arkadaşta bir egzoz vardı onu benm motora taktık sesı çok hoşuma gitti onun motoru 125cc benki 150cc daha fazla ses verdi egzoz o kötü oldu çünkü yolda park halinda olan arabaların alarmı çalıyor herhes sesi merak ediyor o kadar çok çıkıyorki egzozu taktık bir çarsıya inelim bir ses dinleyelım dedik arkadaş sesi duymus geldi nerde yaptırdınız bu egzozu bende yaptıracam dedi ben çocugu görmedim o sesi duymuş sesi dinleyerek bizi bulmus şimdi abartıyorum gibi geliyor ama size egzoz fotolarda gördügünüz gibi
motora ışık tesisatı çektik demiştim taktıgımız ışıklarda bunlar
arkadaki lambayı çekemedim arkadaş sagolsun lambayla ugraşa ugraşa kablosunu kopardı
egzoz yarı yarıya ufaltılmış içi çok farklı orjınal egzozda bir boru geliyor aşagı dogru iniyor bunda orası kapatılmıs birazda uzun birakılmıs onun yanından çıkarılmış o boru görünüşünde sadece ufakbir egzoz görünüyor egzozdan anlayan olursa içinin farklı oldugunu anlıyor bakınca beli oluyor zaten sesi çok fazla çıkıyor gaza bastıkça çok kalın bir ses veriyor biraz basıyorum sonra birakıyorum egzozdan pat pat pat diye ses geliyor ama o kadar yüksek sesle geliyorki kaldırımda giden insanlar bakıyor o ses nasıl oluyor öyle diye yol kenarında park halında olan arabaların alarmı çalıyor benm içimde bir korku oldu trafik görünce motoru alırmı diye düşünüyorum? ses o kadar dikkat çekiyorki kalın çok hoş bir ses ama gaza bastıkca dahada kalınlasıyor trafikte bu egzoz ney böyle diyecek patladı desem ondan böyle çok ses weriyor desem oda inanmayacak motoru alacaklar kesin bir çok kişi öyle dedi ben onun için biraz korkuyorum sizce ney yapıyılıyım sizlerde bana biraz akıl verirseniz daha iyi olur okuyan ve yorum yapan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum saygılar.....