Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaslar ben daha bu foruma yeni takılıyorum... bende mondial 150 hs kullanıcısıyımmm motoum 17 bindee sorunsuz gidiyorummmm siz gezmiyosunuz diyen arkadaslara duyrulur:D

karayılan motorun gece goruntusu coook superrrr......... tebrik ediyorumm


kardeş hoşgeldin ama o motor benim değil karıştırdın heralde ben daha motorumun resimlerini ekleyemedim kısmet olmadı bir türlü bu arada memleket neresi
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
arkadaşlar kaza yaptım
sorumsuz bir araba sürücüsü yüzünden kaza şöyle oldu ben ana cadde'de gidiyorum aniden ara sokaktan bir araba çıktı az daha çarpıyordum ama kurtardım bir yatırdım motoru neredeyse dizim yere değecek o kadar yani elinde cep telefonu adam önünü arkasını görmüyor neyse aynı araba biraz ilerde ara sokağa girdi bende yolumun üzeri olduğu için aynı sokağa bende girdim bunun gene elinde cep telefonu yolun sağından yavaşça gidiyo bende arkasındayım dedim şunun soluna geçip gidiym dedim ama tam geçicem bir anda bir kırdı önüme çarpmamak için motoru yatırdım sonra bir baktım yerdeyim eğer çarpsam çok daha kötü sonuçlar çıkardı ortaya allahtan kafamda kask vardı zaten kesinlikle kasksız binmem motora ve sonuç dirseğimde çatlak olduğunu tespit etti doktor 1 ay askıda kalacakmış ve 1 ay motordan uzak kalıcam ama bunada şükür daha kötü olabilirdi motorunda
150 ytl masrafı var grenajlar kırıldı arka cant egildi ama bu masrafları karşı taraf karşılıyacak adamda zaten iyi birisiymiş ama adam çok kortu yav:queen:
adamın rengi atmıştı sanki yerde kendi sürüklendi:queen:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
Ikiside Süper Olmus Fazla Söze Gerek Yok Elinize Sağlık

tşk ederim kardeşim siz beğenin o bize yeter:cat:

arkadaşlar kaza yaptım
sorumsuz bir araba sürücüsü yüzünden kaza şöyle oldu ben ana cadde'de gidiyorum aniden ara sokaktan bir araba çıktı az daha çarpıyordum ama kurtardım bir yatırdım motoru neredeyse dizim yere değecek o kadar yani elinde cep telefonu adam önünü arkasını görmüyor neyse aynı araba biraz ilerde ara sokağa girdi bende yolumun üzeri olduğu için aynı sokağa bende girdim bunun gene elinde cep telefonu yolun sağından yavaşça gidiyo bende arkasındayım dedim şunun soluna geçip gidiym dedim ama tam geçicem bir anda bir kırdı önüme çarpmamak için motoru yatırdım sonra bir baktım yerdeyim eğer çarpsam çok daha kötü sonuçlar çıkardı ortaya allahtan kafamda kask vardı zaten kesinlikle kasksız binmem motora ve sonuç dirseğimde çatlak olduğunu tespit etti doktor 1 ay askıda kalacakmış ve 1 ay motordan uzak kalıcam ama bunada şükür daha kötü olabilirdi motorunda
150 ytl masrafı var grenajlar kırıldı arka cant egildi ama bu masrafları karşı taraf karşılıyacak adamda zaten iyi birisiymiş ama adam çok kortu yav:queen:
adamın rengi atmıştı sanki yerde kendi sürüklendi:queen:


kardeşim geçmiş olsun üzldüm valla:salut:ama allah daha büyüğünden sakınsın allahtan kask varmış kardeşim en güzelini yapmıyorsun bende markete bile gitsem kask takıyorum arkadaşlar çok alay ediyor ama olsun bak sen mükafatını almışsın kask olayının allah acil şifalar versin kardeşim geçmiş olsun saygılar:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
kardeş sağol iyi dileklerin için ama dediğin gibi kask çok önemli
ama bu dört tekerliler ne zaman hesaba alıcak bizi:pr:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
karayılan
çok geçmiş olsun kardeşim ucuz atlatmışşın en yakın zamanda motoruna kavuşursun inş bundan sonra ne olursa orda bırak peşinden gitme aynı yere donduysenden yavaş git adam sakat belli bırak önden gitsin saygılar...
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
kardeş sağol iyi dileklerin için ama dediğin gibi kask çok önemli
ama bu dört tekerliler ne zaman hesaba alıcak bizi:pr:


bu gidişle bizi dikkate almayacak kardeşim nedendir bilinmez ama bisiklet ve motorsikletlilere bu ülkede ne yaya yol veriyor nede araçlar kimse takmıyor bende çözemedim yeni kanunlar geliyor geçiş hakkı motorsiklet ve yayaların deniyor ama nedense kimse uymuyor toplum olarak cahiliz ondan kaynaklanıyor ve böyle gelmiş böyle gidecek sanırım:salut:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bu gidişle bizi dikkate almayacak kardeşim nedendir bilinmez ama bisiklet ve motorsikletlilere bu ülkede ne yaya yol veriyor nede araçlar kimse takmıyor bende çözemedim yeni kanunlar geliyor geçiş hakkı motorsiklet ve yayaların deniyor ama nedense kimse uymuyor toplum olarak cahiliz ondan kaynaklanıyor ve böyle gelmiş böyle gidecek sanırım:salut:



evet haklısın kardeş eğitim şart
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hayvan geldiler öküz gidecekler bunu değiştiremeyiz doğanın kanunu gibi bişi olmus artık bu olay
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
11
mondial 150 hs 100 km ye kaç litrre veya kaç ytl yakıyor ortalama olarak öğrenebilir miyim bilen birisi varsa...

bi de rodaj nedir motor nasıl açılır
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
mondial 150 hs 100 km ye kaç litrre veya kaç ytl yakıyor ortalama olarak öğrenebilir miyim bilen birisi varsa...

bi de rodaj nedir motor nasıl açılır

kardeşim ilk mesajın hayırlı olsun:) kimsin nerdensin onu önce söyleseydin daha iyi olurdu rodaj motoru sıfırken yanı daha bütün parçaların yeni çalıştıgı ana denir en basit anlatılacak şekil böyle sanırım rodaj döneminde hız yapılmaz 50 km hız yapılır motoru seviyorsan tabi istersen yarışada çıkarsın:p rodaj dönemi motoru o km iken başlar 500km 1000 km olana kadar devam eder ve hız yapılmaz hız yaparsan ne olur onuda söyleyim ilerde sana o hız yol köprü olarak geri döner:pyanı motorun çok yakar benzini ve çekişden düşer motor yanı işin özü hız yapılmaz motorun saglıklı acılması için hız yapmayacaksın motoru sıkıştırmayacaksın benzinini aynı yerden alacaksın:rendeer: 150 hs 100 km 2 litre benzin yakıyor benimki ama sonra gitmiyor benzin hortumunda felan hepsi bitiyor ytl olarakta 1 litre benzin 3.15ytl oldu sanırım 3,15+3,15=6,3 ytl yapıyor 6,3 ytl ile 100km gidiyorum benimki birazda kullanmaya baglı orası ayrı :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
noss sende ne yaptın be kardeşimm 100 km ye 2 litre diyon bi depo benzinle sen o zaman 300 km gidiyorsun depo 6 litre olduğuna göre yok ya o kadar da olmaz
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
kardeşim dedim ki motorda hiç benzin kalmadı benzin hortumu dahil hepsi bitiyor dedim dikkatli okumadın sanırım benzin hortumunda birde top şeklinde yer var onların hepsi de bitiyor bunlarıda sayarsak 100 km gidiyor sen kaç km gidiyorsun? benm motorum daha tam olarak açılmadı ondada az yakıyor birazda kullanana baglı sende biliyorsun bunları orda dedigim gibi kalkısta köklersen gazı çok yakar aragaz,songazda gidersen hep vs vs yanı birazda kullanan baglı
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
usta naptın ya şimdi senin motor 1 km'ye 6.3 kuruşmu yakıyor bence imkansız ne yaparsan yap o kadar az yakmaz yada bizim motorlar çok yakıyor şu anda benim motor 1 km'ye 10 kuruş yakıyor ben az yakıyor diye seviniyordum bence senin hesabında problem var çünkü 50cc'lik scooter'lar 5 kuruş falan yakıyor senin motor neredeyse 50cc'lik scooterla aynı yakıyor eğer gerçekten bu kadar az yakıyorsa senden tavsiyelerini bekliyoruz
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya ben sana kökleme aragaz falan demiyorum 2 litre ile 100 gidiyorum diyorsun hala ya kardeşim 6 litre depo tolam 300 km yapar bi depo benzinle gidilir mi bu kadar yaww
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
birader motor açılmamış diyorum düne kadar açılmamış motor az yakar diyordunuz ne oldu şimdi? motorda kaç yerde benzin geçiyor biliyormusun sadece göstergeye bakarak biz yola çıkıyoruz ben dedim ki benzin hortumunda ne kadar benzin var benzin hortumundakı bır top var da ne kadar benzin var karbürötörde ne kadar benzin var onlarıda hesaplıyormusunuz? siz öyle ben 2 litre benzin aldım 100 km gitti diye bişey demedim hala üzerine basarak diyorum ki depo,karbürötör,benzin hortumu,benzin hotrumundakı top şekilindeki yer ben bunların hepsini sayarak söyledim siz sadece lafı içinize gelen yerden anlıyorsunuz motor 2 litre benzin ile 100 km gitmez diyorsunuz bakın bir daha söylüyorum üzerine basa basa karbürotör,benzin hortumu,benzin hortumundakı top şekilindeki ver ve depoda hiç benzin kalmıyor dedim yanı buda 2 litreden fazla benzin yapıyor şimdi anladınızmı bu konuda yazdıgımda hep dedim sadece depo deyil heryerde benzin bitiyor diye banarlı ve karayılan deneyim görün motora benzin almayın ipre kırmızıda olsun en altta kı kırmızıyıdanda da aşagı insin motor teklemeye başlasın motoru yan yatırın ve bir 2 dakıka benleyin baya bi km motor götürecek sonrada gene tekler motor depo kapatını acın ve uflayin görün motor götürüyormu götürmüyormu denemesi bedava siz bir litre benzinle motorun kaç km gittigini hesaplarken motorun bütün benzini bitip hiç gitmez olana kadar motorda benzinden eser kalmayana kadar kullanarakmı söylüyorsunuz yoksa kulaktan duyma laflarlamı?

tolga ve nihat sizin bu konuşmanıza göre ben yalan söylüyorum dedigimi deneyin görelim kimin yalan kimin dögru söyledigini.Forum arkadaşlıgı,birlik,yardımcılık vs vs bizinde göremedim nie derseniz soruyu soran arkadaşa hiç bir şekilde yardımcı olmadınız ister yardımcı olursunuz ister olmazdınız orası ayrı ama ben arkadaşın bilgisi olsun die anlattım ve sizden aldıgım tepki hiç beklemedigim bi tepki yanlışlarınızı sayıyım;
1.ben o yazıyı yazarken bı emek sarfettım emege saygı yok ortada
2.adam bilmiyor soruyor ve tenezzül edip cvp yazan yok
3.arkadaslarınızı yalancı ve küçük düşüyorsunuz
bu yaptıklarınızın size yapıldıgında tepkinizin nasil olcagını merak ediyorum.Böyle davranmanızı siz kendinize yakıştırıyorsanız ben hiç bişey demiyorum, ama ben size yakıştıramadıgım için bunları yazdım yoksa takmayıp yada dalgaya almayı konuyu geçiştirmeyi cvp yazmamayıda çok iyi biliyorum, tekeriniz düz bassın saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
birader motor açılmamış diyorum düne kadar açılmamış motor az yakar diyordunuz ne oldu şimdi? motorda kaç yerde benzin geçiyor biliyormusun sadece göstergeye bakarak biz yola çıkıyoruz ben dedim ki benzin hortumunda ne kadar benzin var benzin hortumundakı bır top var da ne kadar benzin var karbürötörde ne kadar benzin var onlarıda hesaplıyormusunuz? siz öyle ben 2 litre benzin aldım 100 km gitti diye bişey demedim hala üzerine basarak diyorum ki depo,karbürötör,benzin hortumu,benzin hotrumundakı top şekilindeki yer ben bunların hepsini sayarak söyledim siz sadece lafı içinize gelen yerden anlıyorsunuz motor 2 litre benzin ile 100 km gitmez diyorsunuz bakın bir daha söylüyorum üzerine basa basa karbürotör,benzin hortumu,benzin hortumundakı top şekilindeki ver ve depoda hiç benzin kalmıyor dedim yanı buda 2 litreden fazla benzin yapıyor şimdi anladınızmı bu konuda yazdıgımda hep dedim sadece depo deyil heryerde benzin bitiyor diye banarlı ve karayılan deneyim görün motora benzin almayın ipre kırmızıda olsun en altta kı kırmızıyıdanda da aşagı insin motor teklemeye başlasın motoru yan yatırın ve bir 2 dakıka benleyin baya bi km motor götürecek sonrada gene tekler motor depo kapatını acın ve uflayin görün motor götürüyormu götürmüyormu denemesi bedava siz bir litre benzinle motorun kaç km gittigini hesaplarken motorun bütün benzini bitip hiç gitmez olana kadar motorda benzinden eser kalmayana kadar kullanarakmı söylüyorsunuz yoksa kulaktan duyma laflarlamı?



kardeşim açılmamış motor aksine çok benzin yakar sana kim söylemişse halt etmiş ayrıca bende 1-2 defa benzin bitene kadar kullandım motoru öyle senin dediğin gibi motor uzun süre falan gitmedi ne yaparsan yap 2 litre benzinle
100 km gitmez en azından benim motorum gitmiyor BANARLI da aynı şeyi söylemiş zaten
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
11
verdiğiniz bilgilere çok teşekkür ederim saygılar

nereli olduğumu sormuşsun ben yusuf sivaslıyım

yani ortalama olarak 100 km ye 10 ytl yakar mı yada daha çok mu yakar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
10 ytl yakar daha fazla yakmaz bakalım buna kım muhalefet olcak???
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst