Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
verdik evraklari. 1 hafta daha bekle. Firuzkoy'deki emniyet amirliginden baska bir yerde olmuyor dedi kurs bana. koskoca İstanbul'da bir tek orasi yapmiyor herhalde... Ama Büyükekmece civarinda belki bir tek orasi yapiyordur.

Umarim bayramdan sonra alirim. Ben bu olayda herkesten daha cok bekledim. Ne hikmet anlamadim gitti....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende bir dragstar hayranlığı var ama!!! resimdeki makinada yabana atılır gibi değil. suzuki m 800 ıntruderhem cruiser hemde sportif bir alet :cat:



 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Yol tecrübem olan bir makine 250GT ve GTR..

Eğer araştırdıysanız kronik sorunlarının Krank kırmak olduğunu ancak bununda tamamen kendini R1'da sanan Rossi görünümlü arkadaşlarımızın makineyi uzun süre redline'da kullanmalarından kaynaklandığını biliyorsundur.. :p Yani adam gibi, sınırlarını bilerek kullanıldığında Suzuki temelli bu motorun oldukça dayanıklı olduğunu söyleyebilirim.

GT250 yani naked olan model, daha dik bir oturuş pozisyonuna ve önde tek fren diske sahip. GT250R ise daha yatık bir kullanım sunarken önde çift disk fren kullanıyor. Aerodinamik açısından olsa gerek top speed olarak aralarında 10-15km/h bir oynama oluyor. GT250R 6kg daha ağır olmasına rağmen yaklaşık 15km/h daha hızlı bir makine.

Ebat olarak "iri" kategorisine giriyorum. :p 1.93m ve 80kiloyum.. Dolayısıyla ben GT250R'da daha rahat hissediyorum. Çünkü yatarak kullanıldığından uzun boyun dizlerde ve belde yarattığı dezavantajı avantaja dönüştürüyor. Gt250 ise daha rahatsız geldi bana.. İlk km'lerden sonra ellerimde ciddi bir uyuşma olmuştu iki makinede de.. Ancak zamanla alışılıyor, bu problem ortadan kalkıyor.

Onun dışında 250cc'lik kalp taşıyan bir makineye göre ikiside fazlasıyla tatminkar performans sergiliyor. Ara hızlanmalar başarılı...

Sözün özü, eğer bu tarz seviyorsanız; alınabilecek güzel giriş modelleri bunlar. Özellik GT250R; 600cc kasasıyla oldukça şık duruyor.. :wiinkk:



cok tesekkürler bilgilerime yenisine ekledim keske demek istemiyorum ama 4200 ytl ye geldi caracal bana taksitle simdiki aklım olsa nerdeyse aynı paraya
2. el bi hyo gt250r alırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
intruder 800 mukemmel bir alet. param olsa alacagim ilk sey.

dedim 'ya yabana atılacak gibi değil muazzam bir şey bu :cat: bu tempoyla çalışırsam 6 sene 5 ay sonra alırım inşallah :pale: eray nerelerdesin be hiç sesin soluğun yok?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Hayırlı olsun arkadaşım, Allah kazasız belasız yüzbinlerce km nasip etsin :)
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
arkadaşlaaaaarr!!!!

yarın servise götüreceğim ama bi soriim ... marş basmıyor tıkırt tıkırt birses geliyor ayak marşıda zor çalışıyor ..akü mü starter mi bilgi lütfen benim yapabileceğim bişi var mı??:pale::pale:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Akü olma olasılığı kuvvetle muhtemel..

---

Beyler, bu arada Caracal'da tubeless lastik var değil mi?..
Yani iç lastiksiz..?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
yarın servise götüreceğim ama bi soriim ... marş basmıyor tıkırt tıkırt birses geliyor ayak marşıda zor çalışıyor ..akü mü starter mi bilgi lütfen benim yapabileceğim bişi var mı??:pale::pale:

tikir tikir ses geliyorsa aku olacagini sanmiyorum. dedigim gibi. ben akuyu komple bitirdim bir keresinde. tikir tikir ses gelmiyordu. ayak marsi ile calisti. birinci viteste jikle kapali, debriyaja basarak ayak marsini denediginde 1-2 defadan sonra calismasi lazim.

bugun ilk defa e-5'e ciktim. hala ehliyetim yok (emniyet amirligi sagolsun). 5'inci vites 6.000 devirde 80 km anca =/ umarim daha acilir alet..

dedim 'ya yabana atılacak gibi değil muazzam bir şey bu :cat: bu tempoyla çalışırsam 6 sene 5 ay sonra alırım inşallah :pale: eray nerelerdesin be hiç sesin soluğun yok?

yazin Feyizoglu'nda ikinci elini 14 bin liraya satiyorlardi. temiz bir aletti. hala duruyor mudur bilmiyorum. sesini cok merak ediyorum. 800 cc cruiser. hayvan gibidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Çok guzel bir alet bende hasta oluyorum ama agarlıgından çok korkuyorum...
Fiyatıda biraz yuksek :(
bu fiyata sağlam 2nci el shadow rahat bulunur..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yaaaa bugun xt 600 e bındım . abiii ne tork var yaaaaaaa

motor tutulunca 4025 ytl olmus
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
Çok guzel bir alet bende hasta oluyorum ama agarlıgından çok korkuyorum...
Fiyatıda biraz yuksek :(
bu fiyata sağlam 2nci el shadow rahat bulunur..

ben de shadow'u hic sevmiyorum. caracal'dan sonra favorim intruder 800. olmadi dragstar 650. ha 1100 verirsin binmem mi? binerim :) ah biraz para olsa...

bu arada orta segment lastik fiyatlari nedir arkadaslar? caracal'in lastiklerinden cok korkuyorum. saglam tubless almak istiyorum. bir de arkasi biraz kalin olursa super olur. ne dersiniz?
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
11
caracal sorunlarına cevap

sevgili arkadaşlar ben buraya üyeyim ama yeni cevap yazacam ben caracalı alalı 7.5 ay oldu sizin yaşadığınız sorunların hepsi benim de başıma geldi akü olayı o kadarda sorun değil çünkü bu alet aküsüz çalışıyor üstelik elektrik aksamıda kullanılıyor ben ilk aldığım aküyüğ değiştirdim ilk akü 7 amperdi ben 9 amper aldım 10 numara herşey süper 1 start var aniden marş basıyor rolantiyide biraz açınca çok hafif süper oluyor.hızına gelince ben 1.5 aydır sürekli aksatmaksızın 100 oktan benzin alıyorum hava filtresini biraz temizledim zinciride biraz gerdirdim geçen hafta otobana çıktım bitane regal 250 lik le kafa kafaya gittik benim karakız gaza geldi bi kökledim 5. vitesde 9000 deviri geçtim km 140 geçti ve regale el salladım onu yedim orda adam şaştı zaten :flower:arkadaşlar ben bu konuları çok araştırıyorum bana istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz herkese selamlar artık bende burdayım bye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaaa bugun xt 600 e bındım . abiii ne tork var yaaaaaaa

motor tutulunca 4025 ytl olmus

xt'güzel alet :cat: yenileri dahada güzel xt 660 ..

arkadaşlar benimde shadow'a bir türlü kanım ısınmadı..dragstar veya ıntruder bana daha mantıklı geliyor..vergi olayından dragstar bir adım önde..

sevgili arkadaşlar ben buraya üyeyim ama yeni cevap yazacam ben caracalı alalı 7.5 ay oldu sizin yaşadığınız sorunların hepsi benim de başıma geldi akü olayı o kadarda sorun değil çünkü bu alet aküsüz çalışıyor üstelik elektrik aksamıda kullanılıyor ben ilk aldığım aküyüğ değiştirdim ilk akü 7 amperdi ben 9 amper aldım 10 numara herşey süper 1 start var aniden marş basıyor rolantiyide biraz açınca çok hafif süper oluyor.hızına gelince ben 1.5 aydır sürekli aksatmaksızın 100 oktan benzin alıyorum hava filtresini biraz temizledim zinciride biraz gerdirdim geçen hafta otobana çıktım bitane regal 250 lik le kafa kafaya gittik benim karakız gaza geldi bi kökledim 5. vitesde 9000 deviri geçtim km 140 geçti ve regale el salladım onu yedim orda adam şaştı zaten :flower:arkadaşlar ben bu konuları çok araştırıyorum bana istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz herkese selamlar artık bende burdayım bye

aramıza hoşgeldin o'zaman :) :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sevgili arkadaşlar ben buraya üyeyim ama yeni cevap yazacam ben caracalı alalı 7.5 ay oldu sizin yaşadığınız sorunların hepsi benim de başıma geldi akü olayı o kadarda sorun değil çünkü bu alet aküsüz çalışıyor üstelik elektrik aksamıda kullanılıyor ben ilk aldığım aküyüğ değiştirdim ilk akü 7 amperdi ben 9 amper aldım 10 numara herşey süper 1 start var aniden marş basıyor rolantiyide biraz açınca çok hafif süper oluyor.hızına gelince ben 1.5 aydır sürekli aksatmaksızın 100 oktan benzin alıyorum hava filtresini biraz temizledim zinciride biraz gerdirdim geçen hafta otobana çıktım bitane regal 250 lik le kafa kafaya gittik benim karakız gaza geldi bi kökledim 5. vitesde 9000 deviri geçtim km 140 geçti ve regale el salladım onu yedim orda adam şaştı zaten :flower:arkadaşlar ben bu konuları çok araştırıyorum bana istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz herkese selamlar artık bende burdayım bye

100 oktan denedim bende . ama fayda görmedim . motorun ilk sahibi senmisin
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ben de shadow'u hic sevmiyorum. caracal'dan sonra favorim intruder 800. olmadi dragstar 650. ha 1100 verirsin binmem mi? binerim :) ah biraz para olsa...

bu arada orta segment lastik fiyatlari nedir arkadaslar? caracal'in lastiklerinden cok korkuyorum. saglam tubless almak istiyorum. bir de arkasi biraz kalin olursa super olur. ne dersiniz?

Duro marka arka lastikler 95 lira civarı. +-15

Ön lastiklerde olsa olsa 85 lira civarıdır. yine +-15
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
Duro marka arka lastikler 95 lira civarı. +-15

Ön lastiklerde olsa olsa 85 lira civarıdır. yine +-15

evet benim de kafamda duro var. cin mali olmayanindan bulmak lazim tabii. peki arka lastigi birazcik daha kalinlastirma konusunda ne diyorsunuz? kalin arka lastik cok guzel duruyor. ama performansi dusurur mu cok? :pale:

motorun performansini motora zarar vermeden arttirmanin yollari nelerdir ?
1) hava filtresini temizle
2) zinciri gerdir?

baska var mi aklinizda?

selamlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst