Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Erdemcim gecmis olsun sende bir sey olmamasina sevinelim , granaj'in tamiri olsa bile renk tutmaz heralde , motocolor hasan ile bu konu uzerine cok konustuk biliyorsun sonrasinda ben komple boya yaptirmisdim.

Evet orhani bende merak ettim ama o bizi onu merak ettigimiz kadar etmiyor anlasilan :)

Yakin zamanda sesi cikar eminim

Esen kalin.
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
149
saol astral kardesım makınem parlak kırmızı aldıgım cocuk komple yazılarını cıkartmıs evet ılgıyı dersen dogru ben ordudayım ve bu arlar butun mılletın ılgısı makınanın uzerınde 600 sananlarmı dersın durdurup soranlarmı dersın ben ılgı beklıyordum ama bukadar olcanı sanmıyordum ve 125 lık oldunu duyunca ınanmayanlarda oluyor neyse ama ben yazı yaptırmak ıstıyorum mesala rs 125 kaplan anlemı yakısırmı makınaya acaba bır onerısı olan varmı varsa yazarsanız sevınırm

yaziyi ve fontunu bilmem ama 207 le mans in yanindaki amblem iyi giderdi

bg_bottom.jpg
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Erdemcim çok geçmiş olsun ya. Bende kırmıştım vites pedalını daha sonra kendim sert aliminyumdan yaptırdım ama neredeyse aynı fiyata mal olmuştu :) ama sıkma canını çok tutmaz. manet ve gaz pedalını bahçelievlerdeki motovizyona bi sor istersen. racingle aynı. ( sıfır parça fiyatı / 2) - pazarlık :) gibi bir felsefeleri var :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Haklısın valla abicim. bu aralar çok yoğunum okul , iş ve tusa hazırlık derken hiç vaktim olmuyor. bazen foruma giriyorum ama bizim topik kış uykusuna yatmış :) bi ara uğrarım yanına inşallah...

derbici_52 kardeş senin istediğin bu tarz bişey mi :)




my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
kadir kardes evet boyle bırsey ıstıyorum bana fıkır verdı yolladıgın lınk masya kardesın anlemıde guzel bakıcam hepsını bır denıcem baklım tsk ederım arkadaslar

arkadaslar ben bu sıtede yenı oldugum ıcın merak ettıgım bır sey var race makınalrın ustunde 46 anlemı ne anlama gelıyor cunku race lerın genelınde var bılen varsa acıklarmsınız saygılarımla:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
umut kardesım nasılsın senınle gorusemedık ssenı lısteme ekledım ama sen eklemdın sanrım neyse motora alısmaya calısyorum bu aralar bugun kfa gıranzını kopmle soktum en cama fılm yapmak ıcın ama beceremedım nıhayetınde motoru topladım okadarda zor degılmıs umut kardesım ıyı aksamlar gorusmek uzere

pardon buyuk pardon ugur kardesım :pr:uzgunum ısmını karıstırdım :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
vaaay canavar sonunda piyasaya çıktı :cat: çok güzel alet, kazasız belasız güle güle kullan extrema.
bu arada millet fuara gidiyormusunuz, hep beraber gitsek daha eğlenceli olmaz mı ? :)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkürler. Vakit bulunca Ferco ile görüşücem. Ayrıca Aboov! Extrema, nazar değmesin çok şahane motor! plakalık iptali falan da çok kaslı göstermiş.. Son hız deneyebildin mi?
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
extrema kardes gule gule kullan alah kazabela vermesın ya seyı merak ettım yanındakı honda kaclık bınlıge benzıyor resımden hangı modelı soylersen sevınırm ıyı gunler:cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Sağolun arkadaşlar
Plakalık olayı aldığımda vardı yani ben yapmadım ama gerçekten yapan kişi çok güzel yapmış ledler daha bir hoş duruyor ama plaka yüzünden ceza yermiyim onu bilmiyorum :)
ketchup son hızı denemedim daha rodaj yapmaya çalışıyorum ama hızlanması çok harika sattığım gilera gfr ye hiç benzemiyor
derbici_52 yandaki motor cbr600f siteden driver600f nickli arkadaşla beraberdik o gün :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Sağolun arkadaşlar
Plakalık olayı aldığımda vardı yani ben yapmadım ama gerçekten yapan kişi çok güzel yapmış ledler daha bir hoş duruyor ama plaka yüzünden ceza yermiyim onu bilmiyorum :)
ketchup son hızı denemedim daha rodaj yapmaya çalışıyorum ama hızlanması çok harika sattığım gilera gfr ye hiç benzemiyor
derbici_52 yandaki motor cbr600f siteden driver600f nickli arkadaşla beraberdik o gün :p
evet makıne guzelmıs yaa ama modelı dusuk galıba cunku yenı kasalar benzemıyor kazasıs suruslerr kardesım :)
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Evet model 98 ama makina daha 5100 kmde :)
Makinayı hep yatırmışlar zaten yatmasa bana gelmezdi :queen:

hadıyaa nasıl yatırmas abıya ban geldı dereken motor tamırcısın sanırsam yazdına gore motor yatarsa en kotu ıhtımal en olur kardes pek makıne aksmından anlamıyorumda o yuzden acıklarsan sevınırm
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yatan makina almak iyidir çünkü kullanılmadığı için eskimez ama çalıştırmak için bütün bakımlarını yapmak gerekir..
Örneğin yağsız rulmanları yağlamadan binerseniz en fazla 1 ayda boşluk yapmaya başlarlar..
Yani motoru yatırmadan önce tüm bakımlarını yapın tekrar kullanacağınız zaman aynı bakımları yeniden yapın :)
Ama benım aldığım arıza yüzünden yatmış hep tamir edicek bi usta olmadığı için bana geldi bende takas yoluyla aldım bunu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst