yollar resmen tuzaklarla doluydu , kamyonlar tırlar tesbih tanesi gibi peşi sıra sıralanmışlar , beş metre çapını sudan perde ile kapatmışlar geç geçebilirsen :silent: yollar su birikintileri ile sürprizler ile doluydu(yollar şaşılacak derecede bozulmuş)
şu mesajı yazar iken dahi yağmur yağıyor hiç dinmedi geceden beri :rendeer

allah'ıma şükür)
biz vardığımızda mekana izmir'li dostlarım kardeşlerim ordaydı bize hoşgeldiniz dediler
izmir ve manisa tayfasının güzel ahlaklı , alçakgönüllü insanları hepinizi özlemişim :rendeer: özer abim ve ablama ayrıca teşekkürler saat 8:30 dan sonra izmir'den kalkıp üşenmediler yağmur çamur demediler geldiler(ayrıca eşime selamlarınızı ilettim oğlumuda sizin için öptüm

)
zaman, hasreti gidermek için yetmedi yetinmek zorunda kaldık :farao:
ama devamı (imkanlar ve zaman dahilinde) tabiki olacak...
tuncer'imin eksikliğinide hissetmedik değil :cherry:
mekan geniş sıcak yeni ve ucuzdu :cherry: garsonumuz her zamanki gibi kırıktı :mrgreen:
mekan sahibinede(topiği takip edeceğim demişti yanılmıyorsam)teşekkür ederiz
mecit'e söylenecek laf yok zaten kardeşim benim....
MANİSA MOTOSİKLET DERNEĞİ Yönetimi ve Başkanım da geldiler ayaklarına sağlık :rendeer:
yazılacak çizilecek çok şey var konuyu dağıtmak istemiyorum toparlayamayız haftalarca, arıza olur :cherry: