- Katılım
- 22 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,354
- Konu Yazar
- #1
malum istanbulda gerek trafik polisleri gerek trafik kameraları eds, mobese ,
olur olmadık cezalar yazmakta birebir iyisimi plakamızı arasıra sorgulayıp
arada bi kontrol etmek ben öyle yapıyorum sizede tavsiye ederim . .:cat:
http://www.gib.gov.tr/index.php?id=40
olur olmadık cezalar yazmakta birebir iyisimi plakamızı arasıra sorgulayıp
arada bi kontrol etmek ben öyle yapıyorum sizede tavsiye ederim . .:cat:
http://www.gib.gov.tr/index.php?id=40