arkadaşlar merhaba öncelikle şunu söyleyeyim reklam olmasın ama ben harbiden denedim bakın hemen hemen her petrolden benzin aldım ama birtek opetten aldığım benzin ile 1 litre ile 65 km yol gide bildim ve o günden bu yanada sürekli opetten alıyorum belki biliyorsunuz gerçekten çok yol gediyorum hs ile hemen hemen her seferde deniyorum bakın hemen hemen her denememde gitmiş olduğum yollara göre değişsede hemen hemen 6 litre benzin ile en fazla oda yaptığım yol 270 km bunu geçemedim açıkcası ama hava filitresini değiştikten sonra 30 dolar karşılığında kaliteli bir hava filitresi taktırdım yine opet ten aldığım 6 litre benzin ile yine denedim en fazla 284 km buda en fazla yapa bildiğim km ona göre hesaplayın:cat:ama şunu iyi biliyorum hs ler arasındaki az yakam çok yakma meselesi birazda bakımdan kaynaklanıyor hanginiz yapıyor acaba depoyu her doldurduğunda hava filitresini açıp 2 dakikada temizleyip yeniden koyuyor yerine buda çok önemli deneyin fark edecek yalan yok neyse odur 1 litre ile en fazla 65 km yol gittim ama otobanda ve sürekli basarak ve arada bir aragazı vererek saygılar arkadaşlar
ama bakın şuda var yağını ben değiştirdikten sonra depo fulde olsa anasını satayım en fazla 80 km de depo boşalıyor bende anlamadım ama neyse
evet karayılana katılıyorum kesinlikle karşıyım rotaj zamını motoru zorlamaya binme bence akıllı git bırak gerisini hs yeee olay kapanmıştır