[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi ben görüş bildirmiyorum,neyi seçerseniz giyerimm,o yüzden geyik modundayım...

Geyik candır....:cherry:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
evet arkadaşlar bence bu çok güzel oldu.
adsz5rg8.png


bu da tshirt üzerinde ki hali

tshirtqp1.jpg
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Şimdilik Katılımcılar
1-Eşim ve Ben
2-Muzo ve Eşi
3-Bora ve ???
4-Mustafa Abi ve Eşi
5-Turgay Abi ve Eşi
6-Veyis Hoca ve Eşi
7-Ümit ve ???
8-Gürsel ve Eşi
9-Gürsel ve Eşi
10-İso ve Ferda (müstakbel eşi)
11-Haluk hoca ve Eşi
12-Yılmaz usta ve ???
13-gokhand

hayırlısıyla bende giriş yapayım şu gezilere :)



yaw kardeşim o kadar tasarım yapıyoruz bir yorum yazsanıza beğendik veya beğenmedik diye... anca geyik... nereye kadr bu geyik.

haluk abi olusturdugun taslaklar güzel, tabi üzerinde çalışılabilir, daha çok örnek olursa daha farklı seyler elde edebiliriz, bende bişiler çizittiriim bakim :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
muzaffer abi mesaj kutun dolu boşalt da cevap yazalım yaw...
ayrıca msn den de mail attım okursun...
umarım bulunır:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
evet arkadaşlar bence bu çok güzel oldu.
adsz5rg8.png


bu da tshirt üzerinde ki hali

tshirtqp1.jpg

Halukcuğum sen tasarımcı olmalısın. Bunları genel olarak beğendim. Bu armaları geliştirelim bence. Eline sağlık ve selamlar.

Not: Tişörtün ön yüzündeki şekil solda olmalı diye düşünüyorum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Tişörtler illaki siyah mı olmalı yoksa gri veya füme olsa sizce nasıl olur?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
al yazdım nick i niye pembe yaptın hiçte anlamadım herkese selamlar

Birbirimizi kandırmayalım,şurda yabancı yok,anladın iştee.....:queen:


ya zaten gezilere arabayla geliyon,toplantılara gelmiyonn,sen picamada giysen olur,hemde en çizgilisinden...:cherry:


Osmx'in tşörtünü pembe yapalım,onun haricindekilerin siyah olması uygundur...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
muzaffer hocam bunlar zaten taslak herkes fikrini, tasarımını ortaya koyacak ondan sonra birisinde karar kılacaz.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
:queen:

Giyinme soyunma işini evde yapsam manasında yani; birlikte giyeceğize karşı fikir...

Sevgili İso evdekilerde geziden faydalansın istiyoruz; yetişen bir motorcu var. Şimdiden Bora abinin ve Fatihin motorunu tanıyor.
 
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
22
Gel benim artçım ol annem,bakalım bi daha motor görmek isteyecekmisin...:p

sagolasın ismail abim arkanda geziye gelmeme izin verdiğin için teşekkürler..ben kormam abi alışığım böyle şeylere..kuştan korkan darı ekmez abi:bounce:buarada ismim ercüment.kısaltımışı herkez bana ERCÜ der.aranıza katıldıgım için çok mutluyum şimdilik gezilerinizde müsait olan abilerim arkasına binmekten çok mutlu olacagım ilğinizden dolayı teşekkürler sagolasınız:rendeer:

buarada herkese iyi uykular dilerim
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
kardeşim ercü seni tanımıyoruz geziye gelmeden önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan geziye gelmende bi sakınca yok..tanımadıgımız insanlarla geziye gitme lüksümüz yok arkadaşım insan tanımadıgı bi insanla biryere gitmez
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar alahaırsmaladık şimdi ankaraya doğru yola çıkıyorum haftaya görüşürüz selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst