en güzel apache benim kiii:)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
O fotoğraf makinası ve yeteneğinle babannemin resmini çeksen güzellik yarışmasına başvuru bile yapabilirim :)
Kesinlikle mesleğin fotoğrafçılık değilse mesleğini sorgulamaya başlamalısın bence :)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
Arkadaşım motorun çok güzel.Güle güle, kazasız belasız kullanman dileğiyle.Ayrıca diğer arkadaşlar kızmasın ama sitenin en iyi fotoğrafçısıda sensin sanırım.Motorumu alınca gaziantepe yollayayım sende resimlerini çek geri gönder olur mu? :)
teşekkür ederim arkadasım:wiinkk:
Fotoğraflar'da motor'da kaliteli. Paylaşım için sağol.
teşekkürler:)
O fotoğraf makinası ve yeteneğinle babannemin resmini çeksen güzellik yarışmasına başvuru bile yapabilirim :)
Kesinlikle mesleğin fotoğrafçılık değilse mesleğini sorgulamaya başlamalısın bence :)

mesleğim fotografcılık degil amatör takılıyorum ama fotograf cekmesinide seviyorum:)
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
burak ellerine saglik benim motor gibi degil ama genede olsun idare eder neyse gule gule kullan
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Hayırlı olsun allah kaza bela gostermesin...:):):) Nikon coolpix p5100 le çekilmiş...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
allah kaza bela vermesin gerçekten motorun da güzel resimleri çekiş açında bu resimler apaçhenin katalog resimlerinden daha ii çıkmış eline sağlık
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
142
Maşşallahıı Varr.. Vallahii Kan Yapıyor... Resimlerdee Cok ProfesyoneLce Cekilmişş Dostum Sen Fotografcımısınn ?? Allah kaza Dert Keder Vermesinn Hayırlı Sürüşler diLerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst