- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Fuarda Eğitim için baş burdum ve maillime :
"Merhaba,
Yaptığınız başvuru elimize ulaşmıştır. Talep ettiğiniz eğitime(lere) kaydınız yapılmıştır. Eğitim saatinden 10 dk önce eğitim salonunda bulunmanızı önemle rica ederiz.
İyi günler,
Hüseyin Keçoğlu
Dünya Fuar Yapim Ltd. Şti. "
Bu mail geldi bu Eğitime hak kazandım demek ki? Birde bu eğitimler ne şekilde olcak ön bilgisi olan var mı?
"Merhaba,
Yaptığınız başvuru elimize ulaşmıştır. Talep ettiğiniz eğitime(lere) kaydınız yapılmıştır. Eğitim saatinden 10 dk önce eğitim salonunda bulunmanızı önemle rica ederiz.
İyi günler,
Hüseyin Keçoğlu
Dünya Fuar Yapim Ltd. Şti. "
Bu mail geldi bu Eğitime hak kazandım demek ki? Birde bu eğitimler ne şekilde olcak ön bilgisi olan var mı?