- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Fotoğraflar'da motor'da kaliteli. Paylaşım için sağol.
teşekkür ederim arkadasım:wiinkk:Arkadaşım motorun çok güzel.Güle güle, kazasız belasız kullanman dileğiyle.Ayrıca diğer arkadaşlar kızmasın ama sitenin en iyi fotoğrafçısıda sensin sanırım.Motorumu alınca gaziantepe yollayayım sende resimlerini çek geri gönder olur mu?![]()
teşekkürlerFotoğraflar'da motor'da kaliteli. Paylaşım için sağol.
O fotoğraf makinası ve yeteneğinle babannemin resmini çeksen güzellik yarışmasına başvuru bile yapabilirim
Kesinlikle mesleğin fotoğrafçılık değilse mesleğini sorgulamaya başlamalısın bence![]()
he heeee:mrgreen:burak ellerine saglik benim motor gibi degil ama genede olsun idare eder neyse gule gule kullan
Hayırlı olsun allah kaza bela gostermesin...Nikon coolpix p5100 le çekilmiş...
güzel günelrde kullanman dileklerimleLs2'yle uyum içindeler
![]()