Cihantavuz kardeşim akıl verdiğin için teşekkür ederim dediğini bende düşünmüştüm ama kendi motorumu modifiye etmek bana daha makul geldi.seninde dediğin gibi alıp satmak için cok uygun bir motor değil derbi.benımde aklımda ninja 250 var. kendi motorumu sattıktan sonra allah nasip ederse ninja 250 alıp onu satmamak üzere kullanacağım.suan elimdeki motoru beğeniyorum,hızı beni tatmin ediyor tek problem zayıflığı,onuda grenajı kabartarak yapmayı düşünüyorum.sizden bu konuda fikir istemiştim aslında ama sanırım fazla ilgilenen olmamış.teşekkür ederim yinede.bu arada gpr 125 gerçekten güzel bir motor.kazasız belasız sürmeniz dileğiyle allaha emanet olun