[Antalya - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
MT Antalya
Gelecek hafta sonu 2009 yılının ilk gezisini planlıyoruz.11.01.2009 Pazar günü Saklıkent'te çıkıyoruz.Herkez tebbirini alsın sıkı giyinsin.Saat belli olduğu zaman buraya bilgi yazılacaktır...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Evet Arkadaşlar Beklenen Gün Geldi...

11/01/2009 Pazar Günü Saklıkente Çıkıyoruz Arkadaşlar GElmek İsteyenler Listeye İSmini Eklesin...Motorum yok gelemem diyenleri Artçı alırız sorun diil.

Buluşma YERİ : Selekler ÇARŞISI ÖNÜ
Buluşma SAATİ :09:00
Kalkış : 09:45

1-hakan07--yamaha ybr125
2-uniakrep07--yamaha ybr125
3-lewo---kymc süper 8
4-MElih --- Mobileyt
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
orda olsam kesinlikle gelirdim. zaten kışın hep gitmek istediğim bir yer hem de motosikletle:queen:

deli miyiz neyiz :) :cherry::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Arkadaşlar YETERLİ İLGİ NEDEN YOK ACABA Bİ SORUNMU VAR BİLMİYORUM BEN GENEDE GÜNCEL TUTAYIM LİSTEYİ SON 2 GÜN KALDI !!!!!.........

11/01/2009 Pazar Günü Saklıkente Çıkıyoruz Arkadaşlar GElmek İsteyenler Listeye İSmini Eklesin...Motorum yok gelemem diyenleri Artçı alırız sorun diil.

Buluşma YERİ : Selekler ÇARŞISI ÖNÜ
Buluşma SAATİ :09:00
Kalkış : 09:45

1-hakan07--yamaha ybr125
2-uniakrep07--yamaha ybr125
3-lewo---kymc süper 8
4-MElih --- Mobileyt
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
evet ya neden kımse ılgı gostermiyo:salut:.ben sabah 9 da ordayım hakan kesın gelıyorum
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
herkese merhaba

arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.adım ilker.antalya'lıyım ama mesleğim gereği izmir'de görev yapıyorum ve ancak tatillerde memleketimde olabiliyorum.sizinle tanışmak isterim.tatillerde de gezilerde size katılmak isterim.görüşmek üzere aradaşlarım.ha bu arada avatarda var ama motorum hyosung gv250 arkadaşlar.bu motora sahip olan başka arkadaşım varmı antalya'da?
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
Arkadaşlar ,abilerim :)
,arkadaşım xt 660 x turuncu aldı.
Bir aksilik çıkmaz ise geliceğiz. inşallah kesin olmadıgı ıcın yazmıyorum ..
Ayrıca kendisi de bu sitenın eski üyelerinden :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Arkadaşlar ,abilerim :)
,arkadaşım xt 660 x turuncu aldı.
Bir aksilik çıkmaz ise geliceğiz. inşallah kesin olmadıgı ıcın yazmıyorum ..
Ayrıca kendisi de bu sitenın eski üyelerinden :)

ah o makinadan ben de alsam alabilsem :)
arkadaşına ve artçısı olursa eğer ikisine keyifli, bol egzost patlatmalı, torkunu hissetmeli sürüşler :)

daha önce de dediğim gibi antalya'da olabilseydim kesinlikle ve kesinlikle kaçırmazdım bu geziyi..

bol bol fotograf çekin ki görelim arkadaşlar :=)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
ah o makinadan ben de alsam alabilsem :)
arkadaşına ve artçısı olursa eğer ikisine keyifli, bol egzost patlatmalı, torkunu hissetmeli sürüşler :)

daha önce de dediğim gibi antalya'da olabilseydim kesinlikle ve kesinlikle kaçırmazdım bu geziyi..

bol bol fotograf çekin ki görelim arkadaşlar :=)

teşekkürler artçı ben olurum motorla gelemezsem
ama aklıma takıldı kar olan yere nasıl çıkılacak motor kaymaz mı :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
len olm kayarda biz hakanla beraber gittik YBR ile taaa tepeye kadar çıktık jantların yarısına kadar kar vadı çıktıgımz yerde vede gayet normal gittik geldik bişii olmadı yavaş gittikten snra bişii olmaz bizim önmüzdende 50-60'a yakın motor gitti hepsi çıktı moblyt bile çıktı olm :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
len olm kayarda biz hakanla beraber gittik YBR ile taaa tepeye kadar çıktık jantların yarısına kadar kar vadı çıktıgımz yerde vede gayet normal gittik geldik bişii olmadı yavaş gittikten snra bişii olmaz bizim önmüzdende 50-60'a yakın motor gitti hepsi çıktı moblyt bile çıktı olm :)

allah allap :p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
herkes çok yorgun sanırım, kimse fotoğraf eklememiş. yoksa üşüdünüz de gitmekten vazgeçip ışıklarda mı takıldınız arkadaşlar :queen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst