Öncelikler tüm motosiklet tutkunlarının yeni yulunu kutluyorum,
Uzunn zaman oldu foruma girmeyeli yeni arkadaşlar katılmış aramıza yeni şiakyetler yeni tavsiyeler ve yeni fikir almak isteyenler olmuş her zaman oldugu gibi.
Arkadaşlar 1 ay civarında Lüleburgaz'da kaldıktan sonra ayrıldım.Gelibolu,Çanakkale,Ayvalık,İzmir,Kuşadası derken Alanya'ya kadar uzadım

sonrada Ankara'ya döndüm.İş araştırmam yeniden hayatıma yön vermem gerektiği için bir kaç hobimden vazgeçmem gerekti.Şu anda hem ülkemizde hemde evrensel olarak yaşanan krizi hissediyoruz(Birikimi olmayan ve özelliklede emekçi sınıfı daha fazla hissediyor).Bu nedenlerden dolayı aranızda olamadım belkide eskisi kadar zaman bulamayacağım için fazla aranızda olamayacağım.
Girmediğim süre içinde kaçırdığım sayfaları okuduktan sonra yazıyorum ki bir kaç arkadaş sorularına yanıt alamamış sanırım vakti olan arkadaşlar yanıtlayacağını ümit ediyorum.Ama aklımda kalanlardan bir kaçına kısaca cevap vereyim.Ankara'da servis sıkıntısı yok ama kısmi olarak parça sıkıntısı var diyebilirim yani sipariş veriliyor ondan sonra istediğiniz parça servise geliyor ve bu arada geçen zamanda size dezavantaj oluyor.Bu konuyu Ankara'da ss almak isteyen arkadaşların düşünmesini öneririm,ellerinde hazırda parça olmadığı için bekleyeceksin yani!
Land Cruiser Alanya'da Keeway bayisinde gördüm 2 tane getirmişler 1 tanesi satılmış diğeri ise hala kullanıcı bekliyor.(daha öncede Elazığ'da görmüştüm)Alanya'da bayinin dediği tel şey vardı dikkatli okumanızı istiyorum lütfen burayı
''Çok dengeli bir motor sizinkiler gibi değil''
bende merakımdan sordum dengeli derken?!!
Cevap alamadım bu soruma deyebilirim yani bence biraz beklenmesi gereken bir durum şu anda zaten mevsimi geçmiş ve özellikle de bu makine ile tam bir bilgi almadan yönelmek doğru olmaz.
Bir kaç arkadaşta bir kaç makine kullanmışlar sonra SuperShadow düşünmüşler maddi durum doğrultusunda bu konuda benim kişisel düşüncem 'Arkadaşlar eger durumunuz varsa daha iyilerini alabilirsiniz' ama fiyat aralığında Keeway diğer uzak doğulu markalara oranla biraz daha kalitelidir.Benim kadar uzun yol yapan bir SuperShadow kullanıcısına rastlamadım halen

ale:
Bunun nedeni zaman imkan başta olacağı gibi zaten bu ve bunun gibi markaları kullanan kesimler kısmı olarak belli oldugundan kaynaklanmaktadır.Yani yeni başlayan cruiser tutkunları,imkanları daha iyisine gücü yetmeyen arkadaşlar gibi...
Benim değerlendirmelerim bir çizgide sınırlı kalacaktır çünkü bu zamana kadar hiç japon yada avrupa markası ile uzun yol yapmadım yada test etmek için uzun bir zaman diliminde kullanmadım.
Şimdi benim bu markayı başka bir marka ile kıyaslama yaptıgım zamanlarda ki tecrübemi daha iyi anlamanızı saylayacağını düşünüyorum
10500km civarında uzun yol yaptım arkadaşlar bir sefer yolda kaldım ondada sigortam attığı için fatih köprüsünün çıkısında edirne otobanının girişinde akşam saat 18:00 sıralarında ve o kadar motosiklet kullanıcısı geçmesine rağmen kimsenin durup ilgilenmediği acı bir anı olarak kaldı.
Bunun dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Aklıma gelmişken motordan böyle pup sesi gibi bir ses geldiğini yazan bir arkadaşımızın yazısını okudum.Benim tahminim o rulmam sesidir ve çoğu SuperShadow da olan bir sestir LandCruiser dede aynı ses vardır sıfırından bile
ben bu konuda bir kaç servis gezdim benimde dikkatimi çeken bir durum olmuştu debriyaj rulmam sesi diyenler oldu krank rulmam sesi diyenler oldu ama sonuçta ses rulman sesi ve gördüğüm keewaylarda aynı ses var bazı kullanıcılar farkında bile değiller''
Akü olayında km den ziyade motorun kullanılırlığı ve bakımı önemlidir malum kış aylarından 2 haftada bir 10 dak bile çalıştırmak aküye faydalı olacaktır eger istersenin alarmın sigortasını çıkarıp buna ekstra katkıda bulunabilirsiniz
Takoz olayına bu aralar oldukça kafa yoran arkadaşlar var ben Alanya'da serviste değiştirttim fiyatını sormadım işin aslı bir kaç işlem daha yaptırdım karbüratör temizliği v.b şeyler toplamda 90 ytl civarı bir ücret ödedim 9000 km civarında idi o zaman motorum.ve tamamem bitmişti.Bu benim için mormal bir zaman ama öyle 1000-2000 km de değiştirilecek bir parça değil normalde arka dişli hafif bir oynama yapar hemen bundan dolayı değiştirmeye kalkarsanız servislerde az çok belli değiştiriverir anında bitip bitmediğine bakmadan.
yakıt konusunda ve buji yakma konusunda tek silindir çalışma konusundaki yazılara baktığımda benim tahminim bunların altında elektirik arızası olduğunu düşünüyorum.)95 oktan kullanıyorum ben hepde öyle denk geldi önceden belirtmiştim ama arada sırada 97 almakta yada 97 alanlarında arada 95 almaları sanırım makinenin huyunu suyunu biraz daha iyi anlamamızı sağlıyor bende ilk fırsatta deneyeceğim ama artık mart nisan ayına kadar biraz zor
Çok fazla yazdım çok fazla başınızı ağrıttım umarım ileride bunları yaşamayacağımız daha güzel ve huzurlu sürüşler yapacağımız günler gelecek
Selamlar saygılar...