Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
dün ilk arzasını yaptı mct marmaris yolu üzereinde tekledi buji dahil hepsinin bakımını yapmıştım gündüzden sakınılan göze çöp batıyormuş :pr:ya beyin yada ateşleme beyni problem çıkardı buğün sökeçek usta umrım sorun büyük degildir:pale:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
101
selam arkadaşlar körfezden.Ben de mct kullanıcısıyım.Bayramın 3.günü kocaeliden Antalya ya gitttik motorlarla.3 gün kaldık hiçbir sorun yaşamadım çok şükür.0rtalama 120-130 ile gittik.Bakımlarını düzgün yaptırırsanız çinliler içinde en güzel makina derim.Diğerlerini de inceledim hakkaten benzerlerinden iyi bence.Parası da uygun bir makina.İyi sürüşler herkese.Bu arada motorcuların birbiri ile atışması anlamsız herkesin tutkusu bu madem neyi paylaşamıyorsunuz.Tabiki durumu iyi olan daha üst sınıf bir motor alsın elbette.Kendi adıma şu an 1 yıl bununla idare edeceğim.Arabayı satıp da arabasız da kalmak istemem.Keyfini çıkarın derim.

Ha bu arada mct ciler biraz sayımız biriksin de güzel mangallı bir gezi yapalım,ne dersiniz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
İyi yol yapmışsın Zafer tebrik ederim.Söylediklerin tümüne katılıyorum.
Bu arada bir ilanda ben verdim arkadaşlar ..Motorumu biliyorsunuz. İlgilenen varsa çevrenizden yardımcıda olurum. Olmadı devam derim ama Vstormun yanından geçerken içimde cız ediyor.Bunu nasıl engellerim bilemiyorum.:salut:

İlan No :#11204160
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_mondial_cruiser_WQQaXQQ11204160WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
bence komik olan cok cok olmasi ortalama sonucta 4 te yaktigim oldu 6 ti da 3.5 ta oturup her km ye gore hesap cikaramam ama allah askina 2.5 litre yakan var mi 5 lt nin nesi cok anlamadim acikcasi enjeksiyonlu degil emmeli karburator 3 kez karburator ayari yapildi sabit hiz 80 le 200 km yol gittim 10 lt yakti ben 100kg insanim bi cogunuzdan devirli kullaniyorum zorluyorum bence az bile standart iki insan kullaniyomus gibi oluyor neyse ben aldim alali 5 yakiyorum arkadas gs500 umle de bes yakiyorum sonuna kadar 5:cat:

Arkadaşım benim demek istediğimi yanlış anlamışsın sen.. Şimdi Mct nin ne kadar yaktığı ile ilgili detaylı bir arama yaptır...Ne demek istediğimi anlayacaksın. Yani kısacası kullanma kılavuzunda 100 km de 2.4 litre yazar ama o ölçümü yaparken sanırım senin gibi bir arkadaşı üzerine bindirip de yapmıyorlar. Belki daha motoru şaşeye bile monte etmeden yapıyorlar o ölçümleri...Gerçekten çok fazla senin yakıt normalde bir otomobil yakar o kadar.. Senin motor otomobil kadar yakıyor. Bence ya servisini değiştir yada fabrika ile irbata geç...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu gün Şile ye gittim tek tabanca Hava mükemeldi denizde öyle yazın bu kadar durgun olmuyor bu su keşke bir de denize girebilseydim.
Yazın hafta sonları şile den kum ceken kamyonları yola cıkarmıyorlardı ama bu gün sanki hepsi yola cıkmış gibiydi.
Yolda da bir çok motorcu arkadaş vardı.
Player Sendemi Gözünü yükseklere diktin Arkadaşlar birer ikişer makinelerinizi satıyorsunuz hadi bakalım hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
gülmek ağlamak arasında biyerde kaldım bugüm beni gece yolda bırakan mct bügün bakıma girdi ve ortaya çıkanda şu karbirator memesine tüy ya tüy girmiş delircem ya teklemasi o tüyü atamasındanmış
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
6
ARBETUS geçmiş olsun gecen ay bende kaza yaptım. Dudakta 4 dikiş sadece gerisi ufak sıyrık. Ama sunu diyeyim 120 ile vivajdan cıktım ve 6 - 7 metre uçarak yere kondum fakat macit beni yere atmayınca kendimi toplayım durdurmayı basardım.Yoldan cıkmamın nedeni virajda kaskın dönmesi elimle düzeltirken motor dikeldi.Yatıracaktım ama kayıp sürüklenmektnse yoldan kayalık yere ucamyı tercih ettim.Motorun saglamlagı tarafımdan teset edildi.Sadece ön far ve ön camurluk kırıldı motorda hiç bir sey yok canavar masallah...Arkadaslar motor gercekten saglam tek sorun Bakımını usata elelrde yaptırın iyi sürüsler...
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
ARBETUS geçmiş olsun gecen ay bende kaza yaptım. Dudakta 4 dikiş sadece gerisi ufak sıyrık. Ama sunu diyeyim 120 ile vivajdan cıktım ve 6 - 7 metre uçarak yere kondum fakat macit beni yere atmayınca kendimi toplayım durdurmayı basardım.Yoldan cıkmamın nedeni virajda kaskın dönmesi elimle düzeltirken motor dikeldi.Yatıracaktım ama kayıp sürüklenmektnse yoldan kayalık yere ucamyı tercih ettim.Motorun saglamlagı tarafımdan teset edildi.Sadece ön far ve ön camurluk kırıldı motorda hiç bir sey yok canavar masallah...Arkadaslar motor gercekten saglam tek sorun Bakımını usata elelrde yaptırın iyi sürüsler...

Taman Birader Biliyoruz Motorumuzun Sağlamlığını da Böylede Test Edilmezki 120 İle Viraja Girican 6-7 metre Macitle ucucan Valla Büyük Geçmiş Olsun:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ARBETUS geçmiş olsun gecen ay bende kaza yaptım. Dudakta 4 dikiş sadece gerisi ufak sıyrık. Ama sunu diyeyim 120 ile vivajdan cıktım ve 6 - 7 metre uçarak yere kondum fakat macit beni yere atmayınca kendimi toplayım durdurmayı basardım.Yoldan cıkmamın nedeni virajda kaskın dönmesi elimle düzeltirken motor dikeldi.Yatıracaktım ama kayıp sürüklenmektnse yoldan kayalık yere ucamyı tercih ettim.Motorun saglamlagı tarafımdan teset edildi.Sadece ön far ve ön camurluk kırıldı motorda hiç bir sey yok canavar masallah...Arkadaslar motor gercekten saglam tek sorun Bakımını usata elelrde yaptırın iyi sürüsler...

Geçmiş olsun dostum. trajikomik bir kaza olmuş :)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar bu motorun ikinci elini niye öldürüyorsunuz anlamış değilim hala? Birader seni tatmin etmeyen yeri ne ki fiyatını öldürüyorsun? Bu motorun 10000km ye kadar ederi 2500ytlden aşağı olmamalı bence, ne bok yemeye fiyatını öldürüyorsun ki anlamış değilim? Daha iyi çinli bulabilen varsa alsın kütüphanesine (farzı misal) soksun ama sen neden fiyatı öldürüp piyasayı kırıyorsun? Bu motorla ne gibi bi olumsuzluk yaşadın ki fiyatını iyice kırıyorsun? Valla merak ediyorum hodri meydan anlat lan ne yaşadıysan ve bu fiyat kırmandaki mazeret neyse..
Biz kendi kendimizin piyasasını kırıyoruz, olumsuz anlamda ne var ki bu motorda sen piyasasını kırıp içine ediyorsun bi zahmet bize de söyle ki kullandığımız motorun bi b..k olmadığını biz de öğrenelim...
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Arkadaşlar bu motorun ikinci elini niye öldürüyorsunuz anlamış değilim hala? Birader seni tatmin etmeyen yeri ne ki fiyatını öldürüyorsun? Bu motorun 10000km ye kadar ederi 2500ytlden aşağı olmamalı bence, ne bok yemeye fiyatını öldürüyorsun ki anlamış değilim? Daha iyi çinli bulabilen varsa alsın kütüphanesine (farzı misal) soksun ama sen neden fiyatı öldürüp piyasayı kırıyorsun? Bu motorla ne gibi bi olumsuzluk yaşadın ki fiyatını iyice kırıyorsun? Valla merak ediyorum hodri meydan anlat lan ne yaşadıysan ve bu fiyat kırmandaki mazeret neyse..
Biz kendi kendimizin piyasasını kırıyoruz, olumsuz anlamda ne var ki bu motorda sen piyasasını kırıp içine ediyorsun bi zahmet bize de söyle ki kullandığımız motorun bi b..k olmadığını biz de öğrenelim...

Öncelikle üslubunuz çok hoş değil. Kızmadan önce
Sahibinden.com girip, ilanlara bir göz atın

MCT 250..........: 269 adet
Jinlun 250.........: 113 adet
Bisan Roadstar..: 28 adet
Kanuni Tiger.....: 206 adet
Regal Rapotor...: 89 adet ilan var.

En fazla 2.el ilanı olan model MCT250. Hem de açıkara önde.
Satmak zorunda olsan, seçenek bu kadar bolsa , kendi ilanını nasıl ön plana çıkarırsın. Tabiiki fiyatı ile yada aksesuarı ile. Benim Hazirandan beri sahibinden.com'da ilanım vardı. 2006 model , 6000km de motora, 1.500 YTL den fazla teklif veren olmadı. Buna ne diyeceksin?
Kimse malının ucuza gitmesini istemez ama birşeyden piyasaya fazla arz varsa ve yeterli talep yoksa, fiyat otomatikman düşer.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
İyi akşamlar arkadaşlar.

İnce sele yaptırmak istiyorum , belki nerede yaptırabileceğimi bilen vardır aranızda.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Jakoben
Sanıyorum beni kastederek konuşuyorsun.Biraz terbiyesizlik yapıyorsun ama yinede cevap vereyim.
Motorumdan memnun değilim hiç demedim.Aksine gayet memnunum.İhtiyacım olan daha konforlu uzun yol yapabileceğim büyük hacimli motorların piyasası düşüyor.Bende model yenilemek istiyorum.Piyasayı öldürdüğümü düşünmüyorum istemiş olduğum fiyat bu motorun ederidir.

Bir bu motorun sıfırı anahtar teslimi 2800 ytl'dir.İkinci el alırsan alım satım ve noter masrafları kendin yaparsan 230- 240 milyondur.Bu durumda 2500 ytl hayali bir rakamdır.Bu durumda ikinci el ne olduğunu bilmediğin motor alacağına sıfır alırsın.

İki sonuçta 4 sezon binilmiş bir motor tabiki yıpranma payı dolayısı ile haklı olarak bunun fiyata yansıması olacaktır.

üç sonuçta karaborsaya düşmüş bir alet değildir.Etrafta sürüsüne bereket bu modelden var.Artı piyasada çinliye karşıda bir önyargı var.Haklı haksız tartışmıyorum.

dört kütüphane ve kitaplar ile çok ilgilendiğine göre! ekonomiyi bilirsin talep az olursa fiyat ekonomiyi canlandırmak için aşağıya düşer.

beş ihtiyacın yoktur senin ama çevrende arkadaşların var ve onlardanda motor almak isteyen olursa çekinmeden benim adresimi verebilirsin çok temiz ve bakımlı bir tırtılım var. Hani diyorum arkadaşın adına sevap işlersin....:mrgreen:

Tufan kardeşte bilimsel konuşmuş:))) Kızma hemen ...::p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
ince sele derken sele yüksekliğini düşürmek istiyorsun?otogarın orda selim usta var eski motorcudur yardımcı olur.eşim cbf150 kullanıyor sele yüksek ti selim düşürdü çokta iyi oldu bilginize.www.motosay.com.tr. idi galiba.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Şu resimdeki custom chopper'ın selesine benzer birşey düşünüyorum.

2mmadmp.jpg
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o yakıt konusunda yazılanlaar geçmişte kalan konu ve yazılar günçel dönemlerde yakılan miktarı sordum iyimi kötümü diye



SADECE OKUMA YAZMA BİLMEK YETMEZ OKUDUĞUNU ANLAMAK DA LAZIM... ŞİMDİ; MCT ÜRETİLDİĞİ TARİHTEN BU YANA HEP AYNI HİÇBİR DEĞİŞİKLİK OLMADI. BUNUN İÇİN MCT Yİ 2006 DA ALANINDA 2008 DE ALANINDA RUHSATINDA 2005 YAZIYOR. YANİ 2008 DE 2005 MODEL SIFIR MOTOR ALMIŞ OLUYORSUN. HAL BÖYLE İKEN BU MCT İLE İLGİLİ 2005 VEYA 2007 DE YAZILANLARI VE YAPILAN YORUMLARI GÜNCELLEMEYE GEREK YOK.. ASLINDA FABRİKA İLE GÖRÜŞÜP MCT Yİ GÜNCELLETMEK LAZIM:):):)(BAKALIM OKUMA YAZMA BİLENLER ANLAYABİLECEK Mİ :):):) MCT KONULARINI TEKRAR OKUYUN YAKINDA YAZILI YAPACAKLAR, ARKASINDAN MÜLAKAT VAR:):):):)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o yakıt konusunda yazılanlaar geçmişte kalan konu ve yazılar günçel dönemlerde yakılan miktarı sordum iyimi kötümü diye



SADECE OKUMA YAZMA BİLMEK YETMEZ OKUDUĞUNU ANLAMAK DA LAZIM... ŞİMDİ; MCT ÜRETİLDİĞİ TARİHTEN BU YANA HEP AYNI HİÇBİR DEĞİŞİKLİK OLMADI. BUNUN İÇİN MCT Yİ 2006 DA ALANINDA 2008 DE ALANINDA RUHSATINDA 2005 YAZIYOR. YANİ 2008 DE 2005 MODEL SIFIR MOTOR ALMIŞ OLUYORSUN. HAL BÖYLE İKEN BU MCT İLE İLGİLİ 2005 VEYA 2007 DE YAZILANLARI VE YAPILAN YORUMLARI GÜNCELLEMEYE GEREK YOK.. ASLINDA FABRİKA İLE GÖRÜŞÜP MCT Yİ GÜNCELLETMEK LAZIM:):):)(BAKALIM OKUMA YAZMA BİLENLER ANLAYABİLECEK Mİ :):):) MCT KONULARINI TEKRAR OKUYUN YAKINDA YAZILI YAPACAKLAR, ARKASINDAN MÜLAKAT VAR:):):):)

benim ruhsatta 2006 yazıyor :p Şaka bir yana büyütmeyin mevzuyu rüzgarın tadını çıkarın. Makinayı büyüttüğünüzde ne dediğimi anlayacaksınız.

Sağlıcakla.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
benim ruhsatta 2006 yazıyor :p Şaka bir yana büyütmeyin mevzuyu rüzgarın tadını çıkarın. Makinayı büyüttüğünüzde ne dediğimi anlayacaksınız.

Sağlıcakla.

Sağolasın Barış nerelerdesin yaa... Rüzgar güzel ama bizim buralar soğudu be arkadaşım.. yine de arada bir iki tur atıp geliyorum.. Henüz tam koruma kıyafetler almaya fırsat olmadı.. Ama hemen hemen bir ay sonra A-2 ehliyetimi almış olacağım inşallah ilkbaharda yanınıza bir uğrarım. Bu arada benim oğlan askerde şu an, ayın 7 sinde Sivas'ta yemin töreni var sonrası Çanakkale/Gökçeada bana uzun yollar görünüyor Barış'ım:):):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst