Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
arkadaşta bir egzoz vardı onu benm motora taktık sesı çok hoşuma gitti onun motoru 125cc benki 150cc daha fazla ses verdi egzoz o kötü oldu çünkü yolda park halinda olan arabaların alarmı çalıyor herhes sesi merak ediyor o kadar çok çıkıyorki egzozu taktık bir çarsıya inelim bir ses dinleyelım dedik arkadaş sesi duymus geldi nerde yaptırdınız bu egzozu bende yaptıracam dedi ben çocugu görmedim o sesi duymuş sesi dinleyerek bizi bulmus şimdi abartıyorum gibi geliyor ama size egzoz fotolarda gördügünüz gibi
photo0043ye5.jpg

photo0046he9.jpg

motora ışık tesisatı çektik demiştim taktıgımız ışıklarda bunlar
photo0053fv7.jpg

arkadaki lambayı çekemedim arkadaş sagolsun lambayla ugraşa ugraşa kablosunu kopardı

egzoz yarı yarıya ufaltılmış içi çok farklı orjınal egzozda bir boru geliyor aşagı dogru iniyor bunda orası kapatılmıs birazda uzun birakılmıs onun yanından çıkarılmış o boru görünüşünde sadece ufakbir egzoz görünüyor egzozdan anlayan olursa içinin farklı oldugunu anlıyor bakınca beli oluyor zaten sesi çok fazla çıkıyor gaza bastıkça çok kalın bir ses veriyor biraz basıyorum sonra birakıyorum egzozdan pat pat pat diye ses geliyor ama o kadar yüksek sesle geliyorki kaldırımda giden insanlar bakıyor o ses nasıl oluyor öyle diye yol kenarında park halında olan arabaların alarmı çalıyor benm içimde bir korku oldu trafik görünce motoru alırmı diye düşünüyorum? ses o kadar dikkat çekiyorki kalın çok hoş bir ses ama gaza bastıkca dahada kalınlasıyor trafikte bu egzoz ney böyle diyecek patladı desem ondan böyle çok ses weriyor desem oda inanmayacak motoru alacaklar kesin bir çok kişi öyle dedi ben onun için biraz korkuyorum sizce ney yapıyılıyım sizlerde bana biraz akıl verirseniz daha iyi olur okuyan ve yorum yapan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum saygılar.....
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
NNOOSS;
ışıklar güzel olmuş egzozun da sesini çok merak ettim bu şekilmi satılıyor yoksa içi falanmı boşalttrılmış ,,çok dikkat çekiyosa rahatsız edici bir sesi varsa bence orjinalini tak, tok ve hoş bi ses veriyosa kalsın derim
birde motorun rengi ruhsatta gri olarakmı geçiyor yoksa kırmızımı?
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
kırmızı olarak geçiyor ruhsatta egzoz senın motorun aynı orjınal halı gidi satılıyor fotoda küçük oldugu fazla belli olmuyor 2 egzozu yan yana fotosunu çekerim daha çok belli olur küçük oldugu ben içine baktım boşaltılmıs ama birazda içinde öynamalar yapmıslar yırtılma sesi variyor o dikkat cekiyor yarın biraz gezerim bakarım ters birşey olursa orjınalını takarım bir sorun çıkmazsa bu kalır motorda ters birşey derken trafik felan ters ters bakarsa sökerim
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
kırmızı olarak geçiyor ruhsatta egzoz senın motorun aynı orjınal halı gidi satılıyor fotoda küçük oldugu fazla belli olmuyor 2 egzozu yan yana fotosunu çekerim daha çok belli olur küçük oldugu ben içine baktım boşaltılmıs ama birazda içinde öynamalar yapmıslar yırtılma sesi variyor o dikkat cekiyor yarın biraz gezerim bakarım ters birşey olursa orjınalını takarım bir sorun çıkmazsa bu kalır motorda ters birşey derken trafik felan ters ters bakarsa sökerim


trafiğin ters bakmasını bırakta motora zarara verecekni sen ona bak birde garantisini öldürme bence motorun ne yapacan ben kardeşim o sesi tak adam akıllı orjınali kullan boş ver birde yakıtına dikkat et bakalım bir fark edecekmi :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ali abi valla dedigimde dogrusun motora zararı olurmu mu diye düşündüm? yakıtında bir fark olmaz diyor motorcu egzozun vidası düştügünde dedim motor böyle daha çok yakıyor dedim yok fazla yakmaz dedi istersen egzozu takma dedi.
photo004ql6.jpg

photo0045zc9.jpg

photo0049bw8.jpg

photo0048nn4.jpg

photo0047wx2.jpg

photo0051qw0.jpg

benim taktıgım egzozun aynısı honda cbr 600fde gördüm:) işte fotosu
photo0043jtjtjtdt9.jpg

photo0044yy5.jpg
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
çok güzel motorun yavaş yavaş çıkmaya başladı hs cilerin resimleri ,ama bu hs lerdeki stickerlara uyuz oluyom çok fazlalar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
sen görürsün yarın öbürgün motorun az mı çok mu yaktığını delik büyük motoru keserde belli hızda ona göre ama delik baya büyükse ona göre dikkat et
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
sdc10426largekk2.jpg

pic0012wc4.jpg

sdc10089largebz6.jpg

sdc10121ms0.jpg

sdc10453sv4.jpg

sdc10194largers5.jpg

sdc10349customwe4.jpg

sdc10350customxo7.jpg

sdc10400customow6.jpg

sdc10429customkv6.jpg

sdc10431customfi5.jpg


arkadaşlar buda benim fosforlu cevriyem huzurlarınızda bakalım beğenecekmisiniz:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
ooooo ali abi fosforlu cevriyenin fotosunu koymuşsun modifiye king:) eline sağlık süper yapmışsın bütün fotolar birbirinden güzeller eline sağlık%1000:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
tşk ederim kardeşim sizlerin beğenmesi beni daha çok mutlu eder tşk ederim saygılar :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
tşk ederim kardeşim sizlerin beğenmesi beni daha çok mutlu eder tşk ederim saygılar :rendeer:

çok güzel motorun ama birkaç tavsiyede bulunayım ayak marşının ordaki şeritler biraz fazla geldi bana ,arka plakanın takıldığı çamurluğun kenarındaki şerit inde kavis i biraz kötü olmuş ben biraz sadelikten yanayım
bunların dışında süper motorun
kazasız belasız binersin inşallah:cat:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
çok güzel motorun ama birkaç tavsiyede bulunayım ayak marşının ordaki şeritler biraz fazla geldi bana ,arka plakanın takıldığı çamurluğun kenarındaki şerit inde kavis i biraz kötü olmuş ben biraz sadelikten yanayım
bunların dışında süper motorun
kazasız belasız binersin inşallah


tşk ederim yorum için artka kısımdaki şerit biraz yamuk ve gerçektende çok bicimsiz demeyeyimde biraz kötü duruyor onun bende farkındayım ama onu şehir dışı gezisi için taktım sadece gece karanlığında parlasın diye öylede kaldı sağol yorumlar için saygılar:cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ali kardeş motorun güzelmiş gerçektende tekerin düz bassın

arkadaşta bir egzoz vardı onu benm motora taktık sesı çok hoşuma gitti onun motoru 125cc benki 150cc daha fazla ses verdi egzoz o kötü oldu çünkü yolda park halinda olan arabaların alarmı çalıyor herhes sesi merak ediyor o kadar çok çıkıyorki egzozu taktık bir çarsıya inelim bir ses dinleyelım dedik arkadaş sesi duymus geldi nerde yaptırdınız bu egzozu bende yaptıracam dedi ben çocugu görmedim o sesi duymuş sesi dinleyerek bizi bulmus şimdi abartıyorum gibi geliyor ama size egzoz fotolarda gördügünüz gibi
photo0043ye5.jpg

photo0046he9.jpg

motora ışık tesisatı çektik demiştim taktıgımız ışıklarda bunlar
photo0053fv7.jpg

arkadaki lambayı çekemedim arkadaş sagolsun lambayla ugraşa ugraşa kablosunu kopardı

egzoz yarı yarıya ufaltılmış içi çok farklı orjınal egzozda bir boru geliyor aşagı dogru iniyor bunda orası kapatılmıs birazda uzun birakılmıs onun yanından çıkarılmış o boru görünüşünde sadece ufakbir egzoz görünüyor egzozdan anlayan olursa içinin farklı oldugunu anlıyor bakınca beli oluyor zaten sesi çok fazla çıkıyor gaza bastıkça çok kalın bir ses veriyor biraz basıyorum sonra birakıyorum egzozdan pat pat pat diye ses geliyor ama o kadar yüksek sesle geliyorki kaldırımda giden insanlar bakıyor o ses nasıl oluyor öyle diye yol kenarında park halında olan arabaların alarmı çalıyor benm içimde bir korku oldu trafik görünce motoru alırmı diye düşünüyorum? ses o kadar dikkat çekiyorki kalın çok hoş bir ses ama gaza bastıkca dahada kalınlasıyor trafikte bu egzoz ney böyle diyecek patladı desem ondan böyle çok ses weriyor desem oda inanmayacak motoru alacaklar kesin bir çok kişi öyle dedi ben onun için biraz korkuyorum sizce ney yapıyılıyım sizlerde bana biraz akıl verirseniz daha iyi olur okuyan ve yorum yapan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum saygılar.....


arkadaşım motoruna taktığın eksozda bişeye dikkat etmemişsin üst resimdeki taktığın eksoz orjinal hali en ucunda küçük aşşaya doğru kıvrılan bir boru var (susturucu) bizim motorların orjinal eksozu gibi bu senin takmış olduğun eksozun ucundaki boru (susturucu) kesilmiş ve kesme sonucu açılan delik kaynakla komple kapatılmış ve sonra küçük delikler açılmış ve sonuç olarak motorun sesi çok yüksek çıkıyor sebebiyse eksoz dumanı dışarı rahat çıkmıyor içerde sıkışıyor ama şunuda söyleyeyim motoruna çok zararı olur motorun boğulur

bu arada arkadaşlar bende motoruma eksoz taktırmak istiyorum çok pahalı olmayacak çok gürültülü ses çıkarmasın tok bir ses istiyorum etrafı ve beni rahatsız etmeyecek varmı böyle bir eksoz
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
6
slm arkadaslar ben daha bu foruma yeni takılıyorum... bende mondial 150 hs kullanıcısıyımmm motoum 17 bindee sorunsuz gidiyorummmm siz gezmiyosunuz diyen arkadaslara duyrulur:D

karayılan motorun gece goruntusu coook superrrr......... tebrik ediyorumm
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ÖNCELİKLE HOŞGELDİN AMA ÖLE POSTA KOYAR GİBİ SİZ GEZMİYORSUNUZ DİYENLERE DUYURULUR FALAN DEME Bİ KERE NE OLMUS 17 BİNDEYSEN BENDE 19000 KM DEYİM HADİ BAKALIM BUNA NE DİYORSUN :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst