu ara islerden dolayi pek haraket edemiyorum yarinin ne olacagi belli degil onun icin adimlarimi ona gore atiyorum malum baba olacagim bide onu dusunuyorum frenaj yapiyorum anliyacagin senin ama yaza az cok demicem alicam allah nasip ederse durum onu gosteriyor :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Cihancim fazer hala bakiyorum bakiyorum derken aklimda bir kac tane var aslinda gidip gordugum lakin ne yazikki bu ara islerden dolayi pek haraket edemiyorum yarinin ne olacagi belli degil onun icin adimlarimi ona gore atiyorum malum baba olacagim bide onu dusunuyorum frenaj yapiyorum anliyacagin senin ama yaza az cok demicem alicam allah nasip ederse durum onu gosteriyor :)



Anlıyorum ugurcum haklısın kardesim bebegin olacak temkınlı davranman lazım o yuzden.Motor herzaman olur acelesi yok.Ama bu gıdısle sen yaza alırsan fazerı, ben sana artcı olabılırım eger benım makıneyı satarsam:):)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
adam motor buyutmek istiyorum demis,sora senle kafa kafaya takas demis ilginc..
ayrica sanki altta ki ve grenajdaki aprilia yazisi cakma duruyo biraz..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
merhaba derbici arkadaslar sıze bır konu dansımak ıstıyorum bugun balıkesırden bır teklıf geldı 2006 model aprılla rs yle kafa kafaya takas onerdıler ne derısnız sıze lınkı verıyorum yorumlarınızı beklıyorum http://www.sahibinden.com/idiia_edi...WQQaXQQ10651948WQQpXQQdisplayitem?source=flsh


2 Zamanlıların kralı RS125 biliyorsun.Senin Motorunda bıldıgım kadarıyla satılık.Egerki motoru satıp baska almıycam dıyorsan akıllıca bır takas olmaz senin için.Cunku rs125 i satman cok daha zor.ama alıp bınerım dıyorsan vede rs125 sorunsuzsa tadından yenmez hiç kaçırma derim.Cunku motor olarakda maddi değer olarakda GPR125R dan daha kıymetlı bır makınedır.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
2 Zamanlıların kralı RS125 biliyorsun.Senin Motorunda bıldıgım kadarıyla satılık.Egerki motoru satıp baska almıycam dıyorsan akıllıca bır takas olmaz senin için.Cunku rs125 i satman cok daha zor.ama alıp bınerım dıyorsan vede rs125 sorunsuzsa tadından yenmez hiç kaçırma derim.Cunku motor olarakda maddi değer olarakda GPR125R dan daha kıymetlı bır makınedır.

cıhan kardes evet haklsın ya bılmıyorum sen kolay satılmazmı dıyorsun yanı bu makınayı ama haklsın pekı parca sıkıntısı cekermıyım arkadsım soylermsın
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
cıhan kardes evet haklsın ya bılmıyorum sen kolay satılmazmı dıyorsun yanı bu makınayı ama haklsın pekı parca sıkıntısı cekermıyım arkadsım soylermsın



Derbi ile Aprilia arasında parça konusunda çok fazla bir fark yok.Sonucta 2 makınenınde distributoru ve servis saglayıcısı Ferco Motor.Derbide ne yaşıyorsan Apriliadada farklı bır durum olmaz.Bu aletler bırbırının kuzeni zaten.:)
Ama ferco motorun sıtesınden yedekparça stoguna bakıldıgında halihazırda gpr125 parca stogu daha kalabalık.

http://www.fercomotor.com.tr/parcalistesi.asp linkine girip açıklama kızmına 'rs125' yazarsan stogu gorebılırsın.Aynı sekılde GPR125 yazarsanda GPR125 stogunu gorursun.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
tsk

Derbi ile Aprilia arasında parça konusunda çok fazla bir fark yok.Sonucta 2 makınenınde distributoru ve servis saglayıcısı Ferco Motor.Derbide ne yaşıyorsan Apriliadada farklı bır durum olmaz.Bu aletler bırbırının kuzeni zaten.:)
Ama ferco motorun sıtesınden yedekparça stoguna bakıldıgında halihazırda gpr125 parca stogu daha kalabalık.

http://www.fercomotor.com.tr/parcalistesi.asp linkine girip açıklama kızmına 'rs125' yazarsan stogu gorebılırsın.Aynı sekılde GPR125 yazarsanda GPR125 stogunu gorursun.

tsk yavuz kardesım bakım neler var oky ya bakalım nasıf kafama yatarsa degıstırecem makınayı gormek lazım benım makınada sıfır hada var
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
resim114.jpg


bugün beni bu motor(tanırsınız bu motonun sahibini:) )
2 kişi olmasına rağmen duman etti
benim moto 150lik 14 hp
tamam güçlü motor olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin etmiyordum
rs 125 tamam hızlıydı bu motora da 26-28 hp yazıyolardı 1-2 sene önce ama
16-18 diye düşünüyordum ki
uzun zamandır hiç böyle fark yememiştim nal topladım 250 lik motorla yarışır bu motor

motorunuzu çok beğendim gpr ciler
ufak filan da değil güle güle kullanın kazasız belasız
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
resim114.jpg


bugün beni bu motor(tanırsınız bu motonun sahibini:) )
2 kişi olmasına rağmen duman etti
benim moto 150lik 14 hp
tamam güçlü motor olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin etmiyordum
rs 125 tamam hızlıydı bu motora da 26-28 hp yazıyolardı 1-2 sene önce ama
16-18 diye düşünüyordum ki
uzun zamandır hiç böyle fark yememiştim nal topladım 250 lik motorla yarışır bu motor

motorunuzu çok beğendim gpr ciler
ufak filan da değil güle güle kullanın kazasız belasız

evet kardesım derbı oyle bır motokı ara hızlanmada sper bır makına ama arkadsaı tanıyamadım belkı ıst arkadslar tanır cunku makınada gınellı egzost var bellı
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
evet kardesım derbı oyle bır motokı ara hızlanmada sper bır makına ama arkadsaı tanıyamadım belkı ıst arkadslar tanır cunku makınada gınellı egzost var bellı


Makine, bizim Kadir'in(TOMASS) makine sanırım, sürücüde kardeşi olması lazım.En son kendisiyle fuarda konustugumuzda motoru kardeşime göndericem demişti.Çataldaki yazıya dikkat!!! 'THE DOCTOR' .Bilmeyen arkadaşlar için çatalda yazan yazı, rossi için değil kendisi için yazılmıştır:p:p.Arkadasımız tıp okuyor bu konuya atıfta bulunmak için eklenmiş bir sticker olabilir.:mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst