kymco 200, sym hd 200 ,honda ses dylan

hangisini tavsiye edersiniz?

  • ses dylan

    Oy: 36 51.4%
  • sym hd 200

    Oy: 13 18.6%
  • kymco 200

    Oy: 21 30.0%

  • Kullanılan toplam oy
    70
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Arkadaşım şimdiye kadar birçok motorum oldu.Sahibi olmadığım bir çoğuna da bindim.İmkanın varsa dylan al güle güle yıllarca bin.Bir şeyin orijinali varken kolpalarına prim vermemek lazım:cat:

Ben diğer markaları kötülememeye çalışıyorum söylediğin lafa bak!! (kolpa=yalan-sahte) Madem o kadar güzel ve kullanışlı hala niye sıfırı çıkmıyor? Üretimden çıktı ve sadece ikinci eli bulunabiliyor birçok kullanıcıda satılığa çıkarmış durumda.:) (Bkz:sahibinden.com) O kadar mükemmelse alanlar niye elinden çıkarmaya çalışıyor?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ben diğer markaları kötülememeye çalışıyorum söylediğin lafa bak!! (kolpa=yalan-sahte) Madem o kadar güzel ve kullanışlı hala niye sıfırı çıkmıyor? Üretimden çıktı ve sadece ikinci eli bulunabiliyor birçok kullanıcıda satılığa çıkarmış durumda.:) (Bkz:sahibinden.com) O kadar mükemmelse alanlar niye elinden çıkarmaya çalışıyor?

Hocam sana karşı bir saygısızlığım mı oldu da böyle sinirlendin anlamıyorum. Üretilmeme nedeni EU normlarına uymadığından dolayıdır.Onun yerine enjeksiyonlu ps150i'yi getirdi iş etti Honda sözde ama hatasının farkındadır onlarda.Bu arada kimsenin motorunu elden çıkartmaya çalıştığı falan yok.Sahibinden.com'da çok satılık ilanı olması o motorun kötü olduğunu ve herkesin satmak istediğini göstermez.
Ayrıca 2. el konusuna gelince cbr600f çok mükemmel bir motordur ki onun da üretimi kalktı ve sadece 2. eli bulunuyor.Bu şimdi kötü olduğunu mu gösterir?
Hayatında dylan'a binmemişsin ne olduğunu bilemezsin.Boşa kasma:cat:
Anlayacağın açıdan senin için inceledim.
56 Honda Dylan
363 Cbr125r
285 Cbr600f
250 cbr600rr ilanı var.Demek bu adamların motorları da çok kötü ki elden çıkarmaya çalışıyorlar.Hem de dylandan çok çok fazla var...
Bir motorun çok ilanının olması tutulması değil aksine çok tutulup çok kişi tarafından tercih edildiğini gösterir:cat:
Hatta senin mantığınla
Agility 50 (14)
Agility 125 (47)
Aktiv 110 (20)
Aktiv 125 (12)
CK 125 Pulsar (52)
Grand Dink 150 (24)
Grand Dink 250 (45)
KXR 250 (1)
Movie XL 125 (23)
Movie XL 150 (11)
MXU 150 (12)
MXU 300 (13)
MXU 500 (7)
People 125 (2)
People S 200 (22)
Stryker 150 (5)
Super 8 125 (1)
Venox 250 (23)
Xciting 250 (19)
Xciting 500 (51)
yani toplamda 427 satılık kymco ilanı var.Onlarda memnun değillermiş:queen:

Lütfen birşeyi bilip bilmeden yorum yapmayalım.Kolpa kelimesini sizin motorunuza değil şu günlerde Honda'ya dandikmiş diyip kymco'yu göklere çıkaranlaradır:cat:

Beni de tartışmalarınıza katmayın, en sevmediğim şeydir:farao:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
TORAMAN sen motorunu alalı ne kadar oldu.1500km cıvarındasın.sen daha bu ıste TAZESIN.10-15bınlere gel.ozaman sendede buyume kasıntısı baslayacak.bu konuyu o zaman konusuruz.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
TORAMAN sen motorunu alalı ne kadar oldu.1500km cıvarındasın.sen daha bu ıste TAZESIN.10-15bınlere gel.ozaman sendede buyume kasıntısı baslayacak.bu konuyu o zaman konusuruz.

O konulara hiç girmedim bile farkındaysanız.
Dylanlar 20-25 binden sonra asıl açılıyor ve canavar gibi gidiyorlar.Ben geçenlerde bir eczanenin önünde 110 bin km'de dylan gördüm ve canavar gibide ilk marşta alıyor ve gidiyor.Adam kuryelik yapıyordu ki çok da rahat gözüküyordu:cat:

Bana gösterebilecek misin 100 binde bir kymco? Hadi onu geçtim Honda her açıdan yıllarca kendini kanıtlamış.Kymco da kendine göre eski olabilir ki Honda'nın yanında nedir?
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hocam sana karşı bir saygısızlığım mı oldu da böyle sinirlendin anlamıyorum. Üretilmeme nedeni EU normlarına uymadığından dolayıdır.Onun yerine enjeksiyonlu ps150i'yi getirdi iş etti Honda sözde ama hatasının farkındadır onlarda.Bu arada kimsenin motorunu elden çıkartmaya çalıştığı falan yok.Sahibinden.com'da çok satılık ilanı olması o motorun kötü olduğunu ve herkesin satmak istediğini göstermez.
Ayrıca 2. el konusuna gelince cbr600f çok mükemmel bir motordur ki onun da üretimi kalktı ve sadece 2. eli bulunuyor.Bu şimdi kötü olduğunu mu gösterir?
Hayatında dylan'a binmemişsin ne olduğunu bilemezsin.Boşa kasma:cat:
Anlayacağın açıdan senin için inceledim.
56 Honda Dylan
363 Cbr125r
285 Cbr600f
250 cbr600rr ilanı var.Demek bu adamların motorları da çok kötü ki elden çıkarmaya çalışıyorlar.Hem de dylandan çok çok fazla var...
Bir motorun çok ilanının olması tutulması değil aksine çok tutulup çok kişi tarafından tercih edildiğini gösterir:cat:
Hatta senin mantığınla
Agility 50 (14)
Agility 125 (47)
Aktiv 110 (20)
Aktiv 125 (12)
CK 125 Pulsar (52)
Grand Dink 150 (24)
Grand Dink 250 (45)
KXR 250 (1)
Movie XL 125 (23)
Movie XL 150 (11)
MXU 150 (12)
MXU 300 (13)
MXU 500 (7)
People 125 (2)
People S 200 (22)
Stryker 150 (5)
Super 8 125 (1)
Venox 250 (23)
Xciting 250 (19)
Xciting 500 (51)
yani toplamda 427 satılık kymco ilanı var.Onlarda memnun değillermiş:queen:

Lütfen birşeyi bilip bilmeden yorum yapmayalım.Kolpa kelimesini sizin motorunuza değil şu günlerde Honda'ya dandikmiş diyip kymco'yu göklere çıkaranlaradır:cat:

Beni de tartışmalarınıza katmayın, en sevmediğim şeydir:farao:

Tartışmayı bende sevmem. Benim bütün mesajlarımı okumanı tavsiye ederim. Hiç bir markayı kötülemediğimi görürsün ama benim kullandığım makinaya sahte denirse bende buna seyirci kalamam. Bir motosiklet markasını burada tavsiye edebilirsin övebilirsin ama başka markalara çamur atmadan. Bana söylemediğinin farkındayım ama burada belirtilen modeli ben kullandığım için cevap verme gereği hissettim.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hocam senin motorunu ya da modelini baz alarak söylemedim.Hatta senin mesajını görmemiştim bile.Yukarıda tüm Honda topiklerine girip "Honda kaka Kymco paşa " diye gezinen arkadaşaydı sitemim.Kendisi resmen kymco reklamını yapıyor.Hadi yapsın ona da lafımız yok da Honda'yı kötülemesi çok saçma.Biraz daha yaparsa siteden atılacak haberi yok:farao:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
TORAMAN sen motorunu alalı ne kadar oldu.1500km cıvarındasın.sen daha bu ıste TAZESIN.10-15bınlere gel.ozaman sendede buyume kasıntısı baslayacak.bu konuyu o zaman konusuruz.

Evet bu motosikletimle 1500 km.civarındayım. Ama hayatımda ilk defa motosiklet kullanmıyorum yani az çok bu kadar yol yapmak bile motosikletin nasıl olduğu konusunda fikir edinmemi sağlıyor bu tecrübeye sahibim.(46 yaşındayım) Alt tarafı 4000-5000 YTL lik bir olay içinde büyüme sıkıntısına girmem büyüklük takıntım yoktur yani..

Hocam senin motorunu ya da modelini baz alarak söylemedim.Hatta senin mesajını görmemiştim bile.Yukarıda tüm Honda topiklerine girip "Honda kaka Kymco paşa " diye gezinen arkadaşaydı sitemim.Kendisi resmen kymco reklamını yapıyor.Hadi yapsın ona da lafımız yok da Honda'yı kötülemesi çok saçma.Biraz daha yaparsa siteden atılacak haberi yok:farao:

Bu konunun başlığına bakmadınmı? Başlığın modellerinden biri benim kullandığım makina. Fotoları yayınlıyan ve en çok bu konu hakkında bilgi verende benim. Nasıl görmedin?:pale:

Son söz; Bu olayı marka savaşına dönüştürmeyelim hepimiz motosiklet tutkunuyuz ( hobimiz aynı) herkes birbirinin kullandığı marka-modele saygılı olmalı bence..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu konunun başlığına bakmadınmı? Başlığın modellerinden biri benim kullandığım makina. Fotoları yayınlıyan ve en çok bu konu hakkında bilgi verende benim. Nasıl görmedin?:pale:

Son söz; Bu olayı marka savaşına dönüştürmeyelim hepimiz motosiklet tutkunuyuz ( hobimiz aynı) herkes birbirinin kullandığı marka-modele saygılı olmalı bence..

Hocam ya sen beni anlamak istemiyorsun ya ben anlatamıyorum derdimi.Ben konuya ilk olarak baktığımda ilk mesaja baktım.Arkadaş bir kıyaslama istemiş.Ben de fikrimi direk söyledim.Senin yazdıkların ya da koyduğun resimler beni bağlamıyor.Seninle de muhattap olmadım.Direk konuyu açan kişiye yazdım yazacağımı.Sonradan sen üstüne alındın heralde benden alıntı yaptın ve geldiğimiz nokta bu.
Motorundan zevk alıyorsan sana sözüm yok.Hem neden olsun ki?Banane...
Fakat Honda gibi kullanmasının büyük zevk verdiği, büyük bir kitlece kabul görmüş ayrıca kendi kullandığım bir motora birinin gelip de yaramaz demesinden sonra benim ona diyeceğim başka bir şey yoktur:farao:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hocam ya sen beni anlamak istemiyorsun ya ben anlatamıyorum derdimi.Ben konuya ilk olarak baktığımda ilk mesaja baktım.Arkadaş bir kıyaslama istemiş.Ben de fikrimi direk söyledim.Senin yazdıkların ya da koyduğun resimler beni bağlamıyor.Seninle de muhattap olmadım.Direk konuyu açan kişiye yazdım yazacağımı.Sonradan sen üstüne alındın heralde benden alıntı yaptın ve geldiğimiz nokta bu.
Motorundan zevk alıyorsan sana sözüm yok.Hem neden olsun ki?Banane...
Fakat Honda gibi kullanmasının büyük zevk verdiği, büyük bir kitlece kabul görmüş ayrıca kendi kullandığım bir motora birinin gelip de yaramaz demesinden sonra benim ona diyeceğim başka bir şey yoktur:farao:

Bu konuya bir daha cevap yazmayacaktım ama Honda ses Dylan topiğinde yazdıklarını okuyunca beynimden vurulmuşa döndüm orada cevabını verdim buradada bu konuya yazdıklarımla pekte boş olmadığımı anlayacaksın; Az evvel geçmişe dönerek inceleme yaptım kendi 2008 model 3500 km.de Honda ses Dylan'ını 13-08-2008 tarihinde satmışsın hatta ufak tekerlerinden dolayı bozuk yollarda zorlandığını anlatmışsın. Burada Honda'yı çok güzel övüyorsun kendin yeni sayılabilecek bir makinayı satıyorsun ve yerine ne hikmetse tekrar bir Honda modeli almıyorsun. Ayrıca Honda ses Dylan topiğinde aynı markanın iki ayrı modeli (Honda ses Dylan-Honda PS150i)kullanıcıları olarak birbirinizle münakaşaya giriyorsunuz oda orada mevcut.Kısacası kendi kendine çelişki içindesin..:) Bende tekrar belirtiyorum Kymco'nun satış elemanı değilim bir modelinin kullanıcısıyım çok satmış satmamış umurumda değil sadece bu topikte kullanıcı olarak görüşümü belirttim o kadar...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
People S200 ve Dylan'ı kıyaslamak bile hata yahu!!

S200, Dylan'dan 1-2 gömlek hatta 3-4 gömlek üstün bi makine!!
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu konuya bir daha cevap yazmayacaktım ama Honda ses Dylan topiğinde yazdıklarını okuyunca beynimden vurulmuşa döndüm orada cevabını verdim buradada bu konuya yazdıklarımla pekte boş olmadığımı anlayacaksın; Az evvel geçmişe dönerek inceleme yaptım kendi 2008 model 3500 km.de Honda ses Dylan'ını 13-08-2008 tarihinde satmışsın hatta ufak tekerlerinden dolayı bozuk yollarda zorlandığını anlatmışsın. Burada Honda'yı çok güzel övüyorsun kendin yeni sayılabilecek bir makinayı satıyorsun ve yerine ne hikmetse tekrar bir Honda modeli almıyorsun. Ayrıca Honda ses Dylan topiğinde aynı markanın iki ayrı modeli (Honda ses Dylan-Honda PS150i)kullanıcıları olarak birbirinizle münakaşaya giriyorsunuz oda orada mevcut.Kısacası kendi kendine çelişki içindesin..:) Bende tekrar belirtiyorum Kymco'nun satış elemanı değilim bir modelinin kullanıcısıyım çok satmış satmamış umurumda değil sadece bu topikte kullanıcı olarak görüşümü belirttim o kadar...

Öncelikle dylan topiğindekinin sizinle alakası yok.Bilsem önceden sayın Toraman bey size değil bu derdim:cat: Siz zaten o topiğe hiç yazmamışsınız, üzerinize alınmanız yanlış olmuş.Oraya ve diğer Honda topiklerine girip ortamı karıştıranadır cevabım.Size olsa burada derdim:cat:
Benim satmama gelince de kendi makinemi neden sattığımı bilmeden yazmışsınız.O zamanlar vitesli motor hevesi vardı.Kısacası altımda şöyle güzel motor olsun diye sıradan gençlik sevdası işte.Honda'dan eğitim de aldım.İlla da vitesliye geçeceğim diye sattım.Yoksa çok çok pişmanım.Ayrıca dylan %100 kusursuz da demedim hiç bir zaman.Sorunu olarak tekerleklerinin olduğu doğru.Fakat ufaklığı değil orijinal lastikleridir problem olan; çok kayıyorlar.Değiştirildiği zaman çok farklı oluyor.O ara dem vurduğum yollardan sonrasında vitesli motor ile de geçtim ama aynı kötülük onlarda da vardı.Kısaca yol problemli fakat ben acemi olduğumdan motorun tekerlekleri ile alakalı sanıyordum.
Ps150i kullanıcıları ile olan kavgamıza gelince; nedense o arkadaşlarla hiç anlaşamıyoruz o konuyu hiç sormayın:) Orada yazılanların büyük bir kısmı şahıslardan birinin bana küfretmesiyle(o mesaj silindi) başlamıştır zaten.
Ayrıca ben sadece bir sezonda 3 motor değiştirdim ve şu anda herhangi bir motorum yok.Fakat en çok kullandığım ve bindiğim dylandır.En çok sattığıma pişman olduğum da.
O motoru bilen biliyor zaten tartışmasını yapmaya gerek yok.
Size motorunuzla mutluluklar:cat:

Arkadaşın topiğini de katlettik, kusura bakmasın artık:cat:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Mhyen konu ile alakasız ama Runner'ıda mı sattım olm :)
Bu ne hız ya yetişemiyoruz artık sana
Aman gidip sıradaki motorunu kymco falan alma da :p
:)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Mhyen konu ile alakasız ama Runner'ıda mı sattım olm :)
Bu ne hız ya yetişemiyoruz artık sana
Aman gidip sıradaki motorunu kymco falan alma da :p
:)

Evet abi.Ufak bir kazadan sonra açıkcası motor olayından soğudum.Bu arada satalı da bayağı oldu:)

Kymco ya da ps150i alsam heralde beni taşlarlar:queen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Evet abi.Ufak bir kazadan sonra açıkcası motor olayından soğudum.Bu arada satalı da bayağı oldu:)

Kymco ya da ps150i alsam heralde beni taşlarlar:queen:


Kaza geçirmek fakrlı bir açıdan baktığında ( eğer maddi manevi fazla yara almadıysan ) iyidir.

Altındaki aracın ne kadar ciddiye alınması gerekdiğini sana anlatır. Çok daha dikkatli ve tedbirli olursun. Geçen hafta bende yine ufak bi kaza atlattım sadece ön camla kurtardım. Fakat bunlar büyük tecrübeler kazandırıyor. 1 yılda tam 24.000km yaptım. Türkiyenin Doğu ve güneydoğusu hariç gitmediğim bölgesi kalmadı. Ve bunları bazılarının kötülediği Honda Scootarlarıyla yaptım :)

Standart Yağ değişimi dışında tek masrafı bile olmadı karbüratore su bile eklemedim. Motordan hem çok kork hemde çok sev her zaman bir acemi edası ile nazikçe kullan. Bence bi geçiş aşamasındasın bi dahaki sezon marka modeli ne olursa olsun bi motorla dön isterim :)
sağlıcakla...
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kaza geçirmek fakrlı bir açıdan baktığında ( eğer maddi manevi fazla yara almadıysan ) iyidir.

Altındaki aracın ne kadar ciddiye alınması gerekdiğini sana anlatır. Çok daha dikkatli ve tedbirli olursun. Geçen hafta bende yine ufak bi kaza atlattım sadece ön camla kurtardım. Fakat bunlar büyük tecrübeler kazandırıyor. 1 yılda tam 24.000km yaptım. Türkiyenin Doğu ve güneydoğusu hariç gitmediğim bölgesi kalmadı. Ve bunları bazılarının kötülediği Honda Scootarlarıyla yaptım :)

Standart Yağ değişimi dışında tek masrafı bile olmadı karbüratore su bile eklemedim. Motordan hem çok kork hemde çok sev her zaman bir acemi edası ile nazikçe kullan. Bence bi geçiş aşamasındasın bi dahaki sezon marka modeli ne olursa olsun bi motorla dön isterim :)
sağlıcakla...

Altımda runner değil de dylan olsa o kazadan sonra belki satmayı düşünmezdim.Fakat bir orta sehpa demirinin ucunun kırılması yüzünden 200 lira verdim ya az zoruma gitmedi.İtalyanlarda parça cidden çok pahalı:pale:
Onun harici motorsuz yapılmıyor cidden.Yazın fiyatlar iyiyken sattığım fiyattan aynı km'de dylan bulsam alacağım ama öylesi yok:salut:
Ben 4600 demiş 4500 nakite vermiştim kaç ay öncesinde.Kasko bedeli de 4050 ytl idi(2008 model).Aynı km motor zaten yok 6-7 bin civarlarına da 4750-5 isteyen var şaka gibi:pr:

Kazada çok şükür düşmedim bile; hatta motor da düşmedi.Bir şekilde kontrolü toparladım hemen ve durdum.Fakat İstanbul trafiğinden çok korkuyorum.Resmen ecel gibi:farao:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu 200cc scooter serisinin tek bir üstün yanı var oda 16" jantları gerisi asla dylan ı yerini tutmaz malesef hele tr şartlarında hiiç tutmaz
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
109
Evet abi.Ufak bir kazadan sonra açıkcası motor olayından soğudum.Bu arada satalı da bayağı oldu:)

Kymco ya da ps150i alsam heralde beni taşlarlar:queen:

Dylan ve Runner kiyaslamasi yapabilir misin ? Mesela neden tekrar Runner degil de Dylan almak istiyorsun ?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Dylan ve Runner kiyaslamasi yapabilir misin ? Mesela neden tekrar Runner degil de Dylan almak istiyorsun ?

Runner 3,8-4 lt arası yakıyor İstanbul trafiğinde dylanı zaten sen biliyorsun:cat:
En önemli sorun ise periyodik bakım masrafları.Dylanda 20-30 ytl gibi bir işçilik ücreti çıkarıyorlardı(Honda'da daha doğrusu).Fakat bu Runner'da acayip çok fazla.Mesela sadece yağ değiştirdiğim 6000 bakımına 90 ytl civarı bir şey ödedim.Ayrıca parça fiyatları da çok pahalı.Kırılan orta sehpayı taktırdım 200 ytl gibi birşey tuttu.
Kayışın değiştiği bakım 500 lira civarı tutuyor(12bin ya da 18 bin).
Performans olarak runner çok daha iyi.Ben dylanda 120yi zor görüyordum düzde.Motorum o zamanlar 3000 km civarında olduğundan çok yeniydi.Fakat runnerda düzde 140+ gibi bir hızı yakalıyordum.
Ayrıca dylanda 46 lt topcase kullanıyordum, en çok aradığım şeylerden birisi.Runner'da topcase pek hoş olmuyor nedense.
Çok ilginiz varsa dylan satılıp runner alınabilir ama öyle aman aman eşşekten inip ata bindim durumu olmaz.Yakıt ve bakım masrafları adamı bitiriyor runner'ın gerisi yalan.Aynı durumda olsalar runner diyebilirim ama:cat:
Ben öğrenciyim.Bütçem belli, kriterlerim de ona göre şekilleniyor tabiki:cat:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
109
Beverly 250'ye gecmeyi dusunuyorum aslinda ama yedek parca pahaliligi ve 250'den yuksek maxi'lerde gorulen debriyaj sorunu kafamı kurcaliyor. Bir de Dylan'i eldek cikarasim gelmiyor hic :) İki motoru koyucak yerim de yok, bakalim arastiriyorum napsam diye.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
İtalyan'ların yedek parça ve bakım masrafları cidden pahalı.Buna bilerek almak çok daha mantıklı olur. Onun harici yine İtalyan'larda debriyaj sorunu daha doğrusu sorun demeyelim de o tarz bir kronik durum var.Mesela Runner ile çok yoğun bir trafiğe girip 15-20 dakika geçireyim kalkışlarda debriyajdan kavramadan caaarrrtttt diye bi ses geliyordu:mrgreen: İlkin çok korkmuş; aha motoru bozduk demiştim kronikmiş.O trafikten çık bir kere hızın artsın zaten ses olayı bitiyo:p

Ne yap et sen yine dylan'ı satma bence.Dinle beni:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst