Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ok modizzet daha once de soylediim gibi..ben kullanmadım baskalarının yalancısıyım..dur hesap sorup geliyorum =) bilgilendirme icin saol.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Arkdaşlar beat topiği altında konuşmasak bunları ?:p

abi konuşcak bişi kalmadı ki durun şunu sorayım bugun geziye çıktık Bursa MT olarak bir tane daha beat vardı ve beni hep tokatladı hatta drag bile yaptık 3 motor boyu fark attı bayırlarda yanımda gecti gitti düz yolda da geçti gitti kilolarlımız boyumuz aynı ama bence benim motorda başka bir problem var 10 binde motor açılıp tekrar yapılmıştı su an 13 binde açılmış olması gerekti zaten onceden yıne bir geziye çıkmıştım orda açılcagı kadar acıldı ne sorun olabılır sızce 14 binde servis yerine başka bir motorcuya götürcem bir de o baksın ama sizinde bir fikrinizi sormak istedim :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
dert yok..biz de hawadan sudan dalmışız..rakır ya duzlukte son hızın ne ki bu adam seni gecmiş?
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
onceden dedıgım gıbı 85 benım onunkı 90 ama onun hızlanması ve çekişi nedense daha iyi anlayamadım bir turlu
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
Salla ya beat cilere her zmn cok koyuyo o durum zaten yazık o adam da bi kere seni geçmiş cokmu yani :mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ama gecen de beatmiş ya..allallaaaa..yaw 90a nası cıkar yaw bulursan bana da annat =) 2000 kmdeyim daa acılcaanı sanmıyom motorun
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Salla ya beat cilere her zmn cok koyuyo o durum zaten yazık o adam da bi kere seni geçmiş cokmu yani :mrgreen:

bir kere geçse iyi :) karatlıyım bir daha motorumu honda servisine götürmücem :cat:

ama gecen de beatmiş ya..allallaaaa..yaw 90a nası cıkar yaw bulursan bana da annat =) 2000 kmdeyim daa acılcaanı sanmıyom motorun

abi seninkinin açılmasına daha var merak etme sen 6 binden sonra açılır açılmassa benim gibi kara kara düşün :cat:
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
abicim borla cozucem ben o işi en az 5 km katıcaanı tahmin ediyorum alete (bi alamadık ki 80 kaat şişesi..4 depo benzin daha cekici geliyo) ama 80den soora kırmızı bolge gostermiş yani ne demek?..dewir kırmızı bolgede alet bas bas baarıyo demek hızlı gitmek de saalıklı mı bilmiyom..80 guzel gibi ya..250lik arkadasla gayet guzel geziyoruz ankaranın rampalarında hemide
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abicim borla cozucem ben o işi en az 5 km katıcaanı tahmin ediyorum alete (bi alamadık ki 80 kaat şişesi..4 depo benzin daha cekici geliyo) ama 80den soora kırmızı bolge gostermiş yani ne demek?..dewir kırmızı bolgede alet bas bas baarıyo demek hızlı gitmek de saalıklı mı bilmiyom..80 guzel gibi ya..250lik arkadasla gayet guzel geziyoruz ankaranın rampalarında hemide

hıı abi hiç öle düşünmedim haklı olabilirsin ben zaten daha hızlı gitmek istemiyorum bu hız bana gayet yetiyora ama grup sürüşlerin de biraz yavaş kalıyo (benim beat) öbür beat gayet onlarla takılıyo :salut:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ilerki zamanlardaki sehir dısı surusler icin motorumun aır kalacaını ben de hissediyorum ama bu alet cok keyifli yaa..o yuzden gt 250 alırken bunu satmıycam. ufak pratik bişi her zaman lazım olur. bor en azından surtunmeyi azalttıı icin cekişi guzellesir. motor omrunu de felaket uzatıyomus. tekne motoruna koyduk sesi deesti daha dokerken. kime sorduysam inanılmaz sonuclar almıs. iett'nin otobuslerinde kullanmıslar netten arastırın bi rapor hazırlamıslar dibiniz duser. normalde su kmde motor indirilecekti bor koyduk su kmde hala tıkır tıkır yazıyo iki deer arasında 400 bin kmler war.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
Bnm beat 3000 deyken 85 i geçmiodu gecen gün test yaptım 97 bastı düz yolda yokuşta da 110 a geldi şaşırdım baya bi . bu arada motor 4.700 de
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
36
yolda eğim yoktu hatta ilk başlarda biraz rampa cıkıosun istersen video da cekebilirim :mrgreen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim Beat 6.000 km'de,düzde en fazla 85 yapıyor.100 cc scooter'a göre çok iyi bence.:)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
mondial ızzet bıraz runner dan bahsederbılırmısin...

hatta msnı ekle ordan konusalım x_ray_07@hotm.....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekledim ama piyasada yoksun be Erfer.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst