Askere gidiyorum :) Altınova Yalova

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Selam MT. Bu sene pek zaman ayıramadığım için beni çoğunuz bilmeyebilir. Ama olsun motorcu dosttur benim için :)

14 Aralık günü vatani görevim başlıyor. YALOVA Altınova'da Deniz Kuvvetlerinde Yedek Subay statüsünde askerlik yapacağım.

Tanıdık, tanımadık herkese selamlar. Görüşmek dileğiyle. :)

Yalova ve ya Altınova'dakiler varsa haberleşelim lütfen :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben yalowada yaptım hawacı olarak..ama her gun sizin birlie erzak almaya gelirdik..ben lewazım subayıydım..buyuk we guzel bi birlik orası..sineması dahil hersey war..tabi ki denize sıfır..yalowa da motorcu cenneti..ehliyetimi orada özenip askerdeyken almıştım..hayırlı olsun..umarım acemiden sonra da orada kalırsın..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim evimin karsısı hemen :) aramızdan bir yol geciyor :) Atılım Sitesi ; Burda olduğum süre içerisinde görürşürüz tabi ki :)
 
Katılım
4 Ara 2008
Mesajlar
82
sanada hayırlı teskereler giden gidene bea:) teskerenide buradan haber alırız
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Yılmazım güle gülegit güle güle gel ... Allah"a emanet ol ... sayılı gün geçer ..hayırlı teskereler
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı teskereler, bir Yalova'lı olarak güle güle değil, hoş geldin diyeyim o zaman :) Herhangi birseye ihtiyac olursa buralardayiz biliyorsun, görüşürüz umarım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Toprağım hayırlı tezkereler! :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kazasız belasız sorunsuz bir askerlik geçirmen dileğiyle. hayırlı teskereler :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Sağolun arkadaşlar. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)

ben yalowada yaptım hawacı olarak..ama her gun sizin birlie erzak almaya gelirdik..ben lewazım subayıydım..buyuk we guzel bi birlik orası..sineması dahil hersey war..tabi ki denize sıfır..yalowa da motorcu cenneti..ehliyetimi orada özenip askerdeyken almıştım..hayırlı olsun..umarım acemiden sonra da orada kalırsın..
İyi sevindim şimdi :) Ben de cbf250 mi satmıştım askerdeyken tekrar alırım zaten bi motor :) İnşallah güzel olur. Teşekkürler.

Benim evimin karsısı hemen :) aramızdan bir yol geciyor :) Atılım Sitesi ; Burda olduğum süre içerisinde görürşürüz tabi ki :)
Gerçekten sevindim. Hem Altınova hem motorcu :) Msne eklerim dostum seni. :)

Yılmazım güle gülegit güle güle gel ... Allah"a emanet ol ... sayılı gün geçer ..hayırlı teskereler
Sağol Barış abi. Görüşmek üzere. :)

Hayırlı teskereler, bir Yalova'lı olarak güle güle değil, hoş geldin diyeyim o zaman :) Herhangi birseye ihtiyac olursa buralardayiz biliyorsun, görüşürüz umarım.
Çok sağolun arkadaşlar. Umarım görüşürüz orada :) Bi sıcak çayınızı içerim görüşürsek.

canım memleketimee geliin
Geliyoruz bu pazar Allah'ın izniyle :)
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
güle güle git hayırlısı ile askerlini yap güle güle gel :d vatanımızı iyi koruu
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
118
bende sivas il jandarmadayım pazar günü kısmetse kısa dönem jandarma er... hepimize hayırlı teskereler
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Sağolun arkadaşlar.

il_ragazzo,
Senin de hayırlı olsun dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst