16 Yaşındayım Motor için erken mi

Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
yıllardır motor motor die ölüyorum, babam annem tehlikeli diyip beni soğutmaya calışıolar.. 3 ay kaldı ehliyetimi almama bizimkiler iice panik oldu 1 yıl daha bekle araba senin olsn diolar.. 6.snftan beri araba kullanıyorum bu sırada 600ytl ceza yedim bi kere.. küçklükten beri hayalimdi motor ama sabrettim 3ay sonra yasal olarak istediimi yapıcam =)
bence sende sabret yaşını doldur al motorunu özgür ol
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Arkadaşlar 16 yasındayım çevremdekiler motor için henüz yasımın küçük olduğunu söylüyorlar sizce 16 yas motor için erkenmidir?

yoo, geç bile kalmışsın, hayabusa ile başlayabilirsin, hacimli motordur, iyi kaçar.

güzel kardeşim,

1. ehliyetsiz araç kullanılmaz.

2. Motor için gereken A2 ehliyeti 18 yaşından önce alınmıyor.


bu yukardakiler senin teknik olarak motoru kullanamayacağın için değil kanunen uymak zorunda olduğun mecburiyetlerdir.

yoksa sekiz yaşında motokros yarışına katılanlar da var. ;)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
yoo, geç bile kalmışsın, hayabusa ile başlayabilirsin, hacimli motordur, iyi kaçar.

güzel kardeşim,

1. ehliyetsiz araç kullanılmaz.

2. Motor için gereken A2 ehliyeti 18 yaşından önce alınmıyor.


bu yukardakiler senin teknik olarak motoru kullanamayacağın için değil kanunen uymak zorunda olduğun mecburiyetlerdir.

yoksa sekiz yaşında motokros yarışına katılanlar da var. ;)


17 olmasın :cat:
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
kesin bir cevap alsam A2 sınıfı ehliyeti için yaşın 17 mi yoksa 18 mi olması lazım?
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
17nin dolması lazım..
1 ocak 1992 doğumluysan 1 ocak 2009 dan itibaren ehliyet alabilirsin..
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
kanunlar için erken.. ben 17 yaşındayım, altımda mondial 150 ZC var, kafamda LS2 cartoon kaskım Zen eldivenlerim, Beering montum ve motomax dizliklerimle beraber motorumu güvenle sürüyorum, aslında buna güvenle denemez sadece güven arttırma denilebilir, çünkü ne kdar korumalı olursan ol, şansın yoksa açık bir yerinden darbe alıyosun, yani motor ne güven ne yaş dinliyor arkadaş.. tecrübe önemli bunuda zamanla öğrenebilirsin e zamanda yaşla alakalı olduğu için ne kadar erken başlarsan tecrübelenip ölme riskini azaltırsın :)
 
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
28
Yaş 19 Motosiklet Almama Ailem Karşı Çıkıyor..
Motosiklet Yerine Araba Diyorlar ama motordan aldıgım zevki arabadan alamıyorum.
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Ehliyet ve motor güzel bir bağ fakat hemen insan şunu düşünüyor trafiğe çıkmam sokak arasında kullanırım.. ehliyet önemli çünkü sokak arasında allah korusun bi kazaya karışsan hiç şansın yok %100 suçlusun.. o yüzden önce ehliyet sonra motor.. 17 veya 18 ne kalmış şurda.. sabret 17 veya 18 yaş bence tecrübe kazanmak için çok geç değil lakin 27 yaşındayım 5 ay sonra felan alcam kısmetse motoru bundan pay biç kendine bence...

Hepinizin tekeri düz bassın..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En güzeli 1-1.5 sene daha bekle adam gibi ehliyetini al , sonra da oh mis gibi korkusuz dolaş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst