kymco 200, sym hd 200 ,honda ses dylan

hangisini tavsiye edersiniz?

  • ses dylan

    Oy: 36 51.4%
  • sym hd 200

    Oy: 13 18.6%
  • kymco 200

    Oy: 21 30.0%

  • Kullanılan toplam oy
    70
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
bak bilet numaranı yazıyorum senin şansına çektim dua nı yap moturunu kazan bilet numarası;5997087 hayırlı olsun

Sağol hocam.Şimdiye kadar hiç piyango ya da herhangi bir şans oyunu ile işim olmadı fakat bu sene ben de bilet alacağım.Olurda büyük ikramiye falan çıkarsa benden de sana en kralından bir Honda(dylan, silverwing, cbr ne istersen):)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
tekerlek çapı alıcının 1. kriteri ise kymco-sym, ama performans ve marka önemli ise dylan...
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
memet banada motör alıcanmı
_?:queen:

bir bilette senin için aldım böylece 4 adet milli piyango biletim oldu hangisine çıkarsa çıksın senide kymco landıracam merak etme senin şansına çektiğim bilet numaran;6444847 duanı yap motoru nu kap
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
aldıgım biletlere malesef birşey çıkmadı,ama ben her hafta sayısal oynuyorum . bir gün çıkarsa gene alıcam üzülmeyin yeterki çıksın motosikletiniz baki
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
8
sudabatmayanadam ... Banada al banada al banane banane bende isterim:salut:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
TORAMAN abi bırak konussunlar yaaa biz makinamızı bulmusuz jilet gibi masallah kime neyi ispat etme zorunlulumuz var tutturmuslar bir dylan sarkısı plak alt üst gidiyor önceden adam cıkcıgını cıkarmıs bende balıklama daldım dylan a ilk motorum olacak ya beni taban yaptırdı aglayarak kullandım aldıgımın yarı fiyatına satabildim oysa simdi motora bindigimi farkettim yasasın Kymco People S 200 :cherry:

MAKRO 14-12-2008 de bana bu yazınla destek çıkmıştın..Şimdi canavar gibi motorunu sattın yani..:pale: Hayırlısı olsun bakalım "HAMDOLSUN kriz bizi etkilemiyor" deniyor ama etkileri ortada..
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
dylan,lar kendi sınıfını geçmişlerdir. geçelide çok olmuştur. dylan 250 cc motorlarla kıyaslanmalıdır. bu kategoride italyan veya japon motorlarla kıyaslanabilir .. 150-200 cc (taiwan,çinçon) lar kendi aralarında yarışma yapmaladır. scooterde, italyan veya japan gerisi imitasyon.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
dylan,lar kendi sınıfını geçmişlerdir. geçelide çok olmuştur. dylan 250 cc motorlarla kıyaslanmalıdır. bu kategoride italyan veya japon motorlarla kıyaslanabilir .. 150-200 cc (taiwan,çinçon) lar kendi aralarında yarışma yapmaladır. scooterde, italyan veya japan gerisi imitasyon.

KYMCO markası çıktıktan sonra, diyer eş değer,motorların çoğunun papucunu öyle fırlatıp dama atmıştırki, birdaha bulmak mümkün olmamış,kıssacası kymco markasının altında ezilmiş. hala bu ezikliğin şaşkınlıgını yaşayanlar,konuşup duruyor. ne yapsınlar bi kere aldanıp almışlar, kızgınlıklarından her marka motora sataşırcasına saldırırlar. nede olsa adamların piskolojisi bozulmuş böyle bozuk motorlarla ne söyleseler haklıdırlar der es geçerim kymco ya nederlerse desinler zira kymco yu kullanan bilirrrrrrr,
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar lütfen bu benim babam senin babanı döver tarzı sohbetleri bırakalım lütfen bizlere yakışmıyo kesinlikle..ben isterimki burda teknik özellikler tartışılsın yakıt tüketimi performans sağlamlık konuşulsun..benim motorum dünyanın en iyi motoru diğerleri tukaka böle olmaz..lütfen almak isteyen arkadaşlara sağlıklı bilgiler verelim..saygılar..
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
arkadaşlar lütfen bu benim babam senin babanı döver tarzı sohbetleri bırakalım lütfen bizlere yakışmıyo kesinlikle..ben isterimki burda teknik özellikler tartışılsın yakıt tüketimi performans sağlamlık konuşulsun..benim motorum dünyanın en iyi motoru diğerleri tukaka böle olmaz..lütfen almak isteyen arkadaşlara sağlıklı bilgiler verelim..saygılar..

konuşmaya gerek yok, o söyledigin şeylerin hepsi kymcoda fazlasıyla var ,kymco scooterları teknolojide her zaman bir adım önde, her zaman aradıgının fazlasını bulursun, ayrıca kymyo anlatılmaz yaşanır.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Amerikada Patrick OWENS isimli bir sürücü , "2008 coast-to-coast scooter race " isimli yarışmayı SYM HD 200 ü ile kazandı. Bu yarış yaklaşık 5000km ve 10 gün sürüyor , yarışta Vespa GTS ve GT200, Piaggio MP3 gibi üst düzey scooterlar da varmış , SYM tüm yol boyunca hiç motor sorunları ile karşılaşmamış diğerlerine nazaran. Bunun nedeni tabiki de dayanıklılığını seramik silindir ine borçlu olması.

yazının orjinali için : https://www.ngales.com/news_info.asp?id=28

http://sf-moto.ebizautos.com/detail-...n-3373125.html
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
Amerikada Patrick OWENS isimli bir sürücü , "2008 coast-to-coast scooter race " isimli yarışmayı SYM HD 200 ü ile kazandı. Bu yarış yaklaşık 5000km ve 10 gün sürüyor , yarışta Vespa GTS ve GT200, Piaggio MP3 gibi üst düzey scooterlar da varmış , SYM tüm yol boyunca hiç motor sorunları ile karşılaşmamış diğerlerine nazaran. Bunun nedeni tabiki de dayanıklılığını seramik silindir ine borçlu olması.

yazının orjinali için : https://www.ngales.com/news_info.asp?id=28

http://sf-moto.ebizautos.com/detail-...n-3373125.html

tamam guzelde sym hd200 hava sogutmalı,dıger motorlar su sogutmalı.5000km lık yarısta nasıl sısmeden bırıncı oluyor.elbette belırlı km den sonra sogutma yetersız kalıcak performans dusecek.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
tamam guzelde sym hd200 hava sogutmalı,dıger motorlar su sogutmalı.5000km lık yarısta nasıl sısmeden bırıncı oluyor.elbette belırlı km den sonra sogutma yetersız kalıcak performans dusecek.

sym hd 200 su sogutmalı bir motordur. hava sogutmalı degildir. karıştırdın galiba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst