TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
ARKADAŞLAR ÇAĞDAŞ İSİMLİ Bİ ARKADAŞIMIN YOĞUN ISRARI VE CC YÜKSELTME AMACI İLE MOTORUMU SATTIM :salut:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
abi yakın arkadaşımda :) yani yine ben kurcalıycam hem bu topikten sorularınıza hala cevap verebilirim:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Haa! Evet söylemiştin de unutmuşum kusura bakma. Şimdiden hayırlı olsun o zaman :wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Şimdilik memnunum motordan çekişi güzel 500 kmdeyim daha: ) Amortisörleri çok güzel hissettirmiyor çukurları titreme olayıda 0 olsa süper olurdu: )

Merak etme titreşim olayına alıştıktan sonra titreşim olduğunu bile hissetmiyorsun. Ben unutmuştum titreşimi de geçen artı arkadaşımla biraz uzun yol yapınca "aaaa bu motorda titreşim varmış" dedim :queen: Malum motor 2 kişi biraz daha zorlandı :wiinkk:

abi helal....
hem topikten hem PM den hemde msnden ulaştın :queen:



burdayım sabahın bu saatinde:mrgreen:

Eyvallah! Güzel arkadaşım :rendeer: Seni burada görmek bizi mutlu ediyor :wiinkk: Bu arada "Motosikleti" bölümünde suzuki gs500 yazıyor aldın mı yoksa onda mı karar kıldın:silent: Eğer aldıysan güle güle kazasız belasız olsun inşallah:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
Merak etme titreşim olayına alıştıktan sonra titreşim olduğunu bile hissetmiyorsun. Ben unutmuştum titreşimi de geçen artı arkadaşımla biraz uzun yol yapınca "aaaa bu motorda titreşim varmış" dedim :queen: Malum motor 2 kişi biraz daha zorlandı :wiinkk:



Eyvallah! Güzel arkadaşım :rendeer: Seni burada görmek bizi mutlu ediyor :wiinkk: Bu arada "Motosikleti" bölümünde suzuki gs500 yazıyor aldın mı yoksa onda mı karar kıldın:silent: Eğer aldıysan güle güle kazasız belasız olsun inşallah:cat:

parantez içinde alcam yazıyor abi.. keşke olsa.. yine de sağol.. soru var mı soru :queen:

Bu motorda iki kişi yolculuklarda artçıyamı yoksa sürücüyemi daha fazla titreşim veriyor?

yaw ne adamsın her konuda çıkıyorsun :queen:
arkadaki kişi özellikle ayaklarında hissediyor ve uzun yol olursa bu arkadaki kişiyi baya yoruyor..:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
parantez içinde alcam yazıyor abi.. keşke olsa.. yine de sağol.. soru var mı soru :queen:



yaw ne adamsın her konuda çıkıyorsun :queen:
arkadaki kişi özellikle ayaklarında hissediyor ve uzun yol olursa bu arkadaki kişiyi baya yoruyor..:pr:

vaybe bi zamanlar dag gibi apacheci vardi yıkıldı gs 500 cü oldu yazık yazık:p:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst