- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
kapito..sımdı arkadaslar carsamba toplantısının ıcerıgını soyluyorum.saat 7.30 da kazım bufenın onunde bulusma en gec 8 de hareket..ıstıkamaet mestan hamamı..kapalı otopark mevcut..motorları otoparka bırkatıktan sonra mestan hamamında hamam tellak ve ısteyene kese keyfı.bı tek masor yok o aramızdan cıkar sanırım.cıkısta arzu edılırse yıldızoglu kunefede bı kunefe keyfı yapalım dıyorum .
hamam fiyatı:9
kese fiyatı:9
otopark: benden
katılımcılar lıstesını guncelleyerek tam sayıyı belırleyelım arkadaslar.
1-simyacı .yanı ben
2-muzaffer(koluman)
3-ahmet( yenı koluman)
4-kucuk cengıs
5-haluka28
6-barbudos
7-
8-.....
tamamdır ümitçiğim ama bu yeni koluman nerden aklına geldi onu anlamadım
selamlar