Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
ya sordum bende işte dinamoya bağlı bütün lambalar dediler aküye baglanması lazım dediler ama 2 akü yapsak sorun kökten çöüzlür gibime geliyor asıl problem garantiden cıkarmı motor yada tek aküye bağlasak tesisatı toplamda tek akü olsa motorda ozaman garanti bozulurmu ?---motoru kısmetse mayıs haziran gibi alıcam sıfır km garantiden çıkmamasını isterim yani bide bilginiz varsa bu motoru kasko yapan bi firma varmı varsa kaça kaskoluyorlar ??

saygılar:)

Benim bildiğim garantiden çıkıyor:cat:

Bende xenon far takmak istediğimi söylemiştim garantide sorun yaşarsın demişti satış sorumlusu:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ohhooo ya garantiyi kullanannız varmı çok önemlimi acaba ya ben nefret ediyorum o lambaların gaz verince yanmasından ama alışırım heralde ya olsun cbf aşkı bi başka seviyorum bu motoru ;) baksanıza şu resime ya bittim walla bu siteden bi abinin motoru bu ama tanımıyorum




bununda göstergesini çok beğendim yapmak zormu acaba yada benim aklıma gelen ilk şey motographics ten tam o çerçeveye göre bi alevli sticker oldu ama bakalım bi alalım da hayırlısıyla;) :)


 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Hiç sorun olmuyorki farın gazla yanıp sönmesi alışıyosun ve ona göre gaz veriyosun:)

İllada öyle olmasın diyosan rölanti devrini yükseltirsin biraz 2000 devire falan o zaman farın hep yanar ama biraz fazla yakar benzini:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
canercamalan: arkadaşım ilk koydugun resim benim kuzenimin, yakışlı cbf si vardır onun, gözü gibi bakar.

ikinci resimdeki paneli ise şahsen ben kadıköyde servise çektim.
bende begendim çok güzel duruyor, belki bende yaparım, bunu sadece kırmızı bir bant ile yapılabilir. yada o çerçeveyi çıkarıp kırmızı ile boyarsan o da olur.

Hiç sorun olmuyorki farın gazla yanıp sönmesi alışıyosun ve ona göre gaz veriyosun:)

İllada öyle olmasın diyosan rölanti devrini yükseltirsin biraz 2000 devire falan o zaman farın hep yanar ama biraz fazla yakar benzini:p

gerek yok aküden dirak bağla.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abi motoru alınca göstergeyi kesinlikle yapıcam.; jantları ya mat siyah yada parlak siyaha boyatıp reflektörlü sarı şerit attırcam tabi motorun rengine siyah dedik ama kararsızım halaaa .
Abi direk aküye bağlıyalım da sıfır km alıcam motoru garanti işi neolucak??
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
abi motoru alınca göstergeyi kesinlikle yapıcam.; jantları ya mat siyah yada parlak siyaha boyatıp reflektörlü sarı şerit attırcam tabi motorun rengine siyah dedik ama kararsızım halaaa .
Abi direk aküye bağlıyalım da sıfır km alıcam motoru garanti işi neolucak??

garanti o zaman yatar.:wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
sanıyorum ben motoru alırım aklımda olan modifikasyonları yaparım koruma demirleri full kit olmak üzere xenon u sonraya bırakırım bide abi bişeydaha sorucam bu motoru çok aşırı zorlamadan düz yolda kaçkm ? yokuşta kaç km ? yokuş aşşağı kaç km gördünüz?? :wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
abi motoru alınca göstergeyi kesinlikle yapıcam.; jantları ya mat siyah yada parlak siyaha boyatıp reflektörlü sarı şerit attırcam tabi motorun rengine siyah dedik ama kararsızım halaaa .
Abi direk aküye bağlıyalım da sıfır km alıcam motoru garanti işi neolucak??

kardeş motorunu sattın galiba hayırlı olsun.
bende cbf 150 alıcam
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanıyorum ben motoru alırım aklımda olan modifikasyonları yaparım koruma demirleri full kit olmak üzere xenon u sonraya bırakırım bide abi bişeydaha sorucam bu motoru çok aşırı zorlamadan düz yolda kaçkm ? yokuşta kaç km ? yokuş aşşağı kaç km gördünüz?? :wiinkk:

genelleme normal yolda 110 yokuş aşağı 120 kardeş :)
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyw saolasın kardeş sattık çok şükür avcılar Turgut ÖZAL stadın altındaki sondaki balıkçıya verdik gittii:)

kavasaki teşekkür ederim ama az değilmi 120 ya ??

valla onunda becerisi o kadar abisi inşallah seneye ben deneyeceğim buraya ibrenin fotoyu eklerim :p :cherry:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
aman ALLAH korusun şeytan kulağına kurşun ibrenin foto yerine (töbe )cenaze haberin gelmesin kardeşim bak öle denicem falan ustası olmadan deli hareketler yapıyım deme sakın aman !!!!!
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman ALLAH korusun şeytan kulağına kurşun ibrenin foto yerine (töbe )cenaze haberin gelmesin kardeşim bak öle denicem falan ustası olmadan deli hareketler yapıyım deme sakın aman !!!!!

yok kardeş önce geliştiririm sonra full koruma ile denerim .sğool düşüncen için bi alayımda cubufu :p sende bi daha motorunu kimseye verme aman :D
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
359. sayfadaki 6 kişi birden şu an online, rekormu bu ne :) Bu arada bu kırmızı jant şeritlerinden nerede bulubilirim. Bu Sirkeci' deki motorcularda varmıdır acaba ?
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ee cbf dünyasına ben geliyorum olsun okadar :D

var ben almıştım bi arkadaşıma hemde uygun fiyata bulamassan karaköyde girişte şimdi ismini hatırlamıyorum bi motorcu war orda war ;)
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
eyw saolasın kardeş sattık çok şükür avcılar Turgut ÖZAL stadın altındaki sondaki balıkçıya verdik gittii:)

kavasaki teşekkür ederim ama az değilmi 120 ya ??

yaw 150 cc 11 bg motor, daha ne yapsın :) Hadi çok sağlam bayır buldun vs 125 km/h yapsın. Yukarısı kurtarmaz :) Ben arkdamda yolcu varken bayır aşağı 120 yapmıştım. O yoldan belki tek geçseydim belki 125 yapabilirdim. Ondan da pek emin değilim. Dişli değişikliği yapan arkdaşlardan bazıları 10-15 km/h daha fazla hız yapabiliyorlar ama, bu değişikliği her motor kaldırmıyor. Mesela bende arka dişliyi küçültmüştüm merakımdan ötürü. motor kaldırmadı ve orj 42 dişliyi tekrar takmıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst