[İstanbul MT] PİZZA GÜNÜ / 21 Aralık 2008 Pazar / Saat 14:00

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
zaten ben ayağa kalkıyım herkez makinaya sarılıyo ne biçim iş anlamadım ondan sonra adımız çıkıyor kaskla takılıcam bundan sonra ghost rider gibi...:bounce:

kask la çık ama sabah programlarına :mrgreen: seda sayana çık olum sen :cat:
yalnızz poyraz abi kızacak şimdi burdan başladık geyiğe. . :mrgreen:

Ramazan ı boşver... ben garanti veriyorum... tehlike arzedenleri uzak oturtacam :)

nereye uzak oturtucan abi :mrgreen: bu adamları bağlasan durmaz :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
[İstanbul MT] – PİZZA GÜNÜ / 21 Aralık 2008 Pazar / Saat 14:00

PİİİZZZAAAAA…. pizzzaaaacıııııı.... piiizzzaaacııı geldiiii hanıımmmmmmm.......
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
evet var ama buranın ki biraz farklı, telefon açıyosun gelip seni motorl alıyolar sonra yemeğini yiyince eve geri bırakıyolar :cherry::cherry:

pizza da soğumamış oluyomuş.... :wiinkk:



ben şöle yapıcam :) hareme gelicem feribotla karşıya geçicem sonra orada uygun birine artçı olacam :) nasıl ama :silent::wiinkk: sende deneyebilirsin :cherry:

hımmmm güzel fikir :) dersaneden kacıp gelirim sanırım
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
kömür ve kestane muhabbetine girecen, onu canlı yayınlıcan.. sonra başlıcan kapıda bilet kesmeye... gelmeyen MT li bile düşer resmi görünce :cherry::cherry:

dur o zaman kestanenin kilosu kaç para benim motorun aküye ihtiyacı varda :bounce:anlatabildimmi aceba:wiinkk:

harbiden abi çekip çekip siteye atabiliriz.

bu saçları boşunamı döktük zannediyorsun aslanım:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
dur o zaman kestanenin kilosu kaç para benim motorun aküye ihtiyacı varda :bounce:anlatabildimmi aceba:wiinkk:

abi sana söyledigim fiyattan 10 lira düş tanıdık fiyatı söyle dedim patrona o da söyledi saolsun :)

aaa gelirsem bende fındık getireyim kırar kavururuz sobada cok güzel oluyo :p kırıpdamı getirsem yoksa çok ses çıkmasın catur cutur :)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
abi sana söyledigim fiyattan 10 lira düş tanıdık fiyatı söyle dedim patrona o da söyledi saolsun :)

aaa gelirsem bende fındık getireyim kırar kavururuz sobada cok güzel oluyo :p kırıpdamı getirsem yoksa çok ses çıkmasın catur cutur :)

sen getir bizde fındık kırıcak eleman çok...:bounce:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
abi sana söyledigim fiyattan 10 lira düş tanıdık fiyatı söyle dedim patrona o da söyledi saolsun :)

aaa gelirsem bende fındık getireyim kırar kavururuz sobada cok güzel oluyo :p kırıpdamı getirsem yoksa çok ses çıkmasın catur cutur :)

tamam ben sana heber vericem :rendeer:
sen getir fındıkları hallederiz:bounce:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
anlaştık fındık kırıcak eleman çokmuş
kabuklu getiririm ben gerisine karışmam :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst