Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bende az önce motorlara bakıyordumda görmüştüm cbf alıcam bende. Pazar günü bakmaya gidecem. yakın olsa değerlendirebilirdim
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
26 subattan sonra mtoru almayi dusunuyorum %80 bir pruz cikmassa mtoru getirecegim mtoru ikinci el alcagimdan dolayi bi mtoru yakindan gormem lazim bakalim dedigi kadar varmi birde siz 7 binde bir cbfye ne kadar verirdiniz

İkinci el fiyaları 2500 ile 3100 tl arasında degişiyor. İkinci el alırkan tabiki Km ye dikkat edeceksin deeee.. Birde bu km ye nasıl geldigine dikkat edeceksin. Kullanmadan kullanmaya cok farkeder. DİKKAT ET. İyi tanıdıgın bir ustaya motoru kontrol ettir. Km' si geri alınmış da olbilir ki bunu bircok usta anlayamıyor.... Hayırlısı olsun...
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
motor 7 bin kmdeymiş dediğine göre garaj motoruymus fıyatı konusunu orda konusucağız pazarlık yani sıfır fiyatından 1 milyar ve altı şeklinde bırsey dedi gidince motorun nerelerine bakayım ustaya göstersem ne kadar bir ücret alır
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
sayın cbf kullanıcıları :) kısmetse yazın bende sıfır cbf almayı düşünüyorum
istediğim motor siyah full korumalıklı bir cbf 150 bana anahtar teslimi kaça patlar kendi hesabıuma göre 4200 ü bulur gibime geliyor ama işte kesin nekdar olur yardımcı olursanız sevinirim:)
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
selemun elykum arkadaşlar ya ben halt işliçekmişim gibi farın içini temizleyim dedim söktüm vede sildim ama birbaktım aboooo oda ne simsiyah olu verdiii bı kısmı tabii ya özellikle istanbul lu arkadaşlar bi fiyat soruştursanız hani servise mervise giderseniz yada önerisi olan varmı haydi bi beyin fırtınası yaratak
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hangi KİMYASALLA sildin far aynasını ya...:pr:

selemun elykum arkadaşlar ya ben halt işliçekmişim gibi farın içini temizleyim dedim söktüm vede sildim ama birbaktım aboooo oda ne simsiyah olu verdiii bı kısmı tabii ya özellikle istanbul lu arkadaşlar bi fiyat soruştursanız hani servise mervise giderseniz yada önerisi olan varmı haydi bi beyin fırtınası yaratak

hangi kimyasalı kullandın içini silerken:pale: kirçöz falan mı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
arkadaşlar siz olsanız peşin 3600 TL sına anahtar teslim çantalı +korumalıklı renk her renk mevcut olan sıfır km bir cbf 150 mi alırsınız yoksa

5000 km ye kadar 2750 civarı 2. el cbf 150 mi alırsınız ??

mondial 150 zc m vardı sattım bugün itibariyle, haziran ayında inş. cbf e geçicem sıfır alırsam bu süreç 1 ay kadar daha uzayabilir ama 2. el alırsam 1 ay kadar erken almış olucam siz olsanız ne yapardınız??
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar siz olsanız peşin 3600 TL sına anahtar teslim çantalı +korumalıklı renk her renk mevcut olan sıfır km bir cbf 150 mi alırsınız yoksa

5000 km ye kadar 2750 civarı 2. el cbf 150 mi alırsınız ??

mondial 150 zc m vardı sattım bugün itibariyle, haziran ayında inş. cbf e geçicem sıfır alırsam bu süreç 1 ay kadar daha uzayabilir ama 2. el alırsam 1 ay kadar erken almış olucam siz olsanız ne yapardınız??

3600 lüğü alırdım çünkü full aksesuar + 0 km. yani rodajı sen yapacaksın :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
arkadaşlar siz olsanız peşin 3600 TL sına anahtar teslim çantalı +korumalıklı renk her renk mevcut olan sıfır km bir cbf 150 mi alırsınız yoksa

5000 km ye kadar 2750 civarı 2. el cbf 150 mi alırsınız ??

mondial 150 zc m vardı sattım bugün itibariyle, haziran ayında inş. cbf e geçicem sıfır alırsam bu süreç 1 ay kadar daha uzayabilir ama 2. el alırsam 1 ay kadar erken almış olucam siz olsanız ne yapardınız??



3650 peşine fiyata Honda bayiden plaka koruma demiri yan ayaklık içinde almak istersen veya...800 ytl peşin...kalanı 6 taksit den 6*500 toplamda 3800 liraya yine plaka koruma demiri yan ayaklık içinde düşünürse Mete Hanı ara...eski fiyatdan...537 335 22 33
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
3650 peşine fiyata Honda bayiden plaka koruma demiri yan ayaklık içinde almak istersen veya...800 ytl peşin...kalanı 6 taksit den 6*500 toplamda 3800 liraya yine plaka koruma demiri yan ayaklık içinde düşünürse Mete Hanı ara...eski fiyatdan...537 335 22 33


mete han honda da falan mı çalışıyor ??
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
selemun elykum arkadaşlar ya ben halt işliçekmişim gibi farın içini temizleyim dedim söktüm vede sildim ama birbaktım aboooo oda ne simsiyah olu verdiii bı kısmı tabii ya özellikle istanbul lu arkadaşlar bi fiyat soruştursanız hani servise mervise giderseniz yada önerisi olan varmı haydi bi beyin fırtınası yaratak


ben olsam parlak folyo ile kaplamayı denerdim :wiinkk:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bizde slm versek alırmısın daha cbf kullanıcısı olmadık :p ama az kaldı yakında burdayım
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba arkadaşlar. Biraz canlansın bu topik ya.

Bu haftasonu koruma demirleri taktırıyorum motosikletime. Ayrıca almış olduğum devir saatini ve iridyum bujiyide (eğer olursa)taktıracağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst