- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
- Konu Yazar
- #1
Selam MT. Bu sene pek zaman ayıramadığım için beni çoğunuz bilmeyebilir. Ama olsun motorcu dosttur benim için 
14 Aralık günü vatani görevim başlıyor. YALOVA Altınova'da Deniz Kuvvetlerinde Yedek Subay statüsünde askerlik yapacağım.
Tanıdık, tanımadık herkese selamlar. Görüşmek dileğiyle.
Yalova ve ya Altınova'dakiler varsa haberleşelim lütfen
14 Aralık günü vatani görevim başlıyor. YALOVA Altınova'da Deniz Kuvvetlerinde Yedek Subay statüsünde askerlik yapacağım.
Tanıdık, tanımadık herkese selamlar. Görüşmek dileğiyle.
Yalova ve ya Altınova'dakiler varsa haberleşelim lütfen