Dönüş nasıl oldu? Bende toplantı saatlerinde İzmirden memleketim olan Manisaya geldim, arkadaşlarımı görmeye, saat 21'e doğru yağmur damlası geldi kaskıma, yağmur başlamadan İzmire kaçayım dedim ama yola çıkmamla yağmur resmen su gibi boşaldı, 30km yolu sağanak yağışla döndüm,montum su geçirmedi ama önümü göremediğimden kaskın camını açtığım için kask ıslandı, altımda pantalon ve ayakkabı su içinde, kışlık eldivenlerime balık koysanız yaşar...Birşey merak ettim, Manisa yolundan Bornovaya varmak üzereyken 2 tane arkadaşta Manisa'ya gidiyordu, nasıl vardılar bilemiyorum, motorlar racing tarzıydı, herhalde İzmirden gidenlerde mahsur kalmıştır...Ben hayatımda böyle ıslanmadım, yolda gidenler bile bana bakmadan geçemedi, manyak mı bu diye, tabi plaka 45 olunca doğal karşılamışlardır, bu arada kendime değilde motorumun ıslanmasına üzüldüm.