kardeşim sen ne saçmalıyorsun Allahını seversen
nerden çıkarıyorsun hs'nin zincirli olduğunu hava filitresi olmadığını devir saati olmadığını bu söylediklerinin hepsi var hs'de sen hiç hs'yi yakından gördünmü:queen:bilmeden etmeden konuşuyorsun hem nerden çıkarıyorsun
HS ve RS'nin 140 km hız yaptığını standart bir HS ve RS düz yolda 140 yapsın ben motorumu veririm bahs ettiğin hızı ancak rampa aşşağı yada motoruyla oynanmış bir motor yapar ancak yani mantıklı düşün 8.15 hp güç üreten bir motor bu hızı nasıl yapar sana honda cbf'den örnek vereyim cbf 150cc ve 12 hp'ye yakın bir güç üretiyor ve son hızı 120 üstelik bu motor vitesli
bak bılader hsnın sol alt kısmında hava fıltresı yerı kapalı
servısı dedı zıncırlı
ben hs surdum devır saattı yok gosterge panelı 151rs gıbı degıl
benım motor orjınal otabanda 140 kırk goruom surucuye baglı
arkda hs var orjınal 135 goruo
bu motor otomatık sanzıman 4 vıtes bunu da ogren
bu arada dua et abım yasındasın saygım var
kardeşim ilk önce 10000 lerin hayırlı uğurlu olsun nice 10 binlere :rendeer:bak o kaşları bende yaptım elektirik bandına felan gerek yok reklamcılara git hangi renk istiyorsan o renkte reklam kagıdı al metresi taş patlasın 1 ytl ondan sonra kafana göre çekersin farıda sökmeye gerek yok sökmedende yapabiliyorsun olay bukadar hadi kolay gelsin saygılar:cat:
evet elektırık bandıyla yaptım ben genelde wınlyy le yapıolar arabalara fılan veya arabanın on camına golegelık cekıolar ya onla yapıolar
kardeş bu adam ya çok cahil yada bizimle kafa buluyor adam
kardeş boşver sinirlenme arada çıkar böyle dengesizler
hayırlı uğurlu olsun hoşgeldin:rendeer:ama önce kendini bi tanıtsaydın bu arada sitede zat kullanıcıları'nın topiği var orda istediğini sora bilirsin keşke HS yada RS alsaydın zat için sorunlu motor diyorlar neyse almışsın artık kaç paraya aldın zatı
walla aga kımseye yalan borcum yok ben ızmır buca dayım buyuran buyursun yazınız varsa da bana yazın kalkıp buraya yok adamı gunaha sokuolar dıe yazmayın haberım olmuo delıkanlılıgınızı bozmanıza gerek yok yanı kendı ne motoruna guvenen varsa cıksın otobana denesın
birader motor açılmamış diyorum düne kadar açılmamış motor az yakar diyordunuz ne oldu şimdi? motorda kaç yerde benzin geçiyor biliyormusun sadece göstergeye bakarak biz yola çıkıyoruz ben dedim ki benzin hortumunda ne kadar benzin var benzin hortumundakı bır top var da ne kadar benzin var karbürötörde ne kadar benzin var onlarıda hesaplıyormusunuz? siz öyle ben 2 litre benzin aldım 100 km gitti diye bişey demedim hala üzerine basarak diyorum ki depo,karbürötör,benzin hortumu,benzin hotrumundakı top şekilindeki yer ben bunların hepsini sayarak söyledim siz sadece lafı içinize gelen yerden anlıyorsunuz motor 2 litre benzin ile 100 km gitmez diyorsunuz bakın bir daha söylüyorum üzerine basa basa karbürotör,benzin hortumu,benzin hortumundakı top şekilindeki ver ve depoda hiç benzin kalmıyor dedim yanı buda 2 litreden fazla benzin yapıyor şimdi anladınızmı bu konuda yazdıgımda hep dedim sadece depo deyil heryerde benzin bitiyor diye banarlı ve karayılan deneyim görün motora benzin almayın ipre kırmızıda olsun en altta kı kırmızıyıdanda da aşagı insin motor teklemeye başlasın motoru yan yatırın ve bir 2 dakıka benleyin baya bi km motor götürecek sonrada gene tekler motor depo kapatını acın ve uflayin görün motor götürüyormu götürmüyormu denemesi bedava siz bir litre benzinle motorun kaç km gittigini hesaplarken motorun bütün benzini bitip hiç gitmez olana kadar motorda benzinden eser kalmayana kadar kullanarakmı söylüyorsunuz yoksa kulaktan duyma laflarlamı?
tolga ve nihat sizin bu konuşmanıza göre ben yalan söylüyorum dedigimi deneyin görelim kimin yalan kimin dögru söyledigini.Forum arkadaşlıgı,birlik,yardımcılık vs vs bizinde göremedim nie derseniz soruyu soran arkadaşa hiç bir şekilde yardımcı olmadınız ister yardımcı olursunuz ister olmazdınız orası ayrı ama ben arkadaşın bilgisi olsun die anlattım ve sizden aldıgım tepki hiç beklemedigim bi tepki yanlışlarınızı sayıyım;
1.ben o yazıyı yazarken bı emek sarfettım emege saygı yok ortada
2.adam bilmiyor soruyor ve tenezzül edip cvp yazan yok
3.arkadaslarınızı yalancı ve küçük düşüyorsunuz
bu yaptıklarınızın size yapıldıgında tepkinizin nasil olcagını merak ediyorum.Böyle davranmanızı siz kendinize yakıştırıyorsanız ben hiç bişey demiyorum, ama ben size yakıştıramadıgım için bunları yazdım yoksa takmayıp yada dalgaya almayı konuyu geçiştirmeyi cvp yazmamayıda çok iyi biliyorum, tekeriniz düz bassın saygılar.
aga bunlar surucu degıl cok sey bıldıklerını sanıolar amacları bırılerının acıklarını yakalamak ama verecek cvbmz var allaha sukur kazasız belazıss
birader motor açılmamış diyorum düne kadar açılmamış motor az yakar diyordunuz ne oldu şimdi? motorda kaç yerde benzin geçiyor biliyormusun sadece göstergeye bakarak biz yola çıkıyoruz ben dedim ki benzin hortumunda ne kadar benzin var benzin hortumundakı bır top var da ne kadar benzin var karbürötörde ne kadar benzin var onlarıda hesaplıyormusunuz? siz öyle ben 2 litre benzin aldım 100 km gitti diye bişey demedim hala üzerine basarak diyorum ki depo,karbürötör,benzin hortumu,benzin hotrumundakı top şekilindeki yer ben bunların hepsini sayarak söyledim siz sadece lafı içinize gelen yerden anlıyorsunuz motor 2 litre benzin ile 100 km gitmez diyorsunuz bakın bir daha söylüyorum üzerine basa basa karbürotör,benzin hortumu,benzin hortumundakı top şekilindeki ver ve depoda hiç benzin kalmıyor dedim yanı buda 2 litreden fazla benzin yapıyor şimdi anladınızmı bu konuda yazdıgımda hep dedim sadece depo deyil heryerde benzin bitiyor diye banarlı ve karayılan deneyim görün motora benzin almayın ipre kırmızıda olsun en altta kı kırmızıyıdanda da aşagı insin motor teklemeye başlasın motoru yan yatırın ve bir 2 dakıka benleyin baya bi km motor götürecek sonrada gene tekler motor depo kapatını acın ve uflayin görün motor götürüyormu götürmüyormu denemesi bedava siz bir litre benzinle motorun kaç km gittigini hesaplarken motorun bütün benzini bitip hiç gitmez olana kadar motorda benzinden eser kalmayana kadar kullanarakmı söylüyorsunuz yoksa kulaktan duyma laflarlamı?
tolga ve nihat sizin bu konuşmanıza göre ben yalan söylüyorum dedigimi deneyin görelim kimin yalan kimin dögru söyledigini.Forum arkadaşlıgı,birlik,yardımcılık vs vs bizinde göremedim nie derseniz soruyu soran arkadaşa hiç bir şekilde yardımcı olmadınız ister yardımcı olursunuz ister olmazdınız orası ayrı ama ben arkadaşın bilgisi olsun die anlattım ve sizden aldıgım tepki hiç beklemedigim bi tepki yanlışlarınızı sayıyım;
1.ben o yazıyı yazarken bı emek sarfettım emege saygı yok ortada
2.adam bilmiyor soruyor ve tenezzül edip cvp yazan yok
3.arkadaslarınızı yalancı ve küçük düşüyorsunuz
bu yaptıklarınızın size yapıldıgında tepkinizin nasil olcagını merak ediyorum.Böyle davranmanızı siz kendinize yakıştırıyorsanız ben hiç bişey demiyorum, ama ben size yakıştıramadıgım için bunları yazdım yoksa takmayıp yada dalgaya almayı konuyu geçiştirmeyi cvp yazmamayıda çok iyi biliyorum, tekeriniz düz bassın saygılar.
aga bunlar surucu degıl cok sey bıldıklerını sanıolar amacları bırılerının acıklarını yakalamak ama verecek cvbmz var allaha sukur kazasız belazıss
birader motor açılmamış diyorum düne kadar açılmamış motor az yakar diyordunuz ne oldu şimdi? motorda kaç yerde benzin geçiyor biliyormusun sadece göstergeye bakarak biz yola çıkıyoruz ben dedim ki benzin hortumunda ne kadar benzin var benzin hortumundakı bır top var da ne kadar benzin var karbürötörde ne kadar benzin var onlarıda hesaplıyormusunuz? siz öyle ben 2 litre benzin aldım 100 km gitti diye bişey demedim hala üzerine basarak diyorum ki depo,karbürötör,benzin hortumu,benzin hotrumundakı top şekilindeki yer ben bunların hepsini sayarak söyledim siz sadece lafı içinize gelen yerden anlıyorsunuz motor 2 litre benzin ile 100 km gitmez diyorsunuz bakın bir daha söylüyorum üzerine basa basa karbürotör,benzin hortumu,benzin hortumundakı top şekilindeki ver ve depoda hiç benzin kalmıyor dedim yanı buda 2 litreden fazla benzin yapıyor şimdi anladınızmı bu konuda yazdıgımda hep dedim sadece depo deyil heryerde benzin bitiyor diye banarlı ve karayılan deneyim görün motora benzin almayın ipre kırmızıda olsun en altta kı kırmızıyıdanda da aşagı insin motor teklemeye başlasın motoru yan yatırın ve bir 2 dakıka benleyin baya bi km motor götürecek sonrada gene tekler motor depo kapatını acın ve uflayin görün motor götürüyormu götürmüyormu denemesi bedava siz bir litre benzinle motorun kaç km gittigini hesaplarken motorun bütün benzini bitip hiç gitmez olana kadar motorda benzinden eser kalmayana kadar kullanarakmı söylüyorsunuz yoksa kulaktan duyma laflarlamı?
tolga ve nihat sizin bu konuşmanıza göre ben yalan söylüyorum dedigimi deneyin görelim kimin yalan kimin dögru söyledigini.Forum arkadaşlıgı,birlik,yardımcılık vs vs bizinde göremedim nie derseniz soruyu soran arkadaşa hiç bir şekilde yardımcı olmadınız ister yardımcı olursunuz ister olmazdınız orası ayrı ama ben arkadaşın bilgisi olsun die anlattım ve sizden aldıgım tepki hiç beklemedigim bi tepki yanlışlarınızı sayıyım;
1.ben o yazıyı yazarken bı emek sarfettım emege saygı yok ortada
2.adam bilmiyor soruyor ve tenezzül edip cvp yazan yok
3.arkadaslarınızı yalancı ve küçük düşüyorsunuz
bu yaptıklarınızın size yapıldıgında tepkinizin nasil olcagını merak ediyorum.Böyle davranmanızı siz kendinize yakıştırıyorsanız ben hiç bişey demiyorum, ama ben size yakıştıramadıgım için bunları yazdım yoksa takmayıp yada dalgaya almayı konuyu geçiştirmeyi cvp yazmamayıda çok iyi biliyorum, tekeriniz düz bassın saygılar.
aga bunlar surucu degıl cok sey bıldıklerını sanıolar amacları bırılerının acıklarını yakalamak ama verecek cvbmz var allaha sukur kazasız belazıss