[Manisa MT] Yine Yeni Yeniden Toplaşması :) 19.12.2008

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:

geçmiş olsun bu arada abi...

deyerli kardeşim cahtkut haklı o riski alamayız ve aramıza hiç ehliyetsiz almadık şimdiye kadar ama çok istersen sana bir yarım kokoreç getireyim bize hakver :rendeer:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
deyerli kardeşim cahtkut haklı o riski alamayız ve aramıza hiç ehliyetsiz almadık şimdiye kadar ama çok istersen sana bir yarım kokoreç getireyim bize hakver :rendeer:

biliyorum abi o yüzden ocak ayına kadar bakıp bakıp iç geçiriyorum ne balıklar ne mangallar kaçırmışım ben bide manisada kokoreç kaçırsam çok koymaz merak etmeyin alıştım artık teklifin için ayrıca teşekkür ederim düşünmen yeter size iyi eğlenceler afiyet olsun bu arada:cat:...
Not:29 Ekim konusunda kusura bakmayın gelmesem çok üzülürdüm...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
biliyorum abi o yüzden ocak ayına kadar bakıp bakıp iç geçiriyorum ne balıklar ne mangallar kaçırmışım ben bide manisada kokoreç kaçırsam çok koymaz merak etmeyin alıştım artık teklifin için ayrıca teşekkür ederim düşünmen yeter size iyi eğlenceler afiyet olsun bu arada:cat:...
Not:29 Ekim konusunda kusura bakmayın gelmesem çok üzülürdüm...

önemli deyil iyiki gelmişsin tanışmış olduk iyikide tanımışız toplantılara gel muhakak bekleriz :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
abicim şu izmir-mt yol yapmak için sebep arıyormuş:silent: manisa-mt toplaşması bahane :mrgreen: milletin kurtları kaynamış biti canlanmış bizim haberimiz yokmuş :cherry:
yenileri bilmemde (gelince tanışacaz) eskilerden (özer abim mesela ) gelmeyen olursa salça olurum haberiniz olsun....
ha bide mümkün olan en iyi ekipmanları kuşanın hava şartları çok çetin hele ki sabuncubeli :silent: dört mevsimi yaşatır insana
şimdiden hepinize hayırlı yolculuklar sakin sakin gelin gidin kokoreçler herkese yeter :cherry:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Yavv bu saat niye geçimiyor :pale: .. Mustafa abi çok geçmiş olsun koko uyarını dikkate alıyorum ama acık ucundan da tattırırık müyen diz abimize :p

Bu arada izmirden gelen arkadaşlara şimdiden dikkatli ve hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
serkan abi bende arıza var abi babamla şuan sındırgıya gidiyorumm yardımaa oki grsrz kusura bakmayımm manisa mt
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ARAP KADRİ abicim,,TAŞ gibisin TAŞ,,TAŞI sıksan suyunu çıkarırsıhava şartları olumlu gösteriyor,,akşama görüşmek ümidiyle,,kazasız belasız.
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
hemşonun kokoreçine sponsor olamıyon ha:cyclopsan:silent:
elbet sıra banada gelir:pr: :p:p



işte sponsorum bee:mrgreen:
lem maaşı bırkacan kokoreççide bilesin:queen::queen:



benzin masrafıma sponsor ol:cat:
ALSANCAKdan alır dönüşde BORNOVA SOKAĞININ girişinde bırakırım:queen::queen:

Sana bi tanker benzin benden ....
Ama oyuncak :queen::queen::queen:

Bornova sokağında mı????
Asker arkadaşlarımı mı görcem????:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Dönüş nasıl oldu? Bende toplantı saatlerinde İzmirden memleketim olan Manisaya geldim, arkadaşlarımı görmeye, saat 21'e doğru yağmur damlası geldi kaskıma, yağmur başlamadan İzmire kaçayım dedim ama yola çıkmamla yağmur resmen su gibi boşaldı, 30km yolu sağanak yağışla döndüm,montum su geçirmedi ama önümü göremediğimden kaskın camını açtığım için kask ıslandı, altımda pantalon ve ayakkabı su içinde, kışlık eldivenlerime balık koysanız yaşar...Birşey merak ettim, Manisa yolundan Bornovaya varmak üzereyken 2 tane arkadaşta Manisa'ya gidiyordu, nasıl vardılar bilemiyorum, motorlar racing tarzıydı, herhalde İzmirden gidenlerde mahsur kalmıştır...Ben hayatımda böyle ıslanmadım, yolda gidenler bile bana bakmadan geçemedi, manyak mı bu diye, tabi plaka 45 olunca doğal karşılamışlardır, bu arada kendime değilde motorumun ıslanmasına üzüldüm.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
selam dostlar ilk eve dönen ben oldum sanırım, hatta duşumu yapıp kahvemide aldım buzlarımın çözülmesini bekliyorum...

Yağmur dindi diye gülen yüzlerle çıktığımız yolda 1-2 dakika sürdükten sonra yağmur bizi şevkatli kollarıyla kucakladı ve eve kadar eşlik etti sağolsun...sabuncu beli çıkışında ceviz büyüklüğüne :queen: ulaşan taneler uykumu biraz olsun açtı...kazasız belasız geldik şükür

Emeği geçen bizi ağırlayan sohbetini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkürler...tekrar buluşmak üzere :cat:

(not:özer abide varmış evine...eksik yok motor tayfasından :cat:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
36
Yağmur hakikaten bizim man,sadan çıkmamızı bekkliyordu galiba:queen:
Aykut, tam da dediğin gibi şefkatle kucaklandık, hala da o kucağın sıcaklığı üzerimde :cherry:
Sağ salim evlere geldikya, şükür ki.:)

Bizi ağırlayan arkadaşların hepsine çok teşekkürler. arayı açmadan görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
gitmeside , gelmeside, dostlarla buluşmasıda, ıslanmasıda, sohbetide, mekanıda her bişeyi çok keyifli bir gece oldu.
ellerimi kurulayıp eve geldiğimi rapor etmek bâbından hemmen bir maj sallayayım dedim,
gidip kuru bişiler giyeyim şimdi :mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
allaha şükür ben vardım sağ salim çok güzel eylendik bizi ağırlayan bütün dostlarımıza kucak dolu saygılar ve sevgiler dünüş sulu oldu biraz ama deydi çorbacıya gitim bi çorba iyi geldi bana .:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Kontak açıp teker çeviren yağmur soğuk demeden bizi kırmayıp ziyaretimize gelen tüm dostlara canı gönülden teşekkürler..Uzun zaman olmuş görüşmeyeli özlemişim herkesi valla. Eve sağsağlim varmanıza sevindim..En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
63
Bu yağmur çamurda yol yapıp gelen, ve muhabbetini esirgemeyen tüm arkadaşlara çok teşekkürler, beraber nice yollarda gaz açmak ümidiyle, görüşmek üzere..

(M.Ali)


umuut biraz ısalandın gibi :queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Kontak açıp teker çeviren yağmur soğuk demeden bizi kırmayıp ziyaretimize gelen tüm dostlara canı gönülden teşekkürler..Uzun zaman olmuş görüşmeyeli özlemişim herkesi valla. Eve sağsağlim varmanıza sevindim..En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle

bizim için de çok güzel oldu sizleri gürmek :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
eh motor tayfası evlerinde :)

benim sepetli motorumla toplaşmaya iştirak edenlerde evlerinde :mrgreen:

bizi ağırlayan dostlar TEŞEKKÜRLER :rendeer:

NOT:
ah böbreemdeki TAŞ senin yüzünden bu akşam ÖZER abimin arkasından bakarken için için :salut::salut::salut:

Sana bi tanker benzin benden ....
Ama oyuncak :queen::queen::queen:

Bornova sokağında mı????
Asker arkadaşlarımı mı görcem????:salut:

lem kandırıkçı PAŞAAA:pr::pr::pr:
BU AKŞAM KAPIYA SERVİS BIRAKDIM SENİ HANİ OYUNCAKDA OLSA Bİ TANKER BENZİNİM HA:silent:

evet aslında seni ASKER arkadaşlarınla başbaşa bırakmam lazımdı :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst