[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
kapito..sımdı arkadaslar carsamba toplantısının ıcerıgını soyluyorum.saat 7.30 da kazım bufenın onunde bulusma en gec 8 de hareket..ıstıkamaet mestan hamamı..kapalı otopark mevcut..motorları otoparka bırkatıktan sonra mestan hamamında hamam tellak ve ısteyene kese keyfı.bı tek masor yok o aramızdan cıkar sanırım:).cıkısta arzu edılırse yıldızoglu kunefede bı kunefe keyfı yapalım dıyorum .
hamam fiyatı:9
kese fiyatı:9
otopark: benden
katılımcılar lıstesını guncelleyerek tam sayıyı belırleyelım arkadaslar.
1-simyacı .yanı ben
2-muzaffer(koluman)
3-ahmet( yenı koluman)
4-kucuk cengıs
5-haluka28
6-barbudos
7-
8-.....


tamamdır ümitçiğim ama bu yeni koluman nerden aklına geldi onu anlamadım
selamlar
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
hamama bende gelecem.5.ytl çok rahat kese yaparım bilğinize..::deliir::::deliir::::deliir:: yanlız bora gelirse fiyatı düşürürüm
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Yarın iş seyahati için Adanada olucam... Müsait olan arkadaşlarımla tanışmak isterim...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi neden boraya indirim,gerçi sende haklısın zafere kese yapsan 20 dakka sürer boraya kese yapsan 5 daka sürer:p

anlaşılan çarşamba çayları hamamda içilecek,hava iyi olursa ben ve eşim adnan menderese ademin yerine gideriz,sizlere hayırlı keseler hayırlı hamamlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kapito..sımdı arkadaslar carsamba toplantısının ıcerıgını soyluyorum.saat 7.30 da kazım bufenın onunde bulusma en gec 8 de hareket..ıstıkamaet mestan hamamı..kapalı otopark mevcut..motorları otoparka bırkatıktan sonra mestan hamamında hamam tellak ve ısteyene kese keyfı.bı tek masor yok o aramızdan cıkar sanırım:).cıkısta arzu edılırse yıldızoglu kunefede bı kunefe keyfı yapalım dıyorum .
hamam fiyatı:9
kese fiyatı:9
otopark: benden
katılımcılar lıstesını guncelleyerek tam sayıyı belırleyelım arkadaslar.
1-simyacı .yanı ben
2-muzaffer(koluman)
3-ahmet( yenı koluman)
4-kucuk cengıs
5-haluka28
6-barbudos
7-
8-.....
bu cümbüş kaçmaz ama gece vardiyasındayım:salut:
anlaşılan çarşamba çayları hamamda içilecek,hava iyi olursa ben ve eşim adnan menderese ademin yerine gideriz,sizlere hayırlı keseler hayırlı hamamlar

cengizim abim:)
bizde oraya geliriz.bizimkide alternatif toplantı olsun:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
dün 2 motor tarsus şellalesinin oraya giderken markete adres soran sizler misiniz? önümde durdunuz da ben kırık bacakla kalkıp soramadım.

geçmiş olsun sencer kardeş :rendeer:

bu cümbüş kaçmaz ama gece vardiyasındayım:salut:


cengizim abim:)
bizde oraya geliriz.bizimkide alternatif toplantı olsun:mrgreen:

Niye sen hamama gelmiyonmu, çok ayıp ettin şimdi :cyclopsan

yaw arkadaşlar şu benim motora haşmet demezseniz çok sevineceğim zaten kendiside bu durumdan çok muzdarip.

bu haşmet işi bora abiden çıktı. kendisininkine şıkır şıkır isimler buluyo bizimkine haşmet çok rica ederim bozuluyoruz.

Hocam benden sana tam destek. Güzel bir isim bul mesela "Herkül" :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kapito..sımdı arkadaslar carsamba toplantısının ıcerıgını soyluyorum.saat 7.30 da kazım bufenın onunde bulusma en gec 8 de hareket..ıstıkamaet mestan hamamı..kapalı otopark mevcut..motorları otoparka bırkatıktan sonra mestan hamamında hamam tellak ve ısteyene kese keyfı.bı tek masor yok o aramızdan cıkar sanırım:).cıkısta arzu edılırse yıldızoglu kunefede bı kunefe keyfı yapalım dıyorum .
hamam fiyatı:9
kese fiyatı:9
otopark: benden
katılımcılar lıstesını guncelleyerek tam sayıyı belırleyelım arkadaslar.
1-simyacı .yanı ben
2-muzaffer(koluman)
3-ahmet( yenı koluman)
4-kucuk cengıs
5-haluka28
6-barbudos
7-Gürsel Ilgaz
8-Mehmet Ilgaz
9-............................
İki kişide ben ilave ettim :mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ben Gürsel'le hamama gitmem; hatta su kenarı hiç bir yere gitmem.

Adam reaktöre kömür atıyor :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bir yerlerden zeytinyağlı dolma falan bulsak. işin usulüne uygun olarak yaniii.



Herkül hımmmm bak bu fena değil.

ben buldum ..eger uygunsa halukçugum begenirse..ismi parçala behçet olsun:queen::queen: herkül bence yakışır

ben buldum ..eger uygunsa halukçugum begenirse..ismi parçala behçet olsun:queen::queen: herkül bence yakışır

madem öyle isim babası muzo olduguna göre kivre sayılır buhafta sonu sucuktan sonraki tatlı muzodan:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
madem öyle isim babası muzo olduguna göre kivre sayılır buhafta sonu sucuktan sonraki tatlı muzodan:queen:

bu çok iyi bir fikir hem biz gelenek göreneklerimize bağlı değilmiyiz. tatlılar kolumanlı muzaffer abiden.... eeee kirve olmak o kadar kolay değil. dua et bölükbaşı yapmadık bak. bölükbaşı yapsaydım koruma demii ile cam ellerinden öpecekti... hadi hadi iyisin bak değerini bil:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Kısmetse ben de Adnan Mendereste Ademin ordayım. Artık bu hafta alternatif takılacağız!

Halukcuğum, motosikletlere isim takmayı gerekli görmem ama illa istiyorsan seninkine "gentleman" veya "redkid" diyelim. "Gentleman" ismi "lady" ye iyi bir alternatif (çünkü daha erkeksi bir motor); redkid ise motosikletin rengine, daha sıfır ve genç olmasına iyi yakışır diye düşündüm. Artık sen birini seç. Selamlar.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yav arkadaşlar birşey sormak istiyorum.motorlara bu isim takma işini kim çıkarttı?:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
yav arkadaşlar birşey sormak istiyorum.motorlara bu isim takma işini kim çıkarttı?:queen:

laf shibine yakışır tabiki layde senin olduguna göre yorum senin...bence araştırmam neticesinde bunlar hep muzo nun başından çıkıyor arkadaşlar..BUARADA..MUSTAFA ABİM YAV ZAHMET OLACAK.sitede dolaşıyorsun bir iki kelime yazda neşelenelim abim yav ayıp oluyor ya:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst