selam arkadaşlar .muhabbetiniz bol olsun .
mondial 151rs nin ikizine sahibim.

çelik xy150t modelin tam adı.

bi sorunum var. aramızda bilen arkadaşlar varsa çözüm yollarını benimle paylaşmasını rica ediyorum.. :rendeer:gelelim sorunuma .motor iyi güzel hoş.:bounce: ammaa ani gaz açışlarda veya 90 üstü sürüşteki gaz açmalarda tekliyor kesip bırakıyor .bi yiyor gazı bi yemiyor. bunu yaptıktan sonra ışıklarda ve ya bi köşe başında yolu kontrol etmek için durduğumda motorun deviri rolantiye düştüğünde stop ediyor ve başlıyor eziyet

r:marşla almıyor :salut:ayak marşı ile çalıştırıyorum. ve ya bi sigara molasının ardından marş.ayak marşıyla bastığımda direk alıyor .:silent::silent:
bunun nedeni:silent::silent: nedir ??