Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Sağolasın Barış nerelerdesin yaa... Rüzgar güzel ama bizim buralar soğudu be arkadaşım.. yine de arada bir iki tur atıp geliyorum.. Henüz tam koruma kıyafetler almaya fırsat olmadı.. Ama hemen hemen bir ay sonra A-2 ehliyetimi almış olacağım inşallah ilkbaharda yanınıza bir uğrarım. Bu arada benim oğlan askerde şu an, ayın 7 sinde Sivas'ta yemin töreni var sonrası Çanakkale/Gökçeada bana uzun yollar görünüyor Barış'ım:):):):)

Süper abicim işte. Tam fırsat sana. Al kıyafetlerini bas git güzel keyifli bi gezi olur inş.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
2
Slm arkadaşlar,

Forumunuz çok güzel ve faydalı olmuş. Organize edeceğiniz bir gezi veya buluşmaya katılmak isterim.

Benim MCT'yi 4600 km de aldım şuan 18000 km de servisimden çok memnunum ancak hiç aksesuar yok ustam sağolsun masraf da yaptırmıyor bana.

Açıkcası İstanbul'da kime güvenip kime güvenmeyeceğiniz belli olmadığı için ben de peşinde fazla koşmadım. İhtiyacım olan birkaç ürün var. Hatta sizin yüzünüzden biraz arttı. :)

1- Egsoz değiştirmek istiyorum değişik bir marka
2- Çelik Jant istiyorum (Bu isteğimi Servise bildirdim ancak Mondialin bayağı süredir göndermediği cavabını aldım) Bildiğiniz uyabilecek ekonomik jantlar var mı?
3- Ön ve arka lastik (Kış şartlarına uygun) başka marka
4- Bize uyan koruma demiri
5- Ön cam (bi arkadaş takmış SAFEBET marka bu güzel İstanbul'da gidip alabileceğim bir yer varmı?) Başka bildiğiniz model varmı ?
6- Fatihbey arkadaşım kromajcı tanıdığın var okuduğum kadarıyla bu konuda senle görüşmek isterim
7- Bir arkadaşımız ek göstergeler takmış Motor devri ve akü gibi bunları nerden bulabilirim bir de motora montajı nasıl oluyor bilmiyorum zor birşeymi acaba (ek masraf istermi?)
8- Oring zincir takan arkadaşlar Oring zincirler biraz kalın olduğundan sürtme yaşamadınız mı acaba ? ya da nasıl aştınız bu sorunu, uygun fiyata alabileceğim yer varmı ?
9- Gidon büyültmek istiyorum acaba mevcut kablolar buna izin verir mi ? tabi gidonu da değiştiren arkadaşlarımdan nerden alabileceğim konusunda bilgi alabilirsem süper olur.
10- Karburatör setleri varmış ekonomi için duyan bilen takan var mı ?

Arkadaşlar çok uzun oldu kusura bakmayın. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim

Sevgiler saygılar
Özgür

[email protected]
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
güzel gezi olmuş cankalim. gidilip görülmesi gereken yerler.bize de gidip görmek nasip olur inş.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Cankalim arkadaş Cunda adası Şeytan sofrası resimlerini bizimle paylaştığın için teşekkürler de Yanlız Merak ettiğim Seni Ora lara zorlamı gönderdiler yoksa biz leremi Kızgınsın Arkadaş Manzarayla birlikte senin bir çok resmin var
Yav Hiç Yüzün Gülmüyor (Şaka Şaka) Emeğine Sağlık
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bugun motosikleti bagladi memurlar :) ruhsat yoktu yanimda :)

Abi ruhsatsız motor bağlandığınıda ilk kez duyuyorum. bende ruhsatsız yakalanmıştım. memurlar telefonla plaka bilgilerine ulaşıpp kime ait olduğunu öğrenip, işlem yaptılar. 110 ytl ceza kestiler 55 kasksız sürüş 55 de ruhsat yanımda olmadığı için. Geçmiş olsun.

Bu arada bir abimizi daha motosiklet virüsü ile zehirledim. Kendisine dün 2002 Honda VT600 Shadow aldık. TAbi biraz acemi olduğu için motosikleti Beşiktaş'tan Samandıra tarafına ben getirdim. Nacizane yorumlarım tabi okumak isteyene;

Motorun torku tatmin edici. sıkışık trafikte aralara MCT den daha rahat giriyor daha ince olduğu için :) açık egzos şart bence tabi ses olmadan tadı çıkmıyor. performans olarak tatmin edici azcık vibrasyon var. selesi rahat lakin gidonu aşağıda olduğu için beni biraz yordu çünkü yüksek gidona alıştık. Sonuç olarak MCT süren bir kişi yabancılık çekmeden vt600 sürebilir. Çünkü göstergeler ön kısım %80 benziyor. şimdilik 89 km civarı sürme fırsatım oldu gerçekten bahsedildiği kadar varmış bu motor. Almayı düşünen arkadaşlara ışık tutacağımı umarak yazdım.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Vallaa dostum nuh dediler peygamber demediler. bütün motorluları durdurdular. Benim gibi ruhsatı olmayan birini daha bağladılar. Kurban arıyorlardı, bvizde kurbanlık olduk.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
ustA bazen böyle polisler çıkıyor ben burda ne ehliyet ne ruhsat nede bazen kaskı alıyorum 7yanıma görmezden geliyolar bazılarıda ruhsat arası para bekliyolar yazık bu türkiyemize ya yazık
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Slm arkadaşlar,

Forumunuz çok güzel ve faydalı olmuş. Organize edeceğiniz bir gezi veya buluşmaya katılmak isterim.

Benim MCT'yi 4600 km de aldım şuan 18000 km de servisimden çok memnunum ancak hiç aksesuar yok ustam sağolsun masraf da yaptırmıyor bana.

Açıkcası İstanbul'da kime güvenip kime güvenmeyeceğiniz belli olmadığı için ben de peşinde fazla koşmadım. İhtiyacım olan birkaç ürün var. Hatta sizin yüzünüzden biraz arttı. :)

1- Egsoz değiştirmek istiyorum değişik bir marka
2- Çelik Jant istiyorum (Bu isteğimi Servise bildirdim ancak Mondialin bayağı süredir göndermediği cavabını aldım) Bildiğiniz uyabilecek ekonomik jantlar var mı?
3- Ön ve arka lastik (Kış şartlarına uygun) başka marka
4- Bize uyan koruma demiri
5- Ön cam (bi arkadaş takmış SAFEBET marka bu güzel İstanbul'da gidip alabileceğim bir yer varmı?) Başka bildiğiniz model varmı ?
6- Fatihbey arkadaşım kromajcı tanıdığın var okuduğum kadarıyla bu konuda senle görüşmek isterim
7- Bir arkadaşımız ek göstergeler takmış Motor devri ve akü gibi bunları nerden bulabilirim bir de motora montajı nasıl oluyor bilmiyorum zor birşeymi acaba (ek masraf istermi?)
8- Oring zincir takan arkadaşlar Oring zincirler biraz kalın olduğundan sürtme yaşamadınız mı acaba ? ya da nasıl aştınız bu sorunu, uygun fiyata alabileceğim yer varmı ?
9- Gidon büyültmek istiyorum acaba mevcut kablolar buna izin verir mi ? tabi gidonu da değiştiren arkadaşlarımdan nerden alabileceğim konusunda bilgi alabilirsem süper olur.
10- Karburatör setleri varmış ekonomi için duyan bilen takan var mı ?

Arkadaşlar çok uzun oldu kusura bakmayın. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

İlginiz için şimdiden teşekkür ederim

Sevgiler saygılar
Özgür

[email protected]


Cevaplar; :p

1 . piyasada egzos tüpleri var orijinalleri kestirip bunalrdan takabilirsien. Ben öyle yaptım.

2. Mondial de çelik jant mevcut daha ucuzunu bulacağını sanmıyorum. BAşka bir servis kanalı kullan.

3. Duro marka fiyat performans açısından tatmin edicidir.

4. Mondialin orijinal koruma demiri 50 60 ytl civarında ama kasıp başka bir şey uydurabilirsin ben regal raptorunkini kullanıyorum 90 ytl.

5. Safebet in kalitesi tartışılır alabiliyorsan keeway superlight150 nin cam ve aparatını tavsiye ederim. tüm akesuarları için sirkeciye bakabilirsin.

6. BOŞ :p

7. Sirkeciden bulabilrisin sanırım. BEn 40 ytl ye almıştım. montajı kednim yaptım tesisatı bir arkadaş çekti para vermedim.

8. Oring zincirde herhangi bir sürtme sorunu yaşamadım. Tavsiye ederim.

9. Gidonu bir arkadaştan hediye aldım ben. kendisi bursada yaşar. kednisi vn900 ve gv250 için büktürmüş boru artınca da fazladan büktürmüş ondan aldım. Mevcut kabloların parı çok kısa elektrik sistemini ek yaparak uzattım. fren hortumu yetti. Ama gaz debriyajı değiştirmek zorunda kaldım.

10. ben bunu duymadım. Ama motor zaten ekonomik bana göre.


Sağlıcakla.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
2
Arbetrus,

Çok teşekkür ederim,

Çelik Jant,
Anadolu yakasında (Kartal) oturuyorum. Bildiğiniz servis kanalı varmı ?
Benim servis Özel iş Ümraniye - Bana olmadığını söylüyorlar Mondial'de

Fatih Araz çok geçmiş olsun,



Tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arbetrus,

Çok teşekkür ederim,

Çelik Jant,
Anadolu yakasında (Kartal) oturuyorum. Bildiğiniz servis kanalı varmı ?
Benim servis Özel iş Ümraniye - Bana olmadığını söylüyorlar Mondial'de

Fatih Araz çok geçmiş olsun,



Tekrar teşekkür ederim.

İçerenköyde sevpa var benim bildiğim. olmadı OTM motordan sipariş et online olarak.
 
Katılım
18 Eki 2007
Mesajlar
12
Arka teker jant telinin birisi kırılmış. yenisini takmak için tekeri ve lastiği komple sökmek gerektiğini söylediler. gerçekten bir teli takmak bu kadar teferruatlı ve zor mu?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arka teker jant telinin birisi kırılmış. yenisini takmak için tekeri ve lastiği komple sökmek gerektiğini söylediler. gerçekten bir teli takmak bu kadar teferruatlı ve zor mu?

rastgele sıkılırsa dönüş eksenini bozabilir komple sökülüp akord edilmesi gerekli yoksa balans yapar.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Arkadaşlar motorun sol kapağının altından park halindeyken fena halde yağ damlıyo. Kısa süre önce uzun yolda biraz zorlamıştım motoru ondan beridir iyice abartı acaba şanzıman contasını falanmı patlattım? HELP!!!
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar motorun sol kapağının altından park halindeyken fena halde yağ damlıyo. Kısa süre önce uzun yolda biraz zorlamıştım motoru ondan beridir iyice abartı acaba şanzıman contasını falanmı patlattım? HELP!!!

Sende bizim gibi alternatör keçesini falan patlatmış olabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst