[Manisa MT] Yine Yeni Yeniden Toplaşması :) 19.12.2008

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar henüz gelmemiş ama güzel bi buluşma olduğuna şüphe yok..
Orada olmayı çok isterdim..
Giden,gitmek isteyip gidemeyen,bizimkileri misafir eden herkese teşekkürler :rendeer:
Manisa MT uzun zamandır toplanmıyordu ama toplanınca yine adına yakışır sağlamlıkta toplandı..Süpersiniz :cat:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yollar resmen tuzaklarla doluydu , kamyonlar tırlar tesbih tanesi gibi peşi sıra sıralanmışlar , beş metre çapını sudan perde ile kapatmışlar geç geçebilirsen :silent: yollar su birikintileri ile sürprizler ile doluydu(yollar şaşılacak derecede bozulmuş)
şu mesajı yazar iken dahi yağmur yağıyor hiç dinmedi geceden beri :rendeer:(allah'ıma şükür)
biz vardığımızda mekana izmir'li dostlarım kardeşlerim ordaydı bize hoşgeldiniz dediler :p
izmir ve manisa tayfasının güzel ahlaklı , alçakgönüllü insanları hepinizi özlemişim :rendeer: özer abim ve ablama ayrıca teşekkürler saat 8:30 dan sonra izmir'den kalkıp üşenmediler yağmur çamur demediler geldiler(ayrıca eşime selamlarınızı ilettim oğlumuda sizin için öptüm :) )
zaman, hasreti gidermek için yetmedi yetinmek zorunda kaldık :farao:
ama devamı (imkanlar ve zaman dahilinde) tabiki olacak...
tuncer'imin eksikliğinide hissetmedik değil :cherry:
mekan geniş sıcak yeni ve ucuzdu :cherry: garsonumuz her zamanki gibi kırıktı :mrgreen:
mekan sahibinede(topiği takip edeceğim demişti yanılmıyorsam)teşekkür ederiz
mecit'e söylenecek laf yok zaten kardeşim benim....
MANİSA MOTOSİKLET DERNEĞİ Yönetimi ve Başkanım da geldiler ayaklarına sağlık :rendeer:

yazılacak çizilecek çok şey var konuyu dağıtmak istemiyorum toparlayamayız haftalarca, arıza olur :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
198
Ben tanımıyorum Manisa MT grubunu.
Turgutludayım ben.
Yağmur nedeniyle gelemedim. Gelmeyi istemiştim. Her ne kadar biraz çekincem! olsa da.
Neyse nasip sonraki sefere.
Tebrikler bu toplantıyı organize eden ve katılarak canlandıran arkadaşlara.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba kardeşlerim,

Dün akşam sizlerle olmak büyük bir keyf verdi bize:)
Zaman öyle hızlı akmış ki saat'in 00:00 geçtiğini fark etmedik bile.
Eve dönüşümüz gayet rahat ama hafif ıslak oldu.Kardeşlerim kendilerini korumaya çalışsa da o süratte hiç bir naylo dayanmaz malesef:cherry:

Bizi her zaman olduğu gibi sıcak karşılayan tüm kardeşlerime teşekkür ederiz:rendeer: bir başka ama tercihen kuru buluşmaya dek sağlıcakla kalın:rendeer:

yollar resmen tuzaklarla doluydu , kamyonlar tırlar tesbih tanesi gibi peşi sıra sıralanmışlar , beş metre çapını sudan perde ile kapatmışlar geç geçebilirsen :silent: yollar su birikintileri ile sürprizler ile doluydu(yollar şaşılacak derecede bozulmuş)
şu mesajı yazar iken dahi yağmur yağıyor hiç dinmedi geceden beri :rendeer:(allah'ıma şükür)
biz vardığımızda mekana izmir'li dostlarım kardeşlerim ordaydı bize hoşgeldiniz dediler :p
izmir ve manisa tayfasının güzel ahlaklı , alçakgönüllü insanları hepinizi özlemişim :rendeer: özer abim ve ablama ayrıca teşekkürler saat 8:30 dan sonra izmir'den kalkıp üşenmediler yağmur çamur demediler geldiler(ayrıca eşime selamlarınızı ilettim oğlumuda sizin için öptüm :) )
zaman, hasreti gidermek için yetmedi yetinmek zorunda kaldık :farao:
ama devamı (imkanlar ve zaman dahilinde) tabiki olacak...
tuncer'imin eksikliğinide hissetmedik değil :cherry:
mekan geniş sıcak yeni ve ucuzdu :cherry: garsonumuz her zamanki gibi kırıktı :mrgreen:
mekan sahibinede(topiği takip edeceğim demişti yanılmıyorsam)teşekkür ederiz
mecit'e söylenecek laf yok zaten kardeşim benim....
MANİSA MOTOSİKLET DERNEĞİ Yönetimi ve Başkanım da geldiler ayaklarına sağlık :rendeer:

yazılacak çizilecek çok şey var konuyu dağıtmak istemiyorum toparlayamayız haftalarca, arıza olur :cherry:

Lodos'um sizlerle olmak her zaman hoşumuza gidiyor. Değil yağmur, çamur bile yağsa vız gelirdi:cat: Güzel bir gece oldu önmli olan da bu.
Başkan ve yönetimdeki tüm arkadaşlara da teşekkür ederim:wiinkk:

Fotoğraflar henüz gelmemiş ama güzel bi buluşma olduğuna şüphe yok..
Orada olmayı çok isterdim..
Giden,gitmek isteyip gidemeyen,bizimkileri misafir eden herkese teşekkürler :rendeer:
Manisa MT uzun zamandır toplanmıyordu ama toplanınca yine adına yakışır sağlamlıkta toplandı..Süpersiniz :cat:

Sayılı günler hızla geçiyor Forrap'ım:) buluşmaya az vakit kaldı ha gayret.....
Güzel günler ve turlar bekliyor bizleri:queen:

eh motor tayfası evlerinde :)

benim sepetli motorumla toplaşmaya iştirak edenlerde evlerinde :mrgreen:

bizi ağırlayan dostlar TEŞEKKÜRLER :rendeer:

NOT:
ah böbreemdeki TAŞ senin yüzünden bu akşam ÖZER abimin arkasından bakarken için için :salut::salut::salut:



lem kandırıkçı PAŞAAA:pr::pr::pr:
BU AKŞAM KAPIYA SERVİS BIRAKDIM SENİ HANİ OYUNCAKDA OLSA Bİ TANKER BENZİNİM HA:silent:

evet aslında seni ASKER arkadaşlarınla başbaşa bırakmam lazımdı :queen::queen::queen:

Arap'ım üzme sen kendini, senin için özellikle bol yağmurlu bir günde şahane bir tur düzenleyeceğiz nereye istersen:rendeer: Karaburun tarafına mesela...oralarda yağmur çok bol oluyor....gelmek isteyen herkes gelebilir ama ıslandım diye yakınmayacak kimse om mi:queen:

selam dostlar ilk eve dönen ben oldum sanırım, hatta duşumu yapıp kahvemide aldım buzlarımın çözülmesini bekliyorum...

Yağmur dindi diye gülen yüzlerle çıktığımız yolda 1-2 dakika sürdükten sonra yağmur bizi şevkatli kollarıyla kucakladı ve eve kadar eşlik etti sağolsun...sabuncu beli çıkışında ceviz büyüklüğüne :queen: ulaşan taneler uykumu biraz olsun açtı...kazasız belasız geldik şükür

Emeği geçen bizi ağırlayan sohbetini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkürler...tekrar buluşmak üzere :cat:

(not:özer abide varmış evine...eksik yok motor tayfasından :cat:)

Sanada aradığın için teşekkürler Aykut'cuğum:cat: herkesin sağ salim vardığına sevindim:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
şu ehliyete A2 yi bi yazdırıyım ocakta hiç merak etmeyin hepsine gelicem...

bende bunu sır sanıyodumda kimseciklere diyivermiyodum bee.sen maşallah hekese diyivedin yaa. ni zaman yazıcen bakem sen ehliyet mektebine diyever bi bakem:queen::queen:

Nerde Resimler Arkadaşlar.hadi Hadi Hızlı Biraz
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Maşallah maşallah maşallah diyeyim ilk önce. manisamıza allah nazar değirmesin. epeydir görmediğim canım kardeşlerimi gördüm Lodosum İskim, umutum, mecitim hepinize teşekkürler ayağınıza sağlık. manisa motosiklet derneği üyelerinden de bir sürü arkadaşla tanıştık hoş muhabbetler ettik. hepsi çok sıcak davrandılar. onlarında gönüllerine sağlık. İzmir Mt nin yağmur çamur demeyen motosiklet sürücülerinin de yüreklerine sağlık. O yağmurda o kadar yol gitmek herkesin harcı değildir.

neyse manisa sezonu açtı diyelim inşallah arkası gelir.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Arkadaşlar benim için sizlerle geçen vakit çok güzeldi yagmur yememize rahmen harika bi akşam oldu:cat:

Emegi geçen herkese teşekkür ederim .Yeni arkadaşlarla tanışma fırsatı buldugum güzel bir akşamdı hepinize selam .Bendeki resimleri ancak yükleyebiliyorum kusura bakmayın

19122008125.jpg


19122008126.jpg


19122008127.jpg


19122008128.jpg


19122008129.jpg


19122008130.jpg


19122008131.jpg


19122008132.jpg


19122008133.jpg


19122008134.jpg


19122008135.jpg


19122008136.jpg


19122008137.jpg


19122008138.jpg


19122008139.jpg


19122008140.jpg


19122008141.jpg


19122008142.jpg


19122008143.jpg


19122008144.jpg


19122008148.jpg


Acele ile resimleri atacam topik e e artık yorumlarda sizden.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
hepsi bu kadar kerdeşim yok başka resim diger foto çeken arkadaşlardan da bekliyoz fotoları atmalarını .
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
manisaya SELAMLAR tüm can dostları bir araya toplanmış yine elinize yüreğinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel bir gece olmuş.... Herkesin ayağına sağlık.... Orda olmayı çok isterdim ama işten 10.30 da çıkıyorum...

İşallah birdahakine. Eski dostları görmek güzel..... :rendeer:
..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
süperrr walla
uzun zamandan beri manisa-izmir mt bir araya gelememişti
sevindim herkesi bir arada gördüğüme
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
güzel toplaşma olmuş.dönüş yolundada CEM KARACA,nın ISLAK ISLAK şarkısını söylemişsinizdir.DAVUT,um eline saglık diğer fotolarıda bekliyoruz çeken arkadaşlardan.zaten hava yağmurlu buğün dışarıda çıkamadım acaip bozukum bari resimlerle gevşiyelim:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
komşu kentliler uzun zamandan beri bir araya gelmemişlerdi,güzel bir buluşma olmuş,resimler bize eski yüzleri gösterdi özlemişik hepsini devamı gelir inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst