bence komik olan cok cok olmasi ortalama sonucta 4 te yaktigim oldu 6 ti da 3.5 ta oturup her km ye gore hesap cikaramam ama allah askina 2.5 litre yakan var mi 5 lt nin nesi cok anlamadim acikcasi enjeksiyonlu degil emmeli karburator 3 kez karburator ayari yapildi sabit hiz 80 le 200 km yol gittim 10 lt yakti ben 100kg insanim bi cogunuzdan devirli kullaniyorum zorluyorum bence az bile standart iki insan kullaniyomus gibi oluyor neyse ben aldim alali 5 yakiyorum arkadas gs500 umle de bes yakiyorum sonuna kadar 5:cat:
ARBETUS geçmiş olsun gecen ay bende kaza yaptım. Dudakta 4 dikiş sadece gerisi ufak sıyrık. Ama sunu diyeyim 120 ile vivajdan cıktım ve 6 - 7 metre uçarak yere kondum fakat macit beni yere atmayınca kendimi toplayım durdurmayı basardım.Yoldan cıkmamın nedeni virajda kaskın dönmesi elimle düzeltirken motor dikeldi.Yatıracaktım ama kayıp sürüklenmektnse yoldan kayalık yere ucamyı tercih ettim.Motorun saglamlagı tarafımdan teset edildi.Sadece ön far ve ön camurluk kırıldı motorda hiç bir sey yok canavar masallah...Arkadaslar motor gercekten saglam tek sorun Bakımını usata elelrde yaptırın iyi sürüsler...
ARBETUS geçmiş olsun gecen ay bende kaza yaptım. Dudakta 4 dikiş sadece gerisi ufak sıyrık. Ama sunu diyeyim 120 ile vivajdan cıktım ve 6 - 7 metre uçarak yere kondum fakat macit beni yere atmayınca kendimi toplayım durdurmayı basardım.Yoldan cıkmamın nedeni virajda kaskın dönmesi elimle düzeltirken motor dikeldi.Yatıracaktım ama kayıp sürüklenmektnse yoldan kayalık yere ucamyı tercih ettim.Motorun saglamlagı tarafımdan teset edildi.Sadece ön far ve ön camurluk kırıldı motorda hiç bir sey yok canavar masallah...Arkadaslar motor gercekten saglam tek sorun Bakımını usata elelrde yaptırın iyi sürüsler...
Arkadaşlar bu motorun ikinci elini niye öldürüyorsunuz anlamış değilim hala? Birader seni tatmin etmeyen yeri ne ki fiyatını öldürüyorsun? Bu motorun 10000km ye kadar ederi 2500ytlden aşağı olmamalı bence, ne bok yemeye fiyatını öldürüyorsun ki anlamış değilim? Daha iyi çinli bulabilen varsa alsın kütüphanesine (farzı misal) soksun ama sen neden fiyatı öldürüp piyasayı kırıyorsun? Bu motorla ne gibi bi olumsuzluk yaşadın ki fiyatını iyice kırıyorsun? Valla merak ediyorum hodri meydan anlat lan ne yaşadıysan ve bu fiyat kırmandaki mazeret neyse..
Biz kendi kendimizin piyasasını kırıyoruz, olumsuz anlamda ne var ki bu motorda sen piyasasını kırıp içine ediyorsun bi zahmet bize de söyle ki kullandığımız motorun bi b..k olmadığını biz de öğrenelim...
İyi akşamlar arkadaşlar.
İnce sele yaptırmak istiyorum , belki nerede yaptırabileceğimi bilen vardır aranızda.
arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o yakıt konusunda yazılanlaar geçmişte kalan konu ve yazılar günçel dönemlerde yakılan miktarı sordum iyimi kötümü diye
SADECE OKUMA YAZMA BİLMEK YETMEZ OKUDUĞUNU ANLAMAK DA LAZIM... ŞİMDİ; MCT ÜRETİLDİĞİ TARİHTEN BU YANA HEP AYNI HİÇBİR DEĞİŞİKLİK OLMADI. BUNUN İÇİN MCT Yİ 2006 DA ALANINDA 2008 DE ALANINDA RUHSATINDA 2005 YAZIYOR. YANİ 2008 DE 2005 MODEL SIFIR MOTOR ALMIŞ OLUYORSUN. HAL BÖYLE İKEN BU MCT İLE İLGİLİ 2005 VEYA 2007 DE YAZILANLARI VE YAPILAN YORUMLARI GÜNCELLEMEYE GEREK YOK.. ASLINDA FABRİKA İLE GÖRÜŞÜP MCT Yİ GÜNCELLETMEK LAZIM(BAKALIM OKUMA YAZMA BİLENLER ANLAYABİLECEK Mİ
MCT KONULARINI TEKRAR OKUYUN YAKINDA YAZILI YAPACAKLAR, ARKASINDAN MÜLAKAT VAR
![]()
arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o yakıt konusunda yazılanlaar geçmişte kalan konu ve yazılar günçel dönemlerde yakılan miktarı sordum iyimi kötümü diye
SADECE OKUMA YAZMA BİLMEK YETMEZ OKUDUĞUNU ANLAMAK DA LAZIM... ŞİMDİ; MCT ÜRETİLDİĞİ TARİHTEN BU YANA HEP AYNI HİÇBİR DEĞİŞİKLİK OLMADI. BUNUN İÇİN MCT Yİ 2006 DA ALANINDA 2008 DE ALANINDA RUHSATINDA 2005 YAZIYOR. YANİ 2008 DE 2005 MODEL SIFIR MOTOR ALMIŞ OLUYORSUN. HAL BÖYLE İKEN BU MCT İLE İLGİLİ 2005 VEYA 2007 DE YAZILANLARI VE YAPILAN YORUMLARI GÜNCELLEMEYE GEREK YOK.. ASLINDA FABRİKA İLE GÖRÜŞÜP MCT Yİ GÜNCELLETMEK LAZIM(BAKALIM OKUMA YAZMA BİLENLER ANLAYABİLECEK Mİ
MCT KONULARINI TEKRAR OKUYUN YAKINDA YAZILI YAPACAKLAR, ARKASINDAN MÜLAKAT VAR
![]()
benim ruhsatta 2006 yazıyorŞaka bir yana büyütmeyin mevzuyu rüzgarın tadını çıkarın. Makinayı büyüttüğünüzde ne dediğimi anlayacaksınız.
Sağlıcakla.
benim ruhsatta 2006 yazıyorŞaka bir yana büyütmeyin mevzuyu rüzgarın tadını çıkarın. Makinayı büyüttüğünüzde ne dediğimi anlayacaksınız.
Sağlıcakla.
Sağolasın Barış nerelerdesin yaa... Rüzgar güzel ama bizim buralar soğudu be arkadaşım.. yine de arada bir iki tur atıp geliyorum.. Henüz tam koruma kıyafetler almaya fırsat olmadı.. Ama hemen hemen bir ay sonra A-2 ehliyetimi almış olacağım inşallah ilkbaharda yanınıza bir uğrarım. Bu arada benim oğlan askerde şu an, ayın 7 sinde Sivas'ta yemin töreni var sonrası Çanakkale/Gökçeada bana uzun yollar görünüyor Barış'ım![]()