Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
benzin hortumundaki top şeklindeki şey benzin filtresi dediğine göre.benizn hortumu + karbüratördeki benzin max. 300 gram falandır.ben benim motorla 1 depoyla 90 km zor gidiyorum hala çözemedim bu olayı deli gibi yakıyo:)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
11
rodaj döneminde en fazla hız 60 desek ve normalı 1000 km olan rodaj km sini 2000 km yapsak daha az yakar mı motor
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
arkadaşlar merhaba öncelikle şunu söyleyeyim reklam olmasın ama ben harbiden denedim bakın hemen hemen her petrolden benzin aldım ama birtek opetten aldığım benzin ile 1 litre ile 65 km yol gide bildim ve o günden bu yanada sürekli opetten alıyorum belki biliyorsunuz gerçekten çok yol gediyorum hs ile hemen hemen her seferde deniyorum bakın hemen hemen her denememde gitmiş olduğum yollara göre değişsede hemen hemen 6 litre benzin ile en fazla oda yaptığım yol 270 km bunu geçemedim açıkcası ama hava filitresini değiştikten sonra 30 dolar karşılığında kaliteli bir hava filitresi taktırdım yine opet ten aldığım 6 litre benzin ile yine denedim en fazla 284 km buda en fazla yapa bildiğim km ona göre hesaplayın:cat:ama şunu iyi biliyorum hs ler arasındaki az yakam çok yakma meselesi birazda bakımdan kaynaklanıyor hanginiz yapıyor acaba depoyu her doldurduğunda hava filitresini açıp 2 dakikada temizleyip yeniden koyuyor yerine buda çok önemli deneyin fark edecek yalan yok neyse odur 1 litre ile en fazla 65 km yol gittim ama otobanda ve sürekli basarak ve arada bir aragazı vererek saygılar arkadaşlar

ama bakın şuda var yağını ben değiştirdikten sonra depo fulde olsa anasını satayım en fazla 80 km de depo boşalıyor bende anlamadım ama neyse:p


evet karayılana katılıyorum kesinlikle karşıyım rotaj zamını motoru zorlamaya binme bence akıllı git bırak gerisini hs yeee olay kapanmıştır
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet motor açılmamışken daha çok yakar bir kere çoğul konuşma ben motor açılmamışken az yakar diye bişi demedim sen iyi ce 2 günde usta olmuşun ben kardeşim bizim yorum yapmamıza gerek kalmamış sen varken ne haddimize
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
10 ytl yakar daha fazla yakmaz bakalım buna kım muhalefet olcak???

o kadarı bile çok desem :) eski bir hs kullanıcısı olarak, ortalama hs yakarı 90-110 kuruştur. ondan yüksekse ya motorunuzda sorun vardır ya da abanıyorsunuzdur :)

bir depoyla 300 km gitmek de biraz abartı olsa da 200 km gidilebilir düzgün kullanımda.benim 500lük motor bile dolu depo 350 km gidiyorken full depo 150 hs kullanmasını bilene hayli hayli gider
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
150 hs nın arka frnı kampana 151 rs nın dısklı daha iyi
150 hs acılmıs halı 135 km goruo ve hs zıncırlı rs kayıslı
hs de hava fıltresı yok rs de var
hs nın gostergesın de devır saattı yok rs de var
bende rs var acılmadı daha 120 goruo ve 1 bın km ye kadar tam gaz vermeyın hs ye de rs yede

uzun omurlu kullanmak ıstıosan temız kullan ve perıodık bakımını aksatma

ısteyenler izlesene.comdan mondial 151 yazıp vıdeolarına bakar 140 goruo rs


kazasız belasız hayırlı yolculuklar herkeze
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
150 hs nın arka frnı kampana 151 rs nın dısklı daha iyi
150 hs acılmıs halı 135 km goruo ve hs zıncırlı rs kayıslı
hs de hava fıltresı yok rs de var
hs nın gostergesın de devır saattı yok rs de var
bende rs var acılmadı daha 120 goruo ve 1 bın km ye kadar tam gaz vermeyın hs ye de rs yede

uzun omurlu kullanmak ıstıosan temız kullan ve perıodık bakımını aksatma

ısteyenler izlesene.comdan mondial 151 yazıp vıdeolarına bakar 140 goruo rs


kazasız belasız hayırlı yolculuklar herkeze


kardeşim sen ne saçmalıyorsun Allahını seversen
nerden çıkarıyorsun hs'nin zincirli olduğunu hava filitresi olmadığını devir saati olmadığını bu söylediklerinin hepsi var hs'de sen hiç hs'yi yakından gördünmü:queen:bilmeden etmeden konuşuyorsun hem nerden çıkarıyorsun
HS ve RS'nin 140 km hız yaptığını standart bir HS ve RS düz yolda 140 yapsın ben motorumu veririm bahs ettiğin hızı ancak rampa aşşağı yada motoruyla oynanmış bir motor yapar ancak yani mantıklı düşün 8.15 hp güç üreten bir motor bu hızı nasıl yapar sana honda cbf'den örnek vereyim cbf 150cc ve 12 hp'ye yakın bir güç üretiyor ve son hızı 120 üstelik bu motor vitesli
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Öncelikle herkese selamlar...Karayılan kardeş sana aynen katılıyorum t.madde biraz fazla sallamış bizde 150 hs kullanıcısıyız ama motorumda hava filtresi de var kayışta var devir saatide var hemde hepsi taş gibi maşşallah...Bu arkadaşın dediği özel üretim bir hs heralde 135-140 km ulaştığına ve zincirli olduğuna göre :silent: Yada bu arkadaş motordan hiç birşey anlamıyor hs diye bize başka motoru anlatıyor.Kardeş sen en iyisi bu tarif ettiğin motorun resimlerini ekle de daha inandırıcı olsun... :bounce: Ha bu arada 151 rs ye gelince motor oynanmadan o hıza ulaşması dünyada mümkün değil ama başka gezegenleri bilmem.Bence biraz mantıklı salla :farao: Bizimde birer 150 HS kullanıcısı olduğumuzu unutma biz bu motorların ciğerini biliriz sen ne sallıyon kimi kandırmaya çalışıyon??? ::yanliss:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
harbiden bu salak herif ne saçmalıyorrr ne kadar dengesizsin sen beaw ALLAHIN manyağıı zorla adamı günaha sokuyorsunuz :pr:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
herkese slm.yeni b'r mondial zat aldim,

zat kullanicilari varsa bir kac yardim istiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Öncelikle herkese selamlar...Karayılan kardeş sana aynen katılıyorum t.madde biraz fazla sallamış bizde 150 hs kullanıcısıyız ama motorumda hava filtresi de var kayışta var devir saatide var hemde hepsi taş gibi maşşallah...Bu arkadaşın dediği özel üretim bir hs heralde 135-140 km ulaştığına ve zincirli olduğuna göre :silent: Yada bu arkadaş motordan hiç birşey anlamıyor hs diye bize başka motoru anlatıyor.Kardeş sen en iyisi bu tarif ettiğin motorun resimlerini ekle de daha inandırıcı olsun... :bounce: Ha bu arada 151 rs ye gelince motor oynanmadan o hıza ulaşması dünyada mümkün değil ama başka gezegenleri bilmem.Bence biraz mantıklı salla :farao: Bizimde birer 150 HS kullanıcısı olduğumuzu unutma biz bu motorların ciğerini biliriz sen ne sallıyon kimi kandırmaya çalışıyon??? ::yanliss:


kardeş bu adam ya çok cahil yada bizimle kafa buluyor adam

harbiden bu salak herif ne saçmalıyorrr ne kadar dengesizsin sen beaw ALLAHIN manyağıı zorla adamı günaha sokuyorsunuz :pr:


kardeş boşver sinirlenme arada çıkar böyle dengesizler

herkese slm.yeni b'r mondial zat aldim,

zat kullanicilari varsa bir kac yardim istiyorum


hayırlı uğurlu olsun hoşgeldin:rendeer:ama önce kendini bi tanıtsaydın bu arada sitede zat kullanıcıları'nın topiği var orda istediğini sora bilirsin keşke HS yada RS alsaydın zat için sorunlu motor diyorlar neyse almışsın artık kaç paraya aldın zatı
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
akşam akşam hiç güleceğim yoktu böyle saçma şeyler yazarak kirletmeseler forumu çok daha iyi olacak ,ciddiye alıpta cevap vermeyin .
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
yazdığın özellikler bi kere yanlış.ki karşılaştırmanın bi anlamı yok.
hs zincirli değil kayışlıdır.
butun araclarda hava filtresi vardır.
hs dede rs dede devir saati var.

sadece arka fren olarak farklıdır bunlar motrları falan aynıdır.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bırakın su konuyu duydukca sinir oluyorum ne kadar dengesiz ya akli dengesi yerinde değil herhalde
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
t.madde

yav kardeş hiç gülesim yoktu allah senden razı olsun harbi harbi beni güldürdün :queen::queen::queen::queen::queen::queen:ama sinir ede ede güldürdün benim birşey dememe gerek yok karayılan ve banarlı demişler zaten sana baksana cevap bile yazmamışsın arkadaşlar belkide araştırma yapıp utanmıştır sonrada aynen böyle olmuştur:pr::pr::pr:

herkese slm.yeni b'r mondial zat aldim,

zat kullanicilari varsa bir kac yardim istiyorum

kardeş hayırlı olsun zat ın kaça aldın birde elimizden geldiği bilgimizin yettiği kadarıylka yardımcı oluruz sen sor biz sana döneriz saygılar:cat:
 
Son düzenleme:

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
walla benım motora nazarmı deydi ne oldu sokakta gören yok şurası gsel yok burası gsel dedi bi bindiler yok çok rahar dediler daha motor yeni 200kmde bugun sabah motorun yanına indim biraz sildim kontagi bi çevirdim arka stop yanıyor sadece top lambası yanıyor frene basıyorum gene aynı şekilde yanıyor daha çok yanması lazım deyil mi? bundan anlayan yada böyle bişey basına gelen arkadaşlar warsa bana yardımcı olurlarsa can-ı gönülden memnun olurum saygılar....



wallah bende 16550 deyimm harbiden bilip bilmeden çok konusan var bilmiyorsan susacaksın kardeşimm HS yi hemen harcadılar yawww


Abicim 200 km de stop lambası patlayan motorun 400 ünü düşünemiyorum
böyle bişey olurmu yaaa

hani her motorunda patlamaz ama çok yeni bi motor için çok tuhaf
ben nelerle karşılaştım nette
reklam gibi olmasin ama sikayet var kom gibi bi site var
oraya mondial yaz neler neler çıkıyo
Alanlara Allah sabır versin Alacak olanlar sakın almasın :D
Bendede Monero Angel 150 var ondan kurtulmaya calisiyorum
3700 de 1000 ytl ye vericem yeterki cin malı olmasın

Bana tecrübe kattı ilk motorum bi tek ateşleme sistemi arıza verdi
90 lira dediler 70 e razı ettik bi arıza daha çıkarmadan satıcam inş
müşterim hazır maaşını bekliyoz dua edin satiiim

------ Protected By S40 ------ PBS Production
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst