- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Arkadaşlar Ben Mart 2008 de Trafik kazası Geçirdim.
Sağ Bacağım Kırıldı. Şimdiye Kadar Daha İyileşcmedim.
Kaza Nasıl Oldu:
Ben Motorsikletimle Seyir Halindeyken kırmızı ışıkta Durdum. Yeşil Yanınca Geçtim.Işık Yandıktan 30 sanıya geçmeden
Sağ tarafımda Park Halinde Duran Araç Sürücüsü Bayan) Araç Birden Hareket Etmeye Başladı. Ve Benim Önemden U dönüşü Yapılmayacak Bir Yerde Öneme Geçti VaE Ben Aracın Sol Ön tekerleğin Olduğu Yere Çarptım. Motorsikletten Uçtum Ve Arasın Sağtarafına Düştüm. Sağ Bacağım Kırıldı.Kendimdeydim Ve Hastaneye Kaldırımdım.
Kaza Böyle Oldu.
Ben Tazminat Davası Açtım. Dava Halen Sürüyor.
Kusur Oranı:Keşif Yapıldı Ve %70 Araç Sürücüsü Suşlu Ben &30 Suçlu Bulundum. Buna İtiraz Ettim. Kabul Edildi.
Bir Ay Sonra Adli Tıp Raporu Gelince Karara Bakacağım.
ŞİMDİ BENİM SİZLERE BİR SORUM OLACAK.
Benim Motorun Plakası Yok.(Kaza Yaptığım Gün Plakayı Çıkarmaya Gidiyordum)
Bir Kaç Yerden Duydum Kaza Raporunda KArşı Taraf Suçlu İse Aracın Sigortasından Para Alınıyormuş.
BENİM NE YAPMAM GERKLİDİR BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ
CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
LÜTFEN BİLGİSİ OLANLAR CEVAP VERSİN ONA GÖRE DAVRANACAĞIM...
SAYGILARIMLA
Arkadaşlar Ben Mart 2008 de Trafik kazası Geçirdim.
Sağ Bacağım Kırıldı. Şimdiye Kadar Daha İyileşcmedim.
Kaza Nasıl Oldu:
Ben Motorsikletimle Seyir Halindeyken kırmızı ışıkta Durdum. Yeşil Yanınca Geçtim.Işık Yandıktan 30 sanıya geçmeden
Sağ tarafımda Park Halinde Duran Araç Sürücüsü Bayan) Araç Birden Hareket Etmeye Başladı. Ve Benim Önemden U dönüşü Yapılmayacak Bir Yerde Öneme Geçti VaE Ben Aracın Sol Ön tekerleğin Olduğu Yere Çarptım. Motorsikletten Uçtum Ve Arasın Sağtarafına Düştüm. Sağ Bacağım Kırıldı.Kendimdeydim Ve Hastaneye Kaldırımdım.
Kaza Böyle Oldu.
Ben Tazminat Davası Açtım. Dava Halen Sürüyor.
Kusur Oranı:Keşif Yapıldı Ve %70 Araç Sürücüsü Suşlu Ben &30 Suçlu Bulundum. Buna İtiraz Ettim. Kabul Edildi.
Bir Ay Sonra Adli Tıp Raporu Gelince Karara Bakacağım.
ŞİMDİ BENİM SİZLERE BİR SORUM OLACAK.
Benim Motorun Plakası Yok.(Kaza Yaptığım Gün Plakayı Çıkarmaya Gidiyordum)
Bir Kaç Yerden Duydum Kaza Raporunda KArşı Taraf Suçlu İse Aracın Sigortasından Para Alınıyormuş.
BENİM NE YAPMAM GERKLİDİR BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ
CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM
LÜTFEN BİLGİSİ OLANLAR CEVAP VERSİN ONA GÖRE DAVRANACAĞIM...
SAYGILARIMLA
Moderatör tarafında düzenlendi: