Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
arkadaşlar nepal kaplıcaları dünyada en ünlü kaplıcalardır.
Ganj nehrinden beslenen bir kaplıcadır.
Lütfen isanbuldan dışarıya çıkmamış motorcular konuşmasınlar..
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
52
slm abiler motorunu kaldırıma bırakıpta aramızda ceza veya uyarı gibi bir not alan oldumu trafikten yapıştırmışlar benim motora bir kağıt ama anlıyamadım ceza mı uyarımı para miktarı fln yazmıyor sade suc sebebi kaldırıma park etmek yazıyor ve ceza borc sorgulaması yapıyorum gözükmüyor ya işlenmedi yada uyarı idi başına gelen varmı böle bişey bundan sonra kaldırımlarda sakıncalı öğrenmiş oldu :silent:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
slm abiler motorunu kaldırıma bırakıpta aramızda ceza veya uyarı gibi bir not alan oldumu trafikten yapıştırmışlar benim motora bir kağıt ama anlıyamadım ceza mı uyarımı para miktarı fln yazmıyor sade suc sebebi kaldırıma park etmek yazıyor ve ceza borc sorgulaması yapıyorum gözükmüyor ya işlenmedi yada uyarı idi başına gelen varmı böle bişey bundan sonra kaldırımlarda sakıncalı öğrenmiş oldu :silent:

uyarı trafik cezası .. duymamıştım. belkide bir arkadaşın şaka yapmıştır:)

çünkü trafik cezalarına pek yabancı biri olmayarak üzerinde ceza miktarı yazmayan makbuz görmedim şimdiye kadar:)

arkadaşlar nepal kaplıcaları dünyada en ünlü kaplıcalardır.
Ganj nehrinden beslenen bir kaplıcadır.
Lütfen isanbuldan dışarıya çıkmamış motorcular konuşmasınlar..

ya bi insan bu kadar mı bilgili olur yaa?? arkadaşlar farkındamısınız ne kadar şanlıyız. böyle bir zat bizim arkadaşımız yaa inanamıyoooruuum:p:p:):):mrgreen::mrgreen::wiinkk::rendeer::cat::cherry::queen::)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
şu ganj nehri hani hintlilerin ölülerini yakıp attıkları yıkandıkları temizlik işlerini yaptıkları kısaca herbirşeylerini yaptıkları nehir hani..... e tabiki şifalı olacak.........!!!! sakın bana o kaplıcalara girdiğini söyleme??????????????
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
şu ganj nehri hani hintlilerin ölülerini yakıp attıkları yıkandıkları temizlik işlerini yaptıkları kısaca herbirşeylerini yaptıkları nehir hani..... e tabiki şifalı olacak.........!!!! sakın bana o kaplıcalara girdiğini söyleme??????????????

abi adam faal adam bizim gibi internet kuşu mu? şu ganj nehri bi nev i bizim boklu dere gibi bişey sanırsam. evet evet serhat kesin girmiştir orayaaa:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
heeeeeeeeeeeyttttt.
Çekilin bakayım ne oluyor.:bounce:
İki gün girmiyoruz hale bak beeee..
Kızdırmayın beni:pr:
Bakın kızdırmayın beni , birde peru kaplıcalarına giderim.
Siz hala oturun
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
heeeeeeeeeeeyttttt.
Çekilin bakayım ne oluyor.:bounce:
İki gün girmiyoruz hale bak beeee..
Kızdırmayın beni:pr:
Bakın kızdırmayın beni , birde peru kaplıcalarına giderim.
Siz hala oturun


abi sende hepimiz gibi bursaya afyona yalovaya gitsen olmaz dimi? illa, olaya bir egzantriklik katacaksın haa..
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selam
arkadaşlar merhaba

uzun zaman oldu görüşmeyeli, özledim yaw.. starb.... toplantıları devammı

bu arada ben özel sebeplerden dolayı an650 mi satmak zorunda kaldım çocuksuz baba gibiyim :(:(
motorsuzluk çok kötüymüş yaw
250 cc lik bişey alayım diyorum ne önerirsiniz.
çoğunluk şehiriçi olacağından öyle düşünüyorum an650 de çok geliyordu zaten
1 senede 1000 km yapmışım.
fuarda kredi kartına taksitle bişeyler düşrebilirmiyim acaba
zaten muhtemelen tayvan lı bişey alabilirim diye düşünüyorum mümkün olduğu kadar uygun fiyatlı olmalı

yardımınızı esirgemiyeceğinizi düşünüyorum.
teşekkürler..
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
kymco xcitingler i250 ler çok hoşuma gidiyor benim fiyatları biraz yüksek gibi ama an650 den sonra daha ufağına binince pizzacı motoruna binmiş gibi hissedersiniz muhtemelen.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
selam
arkadaşlar merhaba

uzun zaman oldu görüşmeyeli, özledim yaw.. starb.... toplantıları devammı

bu arada ben özel sebeplerden dolayı an650 mi satmak zorunda kaldım çocuksuz baba gibiyim :(:(
motorsuzluk çok kötüymüş yaw
250 cc lik bişey alayım diyorum ne önerirsiniz.
çoğunluk şehiriçi olacağından öyle düşünüyorum an650 de çok geliyordu zaten
1 senede 1000 km yapmışım.
fuarda kredi kartına taksitle bişeyler düşrebilirmiyim acaba
zaten muhtemelen tayvan lı bişey alabilirim diye düşünüyorum mümkün olduğu kadar uygun fiyatlı olmalı

yardımınızı esirgemiyeceğinizi düşünüyorum.
teşekkürler..

Motorunuzu sattığınıza üzüldüm. bende bir günlüğüne SilverWing kullanmıştım hakketen maxi scooter başka bir keyif masrafı çok ama 1 yılda 1000 km yapmak size çok çok ekonomik gelmiştir. ben 150cc lik dylanımla ayda 3000km yol yaptığım için (aylık minimum 500 lira masrafı var benzin dahil ) Bu şartlar altında Burgman650 'ye ne kadar masraf ederdim Allah bilir :)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
sıfır km de 250 cc almaktansa ikinci el burgman 400 almak bence çok daha mantıklı. hem performans olarak doyurur. hem sarfiyatı çok farketmez. genede hakkında hayırlısı olsun mustafacım. umarım çok daha iyilerini nasip eder cenabı ALLAH.

bu arada özellikle şehiriçinde burgman 400 650 den çok daha kullanışlı ve rahat. artçısıda daha ergonomik oturuyor koltukta 400 ün.

nasılsa satmışsın :) rahat rahat söyliyim.:)

bizim bir arkadaşta vardı 650. izmire gittik birlikte valla gidene kadar belim koptu. her frende öne kayıyordum. acayip rahatsızdı. gerçi arkadaşta acemiydi pek kullanamıyordu. sonra ben attım onu arkaya tabi yılların tecrübesi var:)

nasıl dua ediyor bana böyle güzel mi kullanılır bu motor diye:):):)

kulağı çınlasın kendisinin.. şu sıralar motorsuz kendisi. biraz öğretecem sonra ufak yollu bir skutır alacaaz hayırlısıyla. eee herkes her motoru kullanamaz dimi yani.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
selam
arkadaşlar merhaba

uzun zaman oldu görüşmeyeli, özledim yaw.. starb.... toplantıları devammı

bu arada ben özel sebeplerden dolayı an650 mi satmak zorunda kaldım çocuksuz baba gibiyim :(:(
motorsuzluk çok kötüymüş yaw
250 cc lik bişey alayım diyorum ne önerirsiniz.
çoğunluk şehiriçi olacağından öyle düşünüyorum an650 de çok geliyordu zaten
1 senede 1000 km yapmışım.
fuarda kredi kartına taksitle bişeyler düşrebilirmiyim acaba
zaten muhtemelen tayvan lı bişey alabilirim diye düşünüyorum mümkün olduğu kadar uygun fiyatlı olmalı

yardımınızı esirgemiyeceğinizi düşünüyorum.
teşekkürler..



Mustafa kardeşim altıüstü motor, Allah sağlık sıhhat versin.. Sen yeni çıkacak burgman 1000 alırsın:queen::queen:

Zaten bu kadar zamanda 1000km yaptıysan

Şimdi 250 cc alınca sana fena gelicek onun yerıne 400burgman al diycem ama taksitli almayı düşündüğüne göre o iş biraz zor.
Fuarda kısmetse görüşürüz ordan bakınırız beraber..
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
sıfır km de 250 cc almaktansa ikinci el burgman 400 almak bence çok daha mantıklı. hem performans olarak doyurur. hem sarfiyatı çok farketmez. genede hakkında hayırlısı olsun mustafacım. umarım çok daha iyilerini nasip eder cenabı ALLAH.

bu arada özellikle şehiriçinde burgman 400 650 den çok daha kullanışlı ve rahat. artçısıda daha ergonomik oturuyor koltukta 400 ün.

nasılsa satmışsın :) rahat rahat söyliyim.:)

bizim bir arkadaşta vardı 650. izmire gittik birlikte valla gidene kadar belim koptu. her frende öne kayıyordum. acayip rahatsızdı. gerçi arkadaşta acemiydi pek kullanamıyordu. sonra ben attım onu arkaya tabi yılların tecrübesi var:)

nasıl dua ediyor bana böyle güzel mi kullanılır bu motor diye:):):)

kulağı çınlasın kendisinin.. şu sıralar motorsuz kendisi. biraz öğretecem sonra ufak yollu bir skutır alacaaz hayırlısıyla. eee herkes her motoru kullanamaz dimi yani.

selam abi hayırlısı olsun diyelim ufak atik şehiriçi için kullanışlı olsun kanısındayım an400 biraz ağır kalıyor özellikle ümraniye trafiğinde kullanacağımdan


Mustafa kardeşim altıüstü motor, Allah sağlık sıhhat versin.. Sen yeni çıkacak burgman 1000 alırsın:queen::queen:

Zaten bu kadar zamanda 1000km yaptıysan

Şimdi 250 cc alınca sana fena gelicek onun yerıne 400burgman al diycem ama taksitli almayı düşündüğüne göre o iş biraz zor.
Fuarda kısmetse görüşürüz ordan bakınırız beraber..

fuarda görüşmek üzere..bu arada bugün vedat arpacı ile konuştuk telle sağolsun sende terfi etmişsin allah kazasız sürüşler nasip etsin...tekerine taş değmesin.



Kymco xciting olabilir.

selam

kardeş suzuki ye bindikten sonra insanın gözü ancak görse görse bmw görür...
:):):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Arkadaşlar,

Motorunuza hiç subap ayarı yaptırdınız mı? Ben şu ana kadar hiç yaptırmadım ve motorum 32 bine gelmiş durumda, subap ayarı ister mi?
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
selam abi hayırlısı olsun diyelim ufak atik şehiriçi için kullanışlı olsun kanısındayım an400 biraz ağır kalıyor özellikle ümraniye trafiğinde kullanacağımdan




fuarda görüşmek üzere..bu arada bugün vedat arpacı ile konuştuk telle sağolsun sende terfi etmişsin allah kazasız sürüşler nasip etsin...tekerine taş değmesin.





selam

kardeş suzuki ye bindikten sonra insanın gözü ancak görse görse bmw görür...
:):):):)

Sagolasın Mustafa, darısı isteyen herkesin başına:cat:

şu anda motorum 29binde 30bin bakımına gittiğimde yaptıracağım inşallah.

Vedat subap ayarını yaptırmaya beraber gideriz. Benimde işim var Fevzi ustada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst