Arkdaşlar beat topiği altında konuşmasak bunları ?![]()
Salla ya beat cilere her zmn cok koyuyo o durum zaten yazık o adam da bi kere seni geçmiş cokmu yani :mrgreen:
ama gecen de beatmiş ya..allallaaaa..yaw 90a nası cıkar yaw bulursan bana da annat =) 2000 kmdeyim daa acılcaanı sanmıyom motorun
abicim borla cozucem ben o işi en az 5 km katıcaanı tahmin ediyorum alete (bi alamadık ki 80 kaat şişesi..4 depo benzin daha cekici geliyo) ama 80den soora kırmızı bolge gostermiş yani ne demek?..dewir kırmızı bolgede alet bas bas baarıyo demek hızlı gitmek de saalıklı mı bilmiyom..80 guzel gibi ya..250lik arkadasla gayet guzel geziyoruz ankaranın rampalarında hemide