- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 950
vaybe bi zamanlar dag gibi apacheci vardi yıkıldı gs 500 cü oldu yazık yazık:cherry:
puhaaaaaa aldırcan bana bi Apache :queen: çekeyim mi sıfır bi tane:queen:
vaybe bi zamanlar dag gibi apacheci vardi yıkıldı gs 500 cü oldu yazık yazık:cherry:
puhaaaaaa aldırcan bana bi Apache :queen: çekeyim mi sıfır bi tane:queen:
soru var mı soru :queen:
tvs cilerin sayısı -1 mi oldu :mrgreen:
kına yak:queen::queen:
olur komutanım :queen::queen:
tvs cilerin sayısı -1 mi oldu :mrgreen:
sende motor ne var?markasını neden yazmadın edirnede bir sevgilim olmuştu ah ahh hatırlattın bak bana![]()
Heey! Ben de buradayım:wiinkk:
Valla resimden ybrci gibi duruyor ama :silent: sembolik te olabilir.