YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)

Katılım
2 May 2008
Mesajlar
73
üstat gönülden tebrik ediyorum ALLAH (C.C.) kaza bela vermesin nice güzel geziler diliyorum memleketimden de geçmişsin ( TOKAT ) ama ben yokum :cat::cat::cat:duygulandım darısı tüm motor severlere inşaallah...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hocam süper olmuş.. sizinle tanışmak isteriz.. gezilerimizde szide aramızda görmek isteriz TRAKYA MT
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
30
hocam resimlere bakmaya doyamadım yemin ederim ybr 125 ten bu kadarını beklemezdim açıkçası türkiyeyi tamamlamana az kalmış :)allah kazasız belasız km yapmaya nasib etsin
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
aaa ybr güzel motordur nede olsa yamahanın iyi gezi olmuş motorda güzel bakımlımış simsiyah göz alıo nice gezilere
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Hocam 1.5 yıl olmuş geziyi bitireli ama popülerliğini hala korumakta :mrgreen:
Öncelikle sizi tebrik ediyorum. Büyük bir keyifle resimlere baktım ve yazılarınızı okudum. Gerçekten olağanüstü bir gezi olmuş.
Müsaadenizle birşey sormak istiyorum; tüm yazılanları okudum ama göremedim ya da sorulmadı da cevap vermediniz (Eğer mevzu bahis olduysa görmemişimdir kusura bakmayın). Toplam kaç gün sürdü ve bu gezinin tamamı ne kadarlık bir maliyete geldi. Paylaşımınız için tekrardan teşekkür ediyorum. Saygılar :rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
hakkaten çok hoş olmuş aynı makineden bende de var bende busene marmarise gidcem sizden
sonra cesaretlendim tebrik ve teşekkür ederim
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Hocam 1.5 yıl olmuş geziyi bitireli ama popülerliğini hala korumakta :mrgreen:
Öncelikle sizi tebrik ediyorum. Büyük bir keyifle resimlere baktım ve yazılarınızı okudum. Gerçekten olağanüstü bir gezi olmuş.
Müsaadenizle birşey sormak istiyorum; tüm yazılanları okudum ama göremedim ya da sorulmadı da cevap vermediniz (Eğer mevzu bahis olduysa görmemişimdir kusura bakmayın). Toplam kaç gün sürdü ve bu gezinin tamamı ne kadarlık bir maliyete geldi. Paylaşımınız için tekrardan teşekkür ediyorum. Saygılar :rendeer:
Gezi 15 gün sürdü.Ancak bu 15 gün devamlı gezmedik tabi.Gittiğimiz bazı şehirlerde konakladık, dostlarımızla hasbihal ettik.Yakıt masrafı o gün için 400 TL tuttu.Diğer masrafları ise hesaplamadım.Bu tür gezilerde masrafın çoğu konaklama ve yakıta gidiyor.Yeme içme pek bir şey tutmuyor.Konaklama ücreti kalacağın yere göre değişmekle beraber 30-40 TL'den başlar ve devam eder.Eğer çadırda kalınacaksa çok ucuza gezi yapılabilir.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Gezi 15 gün sürdü.Ancak bu 15 gün devamlı gezmedik tabi.Gittiğimiz bazı şehirlerde konakladık, dostlarımızla hasbihal ettik.Yakıt masrafı o gün için 400 TL tuttu.Diğer masrafları ise hesaplamadım.Bu tür gezilerde masrafın çoğu konaklama ve yakıta gidiyor.Yeme içme pek bir şey tutmuyor.Konaklama ücreti kalacağın yere göre değişmekle beraber 30-40 TL'den başlar ve devam eder.Eğer çadırda kalınacaksa çok ucuza gezi yapılabilir.

Teşekkürler aydınlatığınız için hocam :rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
mükemmel olmuş emeginize salık allah bizede nasip eder inşallah:cat:
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Yok arkadaş, 125 yapıyorsa 800 cc hayli hayli yapar. Elinize motorunuza sağlık. Bu yaz allah kısmet ederse istanbul adana yapacağım. Sevgiler, saygılar.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben bu yazıyı geziyi yeni gördüm valla helal olsun 125 cc hemde iki kişi çok güzel valla darısı başıma ne diyim böyle bir geziyi öncelikle karadeniz olmak üzere bende gitmeyi çok isterdim.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Tek kelimeyle mükemmel bir gezi olmuş.:cat: Hele gün batımı ve Karagöl manzara fotoğrafları daha bir başka. :) Yeniçeri arkadaşım bu yaz bende Edirne'ye doğru gelmeyi düşünüyorum umarım bu vesileyle sizinle tanışma şansımız olur.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
ço kgüzel hayret ettim doğrusu.yolda karşılaştığınız zorlukları yazabilirseniz sevinirim engeller nelerdi mesela
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
iyi ki güncelliğini korumuş yoksa böyle müthiş bir geziden bihaber kalacaktım. hocam maşallah evliya çelebi gibi her yere gitmişsiniz. ama siz ve sizin gibi bir gezinin keyfini dibine kadar yaşayan arkadaşlardan şikayetçiyim hatta dava açmayı düşünüyorum. bu nedir ya?? insan iki teker üstünde bir seyahate bu kadar mı tahrik edilir:).

şaka bir tarafa pek çok arkadaşın dediği gibi sizi tebrik ediyorum. ve inşallah Allah bize de nasip eder böyle gezileri diyorum (amin deyin arkadaşlar).
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Tek kelimeyle mükemmel bir gezi olmuş.:cat: Hele gün batımı ve Karagöl manzara fotoğrafları daha bir başka. :) Yeniçeri arkadaşım bu yaz bende Edirne'ye doğru gelmeyi düşünüyorum umarım bu vesileyle sizinle tanışma şansımız olur.
Tanışmaktan ben de mutluluk duyarım.Gelmeden evvel ararsan iyi olur.Saygılarımla.

ço kgüzel hayret ettim doğrusu.yolda karşılaştığınız zorlukları yazabilirseniz sevinirim engeller nelerdi mesela
Sevgili kardeşim rahatsız edici hiç bir zorlukla karşılaşmadık.Gayet keyifliydi.Sadece son gün çok uzun yolculuk yaptığımız için çok yorulduk.O kadar.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Tanışmaktan ben de mutluluk duyarım.Gelmeden evvel ararsan iyi olur.Saygılarımla.


Sevgili kardeşim rahatsız edici hiç bir zorlukla karşılaşmadık.Gayet keyifliydi.Sadece son gün çok uzun yolculuk yaptığımız için çok yorulduk.O kadar.

fuara gelmeyi düşünüyormusunuz gelirseniz sizinle tanişmaktan mutluluk duyarim nede olsa ybr kardeşligi:cherry::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst