Xenon Bağlama Yardım

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar Xenon aldım kamasnonic h7 8000 k ybr 125 motorum var nası bağlamyı bilmiyorum kafama göre söyle bişi yaptım ön ışıgın duyunu söküp ıiıgıda söktüm bağlantılarıda söktüm kısaca xenonun ampülünü yerleştirdim motorunıuda yerleştirdim bağlantıları yaptım elektirik bağlantıları ise - ile artı kablosu vardı + ya bi anahtar koydum - yi ise aküye taktım anahtar kapalıda olsa yine yanıyor ama yanması bi acayip oldu sanki kısalar yanıyor uzun kısa calışmıyor nasıl bağlamam lazım hangi kablolara bağlamam gerek tm bilemiyoprum :pale:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
tm dır ama bu aldıgım xenonda kısa uzun varmı kamasonic h7 8000k 90 tl aldım fiyatı sizce uygunmu
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
fiyatı uygun da genelde ucuzlarda problemler cıkıyor ya keşke sağlanm bişi alsaydın bikere alsaydın ama olsun hayırlı olsun git taktır düzgünce güle güle kullan uzun kısa xenon da değil ampulde oluyor diye biliyorum h1 h2 falan varya sölersin ona göre bi ampul takarlar
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya 2 tane değil bi model ampul uzun kısa yapıyordu ama sen yinede sağlam bi yerden bilgi al bu başlığa yazarlar yarın öbürgün zaten iyi bilenler ;)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
fiyatı uygun da genelde ucuzlarda problemler cıkıyor ya keşke sağlanm bişi alsaydın bikere alsaydın ama olsun hayırlı olsun git taktır düzgünce güle güle kullan uzun kısa xenon da değil ampulde oluyor diye biliyorum h1 h2 falan varya sölersin ona göre bi ampul takarlar

Xenon siteminin en büyük özelliği aynı zamanda ampulünde dir? istediğin her hangi bir ampulü takamazsın:bounce:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş tam bilmiyorum ama kısa uzun beraber bitek H4 tipte var galiba benim motorumda H4 var uzun kısa bi arada
bitek H4 te uzun kısa beraber galiba
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
google da resim arat h7 olarak
çoğu sadece kısa
fakat hem uzun hem kısa olanlarda var
taktıran arkadaşlar daha iyi bilir
h7 sadece yuvası soket kısmı ama yanlış ta yazmak istemiyorum
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
galiba uzun kısa yapmıyor nasıl bağlamam lazım acaba aranızda yapan varmı kısa bi bilgi edinmek istiyorum
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
harbiden yaww bende merak ettim peki hangi modellerde uzun kısa bi arada
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
43
h7 sadece uzun yanar kısa yoktur
uzun kısa istiyorsan h4 alman gerekir
h7 ampulun mesafesi yaklaşık 150 mt dir
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
benim jeton şimdi düştü
3 bacak olursa hem uzun hem kısa olur 2 bacakla olmaz
H4.jpg

h4 3 bacak
h7 ise 2
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
H7 de uzun kısa olmaz fakat uzunu kısası yoktur yani hem uzun hem kısadır
sadece farın içindeki dizaynı sayesinde ışığı alttan yada üstten verir

fakat 2 tane olması lazımdır yada mercek tip oldumu mekanik aparatla uzun kısa yapan farlarda var
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Arkadasim xenon farlar gazlidir normal ampul gibi dusunme sadece ya uzun yada kisa icin farkli cinsleri bulunur ve baglantisinida soktugun ampulun duyundaki kablolari getirip balast dedigimiz piyasa tabiri ile motormu derler bilmiyorum ona takacaksin + si + ya ve - side - ye gelecek bicimde xenon ampulun kablosunuda balasttaki sokete takacaksin yani arti ve eksi olan uclar(motordaki)senin duydaki arti ve eksiye girecek...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst