Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
ben bu cant şeritlerini iyi çekemedim seninki kadar kalın olmadı sen nerden buldun bunları yapıştırmamı boyamı nedir bu şeritler

kuzenin dediği gibi şu an ellerinde kalmamış ama başka motorculara bakarsan bulursun,bunlar cantın ovaline göre parça parça hazırlanmış olarak veriyorlar...
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
biz adanada olunca haliyle bu adresler pek bir işe yaramıyor ama yinede saolun arkadaşlar teşekkürler ilginize...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
kuzenin dediği gibi şu an ellerinde kalmamış ama başka motorculara bakarsan bulursun,bunlar cantın ovaline göre parça parça hazırlanmış olarak veriyorlar...

kuzen malesef başka yerde yok,
benim sormadıgım motosikleyci kalmadı,
ama belki bulan olursa bana da haber versin.:cat:

biz adanada olunca haliyle bu adresler pek bir işe yaramıyor ama yinede saolun arkadaşlar teşekkürler ilginize...
adana dedigin şurası be birader,
kargo ile gönderirim ben sana ama dedigim gibi ellerinde yok.
bulursam aklımda olsun,
biz ne diye varız burda ne istersen söyle adrese teslim kargo ile gönderelim,
çekinmeyin sakın, motosiklet iste adrese şahsen teslim ederim evelallah.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
arkadaşım sen bu hızda bu vites aralıkları ile gitmeye devam edersen senin motor 100 km hızı geçmez ve ileride çok büyük sorunlar yaşayabilirsin.

4.viteste 90-100 km hızla gitmen gerekiyorken neden 55 km hızla gitmeyi tercih ediyorsun,eger yakıttan tasarruf etmek için bunu yapıyorsan yanılıyorsun.
motor her zaman her yerde devirinde kullanmak en iyisidir,
zaten şu an kullandıgımız motosikletler sınıfının en az yakan motosiklet'idir.
ben bir depo ile yedek dahil 525 km yol yaptıgımı biliyorum ve bu tam gaz olarak uzun yolda yapılmıştır, sadece birkaç kere değil her zaman yaptıgım zaman dır.

Cvp verdiğim arkadaş 'ben performans istemiyorum ekonomik olsun' demiştide bende ondan böyle bir cvp verdim üstadım ve ben çok nadir böyle kullanıyorum motoru insanın ruh hali olur ya bazen çok sakin sürmek ister motorunu o zamanlarda denemişliğim var bu tarz sürüşü ve gerçekten çok ekonomik vede rahat sürüş oluyor o nedenle açıklama yaptım arkadaşa ben 4. viteste 105 yapıyorum arada sırada diğer viteslerde de zorluyorum yani:)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
kuzen malesef başka yerde yok,
benim sormadıgım motosikleyci kalmadı,
ama belki bulan olursa bana da haber versin.:cat:


adana dedigin şurası be birader,
kargo ile gönderirim ben sana ama dedigim gibi ellerinde yok.
bulursam aklımda olsun,
biz ne diye varız burda ne istersen söyle adrese teslim kargo ile gönderelim,
çekinmeyin sakın, motosiklet iste adrese şahsen teslim ederim evelallah.:wiinkk:

allah razı olsun arkadaşım düşünmende yeterli çok teşekkür ederim..
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
BİROL 78 ve CİHAN kardeşlerim, benim 4000 km de ki cbf ime 40 dişli taktım ama hız artması vs olmadı, motorumu iyi açamadık ne yaptık bilemiyorum. 4. viteste 110 a çıkıyor, 5 e takıyorum arkası gelmiyor. 41 diş almak istiyorum ama İst.. İtimat motor a telefon açıp sordum.. 43-40-38 var dediler ama ellerinde 41 yok. 41 dişi nereden bulabilirim. Cargo ile bile gönderebileceğinizden bahsetmişsiniz, ben Kocaeli' deyim. Siz bana bu dişliden elinde olan bi dükkanın adres tel verebilirseniz çok memnun olurum. Ben gelip alabilrim.

Birde şunu sormak istiyorum. İstanbul Sirkici' de, sadece İtimat Motorun olduğu bölgede mi motorcular var.. Sirkecinin farklı yerlerinde de varmı ? Varsa nereleridir ? Veya bu Sirkeci gibi farklı semtlerde böyle motor piyasası hareketli sokaklar, bölgeler varmı =? Bu arada 42 diş ile 38 çok farklıymış, 2 fotoda bariz belli oluyor :) Ayrıca bu dijital hız göstergesi ile siyah el rüzgar korumalarından da almak istiyorum.. Nereden bulabilirim =?
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ethem kardeş 40 lık dişli ile 5. vitesde 110' un üzerine cıkmak için. 4 de gidiyorsun.80-90 gibi hızlara gelince tak 5. vitese düz yolda hafif rüzgar olsa bile biraz 115-120 gibi hızlara cıkabilmeli....
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ethem kardeş 40 lık dişli ile 5. vitesde 110' un üzerine cıkmak için. 4 de gidiyorsun.80-90 gibi hızlara gelince tak 5. vitese düz yolda hafif rüzgar olsa bile biraz 115-120 gibi hızlara cıkabilmeli....

benim motor bunu yapmıyor işte.. acaba henüz 4000 km de tam anlamıyla açılmamış olabilir mi =? bazı ark..lar 10000 km den sonra motorun daha da kendine geldiğini falan söylüyorlar.. Ne dersin =?
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bende öyle biliyorum motor 8.000 lere falan gelince tam anlamıyla açılıyormuş
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
bi ara bütün cbf'leri bi araya toplayalım mesela bi şehir belirleyip buluşalım nası olur:bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
allah razı olsun arkadaşım düşünmende yeterli çok teşekkür ederim..
ne demek .:wiinkk:

BİROL 78 ve CİHAN kardeşlerim, benim 4000 km de ki cbf ime 40 dişli taktım ama hız artması vs olmadı, motorumu iyi açamadık ne yaptık bilemiyorum. 4. viteste 110 a çıkıyor, 5 e takıyorum arkası gelmiyor. 41 diş almak istiyorum ama İst.. İtimat motor a telefon açıp sordum.. 43-40-38 var dediler ama ellerinde 41 yok. 41 dişi nereden bulabilirim. Cargo ile bile gönderebileceğinizden bahsetmişsiniz, ben Kocaeli' deyim. Siz bana bu dişliden elinde olan bi dükkanın adres tel verebilirseniz çok memnun olurum. Ben gelip alabilrim.

Birde şunu sormak istiyorum. İstanbul Sirkici' de, sadece İtimat Motorun olduğu bölgede mi motorcular var.. Sirkecinin farklı yerlerinde de varmı ? Varsa nereleridir ? Veya bu Sirkeci gibi farklı semtlerde böyle motor piyasası hareketli sokaklar, bölgeler varmı =? Bu arada 42 diş ile 38 çok farklıymış, 2 fotoda bariz belli oluyor :) Ayrıca bu dijital hız göstergesi ile siyah el rüzgar korumalarından da almak istiyorum.. Nereden bulabilirim =?
arkadaşım ilk önce sana 41 dişli bulamayacagını ve bulsan bile 1 dişin hiçbir farkını göremeyecegini söylemeliyim.
bize ne 40 ne de 41 dişli fark eder, yani hiçbir fark görmezsin,
ancak 4 diş birden azalacak yani çok sayı olması gerek bunun için en idaeli 38 dişlidir.
sana gönderebilecegim ancak 38 dişlidir, eger 36 veya 34 diş takmak istiyorsan bunlardan da randuman alamazsın.

evet istanbulun bilinen motosikletci yeri sirkecidirr, ve bunun dışında kadıköy fenerbahçe stadının orası var ama kadıköyde o orjınal parçalar ve bizim cbf ye göre pek bişey yok,
42 ile 38 dişli arasında tabiki fark olucak çünkü arada 4 diş var ve biraz ufak hali ile.

dijital km göstergesi ise bisikletcilerde satılan km lerden,
önceden bisikletimde kullanıyordum şimdi motosikletime taktım,
ama alırken dikkat et, yüksek hız gösterenlerden al, arkasındaki kutuda yazar zaten benimki eski model ve 122 km de bitiyor baştan başlıyor.

el rüzgar korumaları demişsin elcik korumaları yani bunlardan istersen elimde birkaç adet var, sana kargo ile gönderebilirim.

Bende öyle biliyorum motor 8.000 lere falan gelince tam anlamıyla açılıyormuş
arkadaşlar bence hiç alakası yok ben cbf 150 ilk aldıgımda 800 km iken çorlu gezisinde 120 km hızı gördüm..
ne demişler : basarsan gidersin basmazsan gidemezsin:queen:

bi ara bütün cbf'leri bi araya toplayalım mesela bi şehir belirleyip buluşalım nası olur:bounce:

evet ben bu işi istanbulda yazın yapmayı planlıyorum,
şöyle 70 veya 80 cbf 150 yan yana
birde gazeteye çıkarız,
bizi fark edin diye slogan asarız.:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Evet bulunduğum yerde konuşabileceğim CBF sahibi kimseler yok :( Kuryeler var onlarda işinde gücünde adamlar oluyor . Toplanmak iyi olur.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Tum cbf kullanıcıları olarak toplanmak guzel fikir ama bana kalırsa ancak yarısı toplanır. Örnegin kendi adıma konuşuyorum. Mersinden taaa İstanbula gitmek, aslında böyle bir gezi düşünmüyor degilim ama imkanlarım elvermiyor. Şunu bilmenizi isterim. Bedenen bir araya gelemesek de bizi burada birleştiren motsiklet tutkusu sayesinde gönüllerimiz herzaman beraberdir...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Böyle bir buluşma olursa bir anket ile nerede buluşulacağı da oynalarak kararlaştırılabilir. Yinede kalabalık olabileceğimizi düşünüyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Böyle bir buluşma olursa bir anket ile nerede buluşulacağı da oynalarak kararlaştırılabilir. Yinede kalabalık olabileceğimizi düşünüyorum.

iller arasında kendi kendine buluşulabilir.
yoksa tutupda bir buluşma için 250 km gidilmez.
ancak dedigim gibi her il kendi arasında toplanabilir
istanbul için kimler var mesela
ben toplantıyı yaparım,
birde pazar olursa istanbulda cbf team yaparız
şöyle 80 cbf 150 ardı ardına.
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
merhaba arkadaşlar:rendeer: bende gelirim toplanılacaksa aranızdayım yarından sonra 4000kmde 2008 model 2650ye aldım ne diyorsunuz iyimidir fıyatı iş için aldım pek bilgim yok cbf 150 hakkında okumaya çalışıorum topiği bakalım
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ben dayımın oğluyla bile cbf leri alıp gezdiğimizde ne kadar güzel bi gün geçirdiğimizi düşünüyorumda onlarca cbf mükemmel olur herhalde. bende İst.. a 120-130km yim gelebilirim. belirlenen tarihte erteleyemeyeceğim kadar mühim bi işim olmazsa mutlaka gelirim.

merhaba arkadaşlar:rendeer: bende gelirim toplanılacaksa aranızdayım yarından sonra 4000kmde 2008 model 2650ye aldım ne diyorsunuz iyimidir fıyatı iş için aldım pek bilgim yok cbf 150 hakkında okumaya çalışıorum topiği bakalım

çok çok iyi almışsın, şu anda anahtar teslim aksesuarsız fiyarı 3900-3950 gibi olmalı. Son bi ay içinde 100 ytl zamlandı. İyi günlerde kullan.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst