[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar selam kiralık ev arıyorum turgut özalda -kenan evrende -evren sitesi-duygu kafe civarı olması gerekiyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler konu hakkında özelden mesajlaşmamız daha doğru olur düşüncesindeyim herkese iyi akşamlar
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
hiç kafanızı yormayın bende sizin guruptayım herhalde hanımımla geliyorom malumunuz sukuturlayım sizi ham edecegim diğerleri rakibim olamaz:queen::queen:

muzaffer abi haftaya karatepeye geliyosun dimi. sucukları paylaşıyoruz ben bir pazar araştırması yapayım. hatta recep'e söyliyelim geçen sene o çok güzel bir sucuk getirmişti. çok lezzetliydi.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hiç kafanızı yormayın bende sizin guruptayım herhalde hanımımla geliyorom malumunuz sukuturlayım sizi ham edecegim diğerleri rakibim olamaz:queen::queen:

wayy abim sendemi :p dogru yolu bulmuşsun sonunda en iyisi hem hesaplı hem ekonomik bizim gurup giderek büyüyor:p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
muzaffer abi haftaya karatepeye geliyosun dimi. sucukları paylaşıyoruz ben bir pazar araştırması yapayım. hatta recep'e söyliyelim geçen sene o çok güzel bir sucuk getirmişti. çok lezzetliydi.

halukçuğum okey haşmetinin kuyrugunu beraber nasıl istersen hallederiz ben nedersen varım:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yaw arkadaşlar şu benim motora haşmet demezseniz çok sevineceğim zaten kendiside bu durumdan çok muzdarip.

bu haşmet işi bora abiden çıktı. kendisininkine şıkır şıkır isimler buluyo bizimkine haşmet çok rica ederim bozuluyoruz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
muzaffer abi haftaya karatepeye geliyosun dimi. sucukları paylaşıyoruz ben bir pazar araştırması yapayım. hatta recep'e söyliyelim geçen sene o çok güzel bir sucuk getirmişti. çok lezzetliydi.

dün 2 motor tarsus şellalesinin oraya giderken markete adres soran sizler misiniz? önümde durdunuz da ben kırık bacakla kalkıp soramadım.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
yaw arkadaşlar şu benim motora haşmet demezseniz çok sevineceğim zaten kendiside bu durumdan çok muzdarip.

bu haşmet işi bora abiden çıktı. kendisininkine şıkır şıkır isimler buluyo bizimkine haşmet çok rica ederim bozuluyoruz.

:mrgreen: Haklısın Haluk. Lady nere Haşmet nere? Değiştir sen bu ismi, benden sana tam destek...
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
kapito..sımdı arkadaslar carsamba toplantısının ıcerıgını soyluyorum.saat 7.30 da kazım bufenın onunde bulusma en gec 8 de hareket..ıstıkamaet mestan hamamı..kapalı otopark mevcut..motorları otoparka bırkatıktan sonra mestan hamamında hamam tellak ve ısteyene kese keyfı.bı tek masor yok o aramızdan cıkar sanırım:).cıkısta arzu edılırse yıldızoglu kunefede bı kunefe keyfı yapalım dıyorum .
hamam fiyatı:9
kese fiyatı:9
otopark: benden
katılımcılar lıstesını guncelleyerek tam sayıyı belırleyelım arkadaslar.
1-simyacı .yanı ben
2-muzaffer(koluman)
3-ahmet( yenı koluman)
4-kucuk cengıs
5-haluka28
6-barbudos
7-
8-.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst