- Katılım
- 17 Kas 2006
- Mesajlar
- 114
arkadaşım,
H' lı olan ampullerde ışık birden yanmaz,
ısınma ile yanar,
mesela sellektör yaparkende ani ışık vermesi lazım kii,
öndeki araç veya önden gelen araç seni fark etsin diye,
ama H'lı ampullerde bu olanaksız,
basılı tutmaısın ve en az 45 sn beklemelısın ısınması için,
o da tam ısık veremez o kadar zamanda,,,
yani uzun kısa olmuyor malesef..
Arkadasim xenon farlar gazlidir normal ampul gibi dusunme sadece ya uzun yada kisa icin farkli cinsleri bulunur ve baglantisinida soktugun ampulun duyundaki kablolari getirip balast dedigimiz piyasa tabiri ile motormu derler bilmiyorum ona takacaksin + si + ya ve - side - ye gelecek bicimde xenon ampulun kablosunuda balasttaki sokete takacaksin yani arti ve eksi olan uclar(motordaki)senin duydaki arti ve eksiye girecek...
ya dostum 90 tlye aldığın xenonu bide elle takmaya takarsan problem kaçınılmaz..
öte yandan tabiki öbür pahalı xenona para vermekte insanın gücüne gidiyor..mtec xenon bağlatıcaz bu hafta siparişi verdik 250 dolar para..
evlat acısı gbi yemin ediorm..yakmaya kıyamıcaz..![]()
Ankara'da olsan yardımcı olurdum ama buradan nasıl tarif edeyim bilmiyorum.
Akün kaç amper? Soruya buradan başlamalı.
Düşük amperli bir aküye sahipsen xenonun balastları(beyni) ateşlemeyi gerçekleştiremeyecektir.
+
www.geceucusu.com.
Çok para vermişsiniz.
Aynı kit piyasada 200-250 küsür liralara bulunurdu. (gerçi araştırmışsınızdır)
Mtec'lerin araca has ürettiği kitler var. O şekilde olunca kabarık bir fiyat veriyorlar. Müşteri de "benim aracım için üretilmiş" mantığı ile hemen giriyor bu olaya![]()
arkadaşım,
H' lı olan ampullerde ışık birden yanmaz,
ısınma ile yanar,
mesela sellektör yaparkende ani ışık vermesi lazım kii,
öndeki araç veya önden gelen araç seni fark etsin diye,
ama H'lı ampullerde bu olanaksız,
basılı tutmaısın ve en az 45 sn beklemelısın ısınması için,
o da tam ısık veremez o kadar zamanda,,,
yani uzun kısa olmuyor malesef..
arkadaşlar benim xenon bi 5 sn yandıgı sürece gördügüm ışık biraz üşük geldi hem beyaz yandı mavimsi yanmasını istiyorum acaba ısınınca mı mavimsi beyaz şekilde yanar sizce
peki xenonlar ısınmadan mavi vermezler dimi
8000kelvin ama benim xenon 3,4 sn acınıp kapandıgı icin tm rengi ne oldunu göremedim sırf beyaz yandını gördüm aacaba ısındıkdan sonramı maviye dönüyor nasıl oluyor
eski duydaki kabloların yeri karıştı hep bulamıyorum acaba hangi renk olacak siyah giriye bağlı mavi renk var boşda birde bi anahtar var ışıgı acıp kapamak icin hep karıştı :silent: