- Katılım
- 5 Ara 2008
- Mesajlar
- 232
yıllardır motor motor die ölüyorum, babam annem tehlikeli diyip beni soğutmaya calışıolar.. 3 ay kaldı ehliyetimi almama bizimkiler iice panik oldu 1 yıl daha bekle araba senin olsn diolar.. 6.snftan beri araba kullanıyorum bu sırada 600ytl ceza yedim bi kere.. küçklükten beri hayalimdi motor ama sabrettim 3ay sonra yasal olarak istediimi yapıcam =)
bence sende sabret yaşını doldur al motorunu özgür ol
bence sende sabret yaşını doldur al motorunu özgür ol