hiç bilmediğiniz trafik cezası olmasın sakın. . !

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
malum istanbulda gerek trafik polisleri gerek trafik kameraları eds, mobese ,
olur olmadık cezalar yazmakta birebir iyisimi plakamızı arasıra sorgulayıp
arada bi kontrol etmek ben öyle yapıyorum sizede tavsiye ederim . .:cat:

http://www.gib.gov.tr/index.php?id=40
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
aklımızda olmayan bişeyi aklımıza getiriyorsun saol da ya ceza cıkarsa yardım edicenmi:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Plakamıza arakadan kalleşçe vede alçakça ceza yazanların elleri kırılsın vede iki yana dökülsün..ne diyem başka.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yaşadım..Gaziantep trafiği GSX-R 1000 üzerindeki yoşi eksoz yüzünden ceza yazıp yollamıştı.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Evet yaşadım..Gaziantep trafiği GSX-R 1000 üzerindeki yoşi eksoz yüzünden ceza yazıp yollamıştı.

yok yere böyle masraf çıkması da acı bişey abi,
bende bi kaç kere ışıklarda geçiş yaptım ama ceza çıkmıyo yolum düşerse bi temiz raporu isticem bakalım varmı yokmu .
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bende oradan bakıyorum... temiz gözüküyor... ama bu eds olayı hiç hoşuma gitmiyor... plakalık lastik dolu... sardım okunmasın diye.......
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
raslantıya gider polisin ününde durursun bu seferde öyle yazarlar usta :rendeer:

gürkan abi valla şimdi ben bağdat caddesindeyim , akşam çıkınca karşıya geçicem emniyet şeridinde polislere rastlıyorum aralara kıvrılıyorum geçince aynen
devam yoksa benim arabadan ne farkım kalır trafikte takıldıktan sonra :mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eksozun ithalatını serbest yapıp vergisini alan kemal...haram ,,zift katıran olsun ..oğlum madem gelmesini serbest bırakıyorsun ,,vergisinide alıyorsun..ulan peki ne diye 115 lira ceza yazıyorsunuz..birde kalleşçe sırtımızdan..vahşi batıda bile insanlar kalleşçe sırtından vurulmaz..3--4 ay sonra temiz kağıt lazım olunca haşırt...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gürkan abi valla şimdi ben bağdat caddesindeyim , akşam çıkınca karşıya geçicem emniyet şeridinde polislere rastlıyorum aralara kıvrılıyorum geçince aynen
devam yoksa benim arabadan ne farkım kalır trafikte takıldıktan sonra :mrgreen::mrgreen:

emrecim motorcu milleti bazen bahtız olur çölde boz ayıya rastlar:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
82
egzos bence sorun 125cclik çin scooter de bile ne egzoslar var ...ne diim sende haklısın rahatsız olan anam babamda...
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Eksozun ithalatını serbest yapıp vergisini alan kemal...haram ,,zift katıran olsun ..oğlum madem gelmesini serbest bırakıyorsun ,,vergisinide alıyorsun..ulan peki ne diye 115 lira ceza yazıyorsunuz..birde kalleşçe sırtımızdan..vahşi batıda bile insanlar kalleşçe sırtından vurulmaz..3--4 ay sonra temiz kağıt lazım olunca haşırt...

çok doğru söylüyosun abi bu sıkkım madem yasak neden getiriliyo yasal bir şekilde
satışı yapılıyo faturalı ya da madem satılıyo neden ceza yazılıyo çok yanlış bir uygulama tıpkı bi çok uygulama gibi. . :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim makinadaki eksoz ülkeye yasal yollarla giren 3 katı vergisi ödenen Yoşhimuro eksoz..sonradan yapma,,çakma bi eksoz değil..madem yasak ülkeye dıkmayacaksın kardeşim..hırsızlar gibi 3 katı vergi alarak insanların kanını emerek ,,ithalatçılarına para kazandırarak eksozu satıyorsan ,,arkasındanda ceza yazılıyorsa..bu insanlarda onur olduğunu söyleyebilirmiyiz..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
sana katılımamak elde değil bence devlet bu eksoz işine bi çözüm bulmalı lpg gibi ruhsata işlensin belirli bir ses seviyesinde olsun ne bilim bi yolunu bulsunlar
GSX-R 1000 ve bunun gibi makinalarda eksozla bi başka güzel buna bi yol bulunmalı . .:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst