çukurova motokrostan kar macerası kar yaşanır anlatılmaz.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar bu hafta karda eylenmek için hazırlandık mersinli arkadaşımız 9 yerine 12de gelince dağda sise yakalandık otobanda buluşma yerinden 1kaç kare.




ÖNCE ÇAMURDA ISINMA TURLARI













ZORLA ÇIKARSIN BELKİ.







KAMERAYA EL SALLAYIN.







HAVA BOZMAYA BAŞLADI DURMAK YOK YOLA DEVAM.

DURMAK YOK DEMİŞTİM ÇAĞATAY AYIP SANA .



MANZARA MOLASI.





KUŞ BAKIŞI POZANTI YAĞMUR DEVAM.

YUKARI ÇIKTIKÇA İKLİM DEGİŞİYOR ARTIK KAR BAŞLADI.



KARIN İLK KURBANI MERSİNLİ ÖZGÜR KARDEŞİM.













KARDA OYNAMAYA DEVAM.

















BU TAŞ 1 MAYMUNUN YÜZÜ GİBİ GÖRÜNDÜ BANA SİZ NE DERSİNİZ.













ARTIK AKŞAM OLUYOR SİS OLMASA BARİ DİYORUZ.





ALİCANNN ORAYI SANA VER MEZ LERRRR.







YENEMİ SEN ALİCAN.





MÜSADE ET ÇAĞATAYDA YATSIN YORULMUŞ GARİBİM.





SİS GELİYOR ARKADAŞLAR.









KARDA GİTMEK ZOR VE ÇOK ZEVKLİ ISRARLA ÖNERİLİR.



SİS İYİCE ÇÖKTÜ BİRBİRİMİZİ KAYBETTİK ÇEKEBİLDİĞİM SON KARELER.







NEYSE YARIM SAAT SONRA TOPLANDIK VE YAKIN TAKİPLE ADANAYA DÖNDÜK ÇOK ŞÜKÜR BİZDEN AYRILMAYIN MACERALARIMIZ DEVAM EDECEK.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
ya var ya karda biz arabayla asfaltta gitmeye korkarız birde kendimize motorcu deriz asıl motorcu sizsiniz üstadım
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
vay abim süper görünüyor bende seviyorum karda cebelleşmeyi ama scooterla pek mümkün olmuyor gezilerinizin devamını diliyorum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Kadir usta ellerinize ve motorlarınıza sağlık. Hangi yaylaya gitmiştiniz? Kazasız geziler dilerim.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
durmak yok... devam!!! yahu siz beni baştan çıkartmaya iyice niyetlendiniz di mi. Alllah büyüktür :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne güzel ya...bi ben bulamadım ki şöle 3-4 kişi,motorize ekip kurup ta daglara taşlara allah ne verdiyse gidemedim henüzi...:)..anca yalnız gidiyorum o da grup keyfi kadar olamaz galiba.....:)..helal olsun valla..tebrikler..bidahakine ilan assanız da biz de imkanlar dahilinde katılım yapsak...:)..
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ne güzel ya...bi ben bulamadım ki şöle 3-4 kişi,motorize ekip kurup ta daglara taşlara allah ne verdiyse gidemedim henüzi...:)..anca yalnız gidiyorum o da grup keyfi kadar olamaz galiba.....:)..helal olsun valla..tebrikler..bidahakine ilan assanız da biz de imkanlar dahilinde katılım yapsak...:)..

gardaş biz böyle ufak geziler için önceden plan yapmıyoruz cumartesinden konuşup pazar çıkıyoruz gelmek istersen ctesinden bana bildir seni listeye alalım.

süper gezi olmuş emeyinize ve tekerinize sağlık :rendeer:

sağol gardaş seninde ellerine sağlık.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
Kadir abi yine gözlerimin paslarını sildin sen ve diğer abiler. :)
gıptayla baktığım birisin abi Maaşallah...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
bu ne güzel bir macera, süpersiniz. haftanın bütün iş stresini atmışsınızdır, tebrikler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst