[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
"Şeker Sucuğu" ile kuyruk doğrultulması vacipmidir hocam :queen:

zaferciğim hocam dediğin şahıs belli. yazımızı okuyunca bıyık altındaki ğülümsemeyi hissediyorum ..bence motoruna paralel güzel bi... lakab...seni buyüzden tebrik ediyor öpüyorum:rendeer:ama bana soracak olursan ..ekmek arasına konulup yiyebilecegimiz bişeyse olur kanagatindeyim:queen:ama senin dediğin gibi hocamızın fikri daha önemli...dimi hocam:queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Kuzu çevireğiz dedik ya,allah allaahhh...:mrgreen:

Zaten kan akıtmam lazım,onuda aradan çıkarmış olurum...:p
isom BU PAZAR OLMASIN SAKIN, BİR DAHAKİ PAZARA YANİ AYIN 23 ÜNE:cherry:
tabi bizimde katılmamızı istiyorsan:)
slm arkadaşlar,ben şahin. sitemize gürselin tavsiyesi ile üye oldum.
yapmış olduğunuz bu faliyetleri çok beğenerek duyuyorum, okuyorum. kısmetse aranıza sızmak niyetindeyim. her türlü pişirim işlerinde ustayımdır :cherry:

şahincim hoşgeldin.en doğru adresi buldun emin ol:cat:
ben en yakın şahidim pişirim olaylarına:cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
GÜNAYDIIIIN,HAMAMDA AKLAŞMIŞ,KARATEPEDE TOPLAŞMIŞ,SUCUKLA TOKLAŞMIŞ DOSTLARIM.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hani yaw gezi konusu açan yok mu ???

Çarşamba akşam konuşuruz :bounce:

slm arkadaşlar,ben şahin. sitemize gürselin tavsiyesi ile üye oldum.
yapmış olduğunuz bu faliyetleri çok beğenerek duyuyorum, okuyorum. kısmetse aranıza sızmak niyetindeyim. her türlü pişirim işlerinde ustayımdır :cherry:

Şahin kardeş hoşgeldin :rendeer: Çarşmab günü akşam buluşma yerimize bekleriz :cat:

isom BU PAZAR OLMASIN SAKIN, BİR DAHAKİ PAZARA YANİ AYIN 23 ÜNE:cherry:
tabi bizimde katılmamızı istiyorsan:)


şahincim hoşgeldin.en doğru adresi buldun emin ol:cat:
ben en yakın şahidim pişirim olaylarına:cherry:

Gürselim sensiz olurmu hiç :pr: Lokmalar boğazımdan geçmez :mrgreen:

"Şeker Sucuğu" ile kuyruk doğrultulması vacipmidir hocam :queen:

Hayırdır :cyclopsan Motosikletmi değiştiriyon :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam gençler
şu an ups kullanıyorum.her an pc kapanabilir
hayırlı işler:rendeer: cümleten
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
selam gençler
şu an ups kullanıyorum.her an pc kapanabilir
hayırlı işler:rendeer: cümleten

UPS nedemek :silent:
niye pc kapanıyor :silent: kapanınca tekrar açılmıyormu :pr:
başka yerde internet yokmu :pr:
Sanada hayırlı işler :p
Veda konuşması gibi oldu :mrgreen:

Şahin kardeş hoşgeldin



Abimin 1944 model BMW'si vardı, anlıyacağın 2050'de değiştiririm kısmetse. O zamanda senin dişin sucuğu kesmez; hoşaf ısmarlarım :queen:

Ben ne anlarım hoşaftan :p :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürselim sensiz olurmu hiç :pr: Lokmalar boğazımdan geçmez :mrgreen:
:rendeer: yürü be muzafferim::biggrinn sen bi tanesin(diyecem olmayacak sırf bizim mt de 2 tanesiniz)ama ikinizinde yeri ayrı canım:cherry:
UPS nedemek :silent:
niye pc kapanıyor :silent: kapanınca tekrar açılmıyormu :pr:
başka yerde internet yokmu :pr:
Sanada hayırlı işler :p
Veda konuşması gibi oldu :mrgreen:
öğlen mt ye takılırken cereyanlar kesildi mahallede:pr: .benim pc de ups var yani akü arkadaşım akü:mrgreen: başka yerde internette yok tabi işe gidiyorum arkadaşım ben çalışmaya, masa başında imza çakmaya deyil::puro::
:queen:
Çevireceğiz söz....:)
tamam isom tarihi bile kararlaştırmadıkmıydı:cherry:
sanada hayırlı ısler.orgu ısı bıttımı.corabı kapatma.gececıler devam eder sabahcılar boyar.ıyı geceler.
vayyy
hoşgelmişsin iş ortağım.biliyorsun işyerinde sen ne dersen o:cat: kendine iyi bak, çaylar benden:)
Gürsel abi koskocaman sasada çorapmı örüyo....:cherry:

Abi aman bizim başımıza çorap örmesinde,gitsin sabancıya örsün...:p

yaktın beni ortak(payas)
çorap lazımmı isom, sen yeterki iste hatta dantelli bile örerim senin için:queen:

celik gürsel adaşım ne yapıyorsun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Kimse dememiş, ben diyeyim bari. GÜNAYDIN millet :mrgreen:
Herkes sucuk partisinde yorulmuş galiba :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst