Fuarda Eğitim

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Arkadaşlar Fuarda Eğitim için baş burdum ve maillime :

"Merhaba,

Yaptığınız başvuru elimize ulaşmıştır. Talep ettiğiniz eğitime(lere) kaydınız yapılmıştır. Eğitim saatinden 10 dk önce eğitim salonunda bulunmanızı önemle rica ederiz.

İyi günler,

Hüseyin Keçoğlu
Dünya Fuar Yapim Ltd. Şti. "

Bu mail geldi bu Eğitime hak kazandım demek ki? Birde bu eğitimler ne şekilde olcak ön bilgisi olan var mı?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hengi gün ve saate eğitime kayıt yaptıysan o eğitim için kaydının yapıldığını söylüyor yani o eğitime gidiceksin :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Nedir bu eğitim? Sürüş eğitimi falan mı?


Valla bende bilmiyorum :queen: Eğitim görünce "Eğitim şart!.." mantığı yada "" Beleş sirke bal tatlıdır" mantığı ile atladım.:queen::queen:

Bilgiler :http://www.motoplus.org/egitimvegosteri.asp

Burda daha fazla bilgisi olan varsa bende bilmek isterim

hengi gün ve saate eğitime kayıt yaptıysan o eğitim için kaydının yapıldığını söylüyor yani o eğitime gidiceksin :)

İyide ayni gun 1 saat arayala iki eğitime kayıt oldum hangisi oldugunu yazmamış ki? Birde Eğitim salonları nerede sitede onuda söylemiyor. :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eğitimler yurt dışında masraflar katılımcıya aittir diyor allta.

haydi sana geçmi olsun:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İyide ayni gun 1 saat arayala iki eğitime kayıt oldum hangisi oldugunu yazmamış ki? Birde Eğitim salonları nerede sitede onuda söylemiyor. :silent:

mail at sor o zaman geri adam cevap veriyor ben tarihinde bi değişiklik yaptırdım eğitimimimde yanlış güne yazmışım

eğitim salonlarının isimleri yazıyor direk sayfada yazmıyorsa yukardaki eğitim programları yazan mavi linklerden dosyaları indirip bak :cat:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
harbi arkadaşlar nedir bu eğitim meselesi, ücretsiz direksiyon eğitimi mi veriyolarmış...?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst