DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN pikachu (İLAYDA)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu,sağlıklı seneler küçük kardeşimize:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun İlayda; yeni yaşın kutlu olsun, mutlu geçsin...:rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
472
Doğum günün kutlu olsun fıstıııııık... 29 Ekimde Ninja delisi olduğunu söylemiştin. İşallah birazcık daha bekleyip ilerde sende Ninjana kavuşursun...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ilaydacımm .. nice senelere tatlım .. dogum günün kutlu olsun :):) patenlerin ninja o yeter şimdilik sana .. büyüyünce binersin kawaya (((((((((:) seni seven abin cem aamann .. jess :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun İlayda nice mutlu yıllara.:rendeer:
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
83
herkese çooooooooooooooooooooook teşekkürler
beni doğum günümde mutlu eden en çok sizler oldunuz...:salut:

:rendeer: hepinize sevgilerr

PİCA PİCA..........
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
doğum günün kutlu olsun canım :rendeer:

umarım herşey gönlünce olur bu yeni yaşında :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
nice senelere kardeşim
allah bir ömür boyu mutluluk,sağlık sıhhat versin:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
doğum günün kutlu olsun kız cimcime :) sevdiklerinle birlikte nice sağlıklı ve mutlu yıllara :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
herkese çooooooooooooooooooooook teşekkürler
beni doğum günümde mutlu eden en çok sizler oldunuz...:salut:

:rendeer: hepinize sevgilerr

PİCA PİCA..........

yewrum benim bi bakim dedim dogum günü topagını görmüşmü diye :cat:
nasıl hedayeni begendin mi :D
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kuzummmm iloşummm dogum günün kutlu olsun... nice nice mutlu ve huzurlu seneler geçirmeni dilerim fıstık :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dogum günün kutlu olsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ilayda güzelim yeni gördüm k.bakam çok yoğundum.geçmiş d.günün kutlu olsun allah seni sevdiklerinden ayırmasın,baban gibi hep motor üstünde ve sağlıklı kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst